Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest Conservationista

Jeg har hørt disse ryktene fra litt for mange folk nær paret til at de ikke skal være sanne. Jeg syns at en tråd som dette er heeelt greit, Tone og Aksel har selv valgt å være så mye i rampelyset og da må de også regne med at folk kommenterer hva de bedriver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymbruker

Jaja, ikke overraskende. Like lite overraskende som når det blir slutt mellom alle andre på planeten. Enkelte mennesker passer bare ikke sammen. Det er hverken en nyhet eller noe sensasjonelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo det mest omtalte paret i Norge så det er ikke rart det blir omtale når det blir slutt.

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er på et annet nivå enn Aksel. 13 års forskjell er mye + hun skulle være stemor for datteren hans. Dette blir nok for mye. Enda en god grunn til at stor aldersforskjell aldri går bra.

Anonym poster: ccb48af411154e72b3c8cbeb812e5d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo det mest omtalte paret i Norge så det er ikke rart det blir omtale når det blir slutt.

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

Helt enig! De har klint trynene sine over alt om hvor lykkelig og forelska de er. Å

Anonym poster: 6e14f65b555e0e5f96478bcd52030aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt disse ryktene fra litt for mange folk nær paret til at de ikke skal være sanne. Jeg syns at en tråd som dette er heeelt greit, Tone og Aksel har selv valgt å være så mye i rampelyset og da må de også regne med at folk kommenterer hva de bedriver.

Vi vet jo ikke hva de bedriver. Det som beskrives her er spekulasjoner så grove at de antagelig er over grensen til det straffbare.

Anonym poster: 505a968026de0b45b5fe37cdc36d9d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymbruker

De er jo det mest omtalte paret i Norge så det er ikke rart det blir omtale når det blir slutt.

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

Men hvorfor er det interessant å diskutere?

Hva er greia med at folk synes den nyheten er så stor at istedenfor å tenke "uff det var synd" og så trekke på skuldrene og glemme det, så klikker de seg inn på KG for å diskutere det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Enkel måte å vite om rykter er sanne på, er at managere eller paret selv ikke benekter det. Dersom dette ikke hadde vært sant, hadde det vært verdens enkleste sak å benekte, jf. da David Eriksen kommenterte hva Aksel mente om Tones duett med han Erik-fyren (ikke han hun deltok i MGP med.)

Etter å ha hørt ryktene som har surret rundt disse to i flere år, er jeg dessverre ikke forundret. Men jeg må si at jeg synes det er unødvendig mange lite pene karakteristikker som florerer her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av hardcore interesserte i denne smørja er jenter. Dere går og ruger på denne prinsessedrømmen hvor TDA spiller hovedrollen. Fantastisk vakker drøm!

Vel, vi vanlige gutter drømmer om den vanlige jenta som vi så i tights sist vi var på treningssenteret. Hun hadde en helt vanlig og nydelig jentekropp, skikkelig sexy og ganske enkelt helt fantastisk, svett, rød i kinnene, og ganske vanlig.

Kanskje var det deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel måte å vite om rykter er sanne på, er at managere eller paret selv ikke benekter det. Dersom dette ikke hadde vært sant, hadde det vært verdens enkleste sak å benekte, jf. da David Eriksen kommenterte hva Aksel mente om Tones duett med han Erik-fyren (ikke han hun deltok i MGP med.)

Etter å ha hørt ryktene som har surret rundt disse to i flere år, er jeg dessverre ikke forundret. Men jeg må si at jeg synes det er unødvendig mange lite pene karakteristikker som florerer her.

Tenker du sånn om menneskene rundt deg også?

Hvis det går rykter om dem, samme hvor stygge, og de ikke har benektet det høyt og tydelig for alle de kjenner, så er ryktene sanne?

Anonym poster: ca3c7fb85b485ebf0d4e8842a46dcf34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225 lesere, tråden engasjerer, ser jeg. Men ikke rart egentlig da, de to har klint sine forelskede tryner på alle mulige måter utover hele norge, "se hvor FOOOOOOOOOOOORELSKA VI ER!!", og gifteplaner, invitasjoner som skal skrives, jalla jalla, ikke rart folk blir nysgjerrige når det plutselig bare er over.

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns heller ikke det er rart at det er nyskjerrighet rundt dette. De går fra lykkerus til brudd og har fremstilt seg som et svært vellykket par.

Anonym poster: 2ddcd3cacbcedc471308f486277c1266

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone har nettop slettet instagramkontoen sin.

Ehhh nei???

Anonym poster: 6e14f65b555e0e5f96478bcd52030aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av hardcore interesserte i denne smørja er jenter. Dere går og ruger på denne prinsessedrømmen hvor TDA spiller hovedrollen. Fantastisk vakker drøm!

Vel, vi vanlige gutter drømmer om den vanlige jenta som vi så i tights sist vi var på treningssenteret. Hun hadde en helt vanlig og nydelig jentekropp, skikkelig sexy og ganske enkelt helt fantastisk, svett, rød i kinnene, og ganske vanlig.

Kanskje var det deg.

Malplassert innlegg :fnise:

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 sider om bruddet mellom Aksel og Tone :skratte: Allmenn interesse nå til dags..

Anonym poster: 82b479cb4eb4018133f3a0d998b5a246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 sider om bruddet mellom Aksel og Tone :skratte: Allmenn interesse nå til dags..

Anonym poster: 82b479cb4eb4018133f3a0d998b5a246

Media har brukt enormt med tid på å dekke dem som par, jeg synes det er helt naturlig at slike tråder oppstår i kjølvannet av et brudd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 179 brukere leser dette emnet, det må være ny rekord?? Mer enn i tråden om 22. juli??

Anonym poster: 2d6fbc75729c68a1dbe89c0c120ec705

Neida, det er ingen ting i forhold til paradise hotel-tråden

Anonym poster: 6e5479ca8ec85b0e929edb5312b900a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Nå vil jeg ikke røpe for mye om yrket mitt, men jeg kan si såpass at jeg også har sett beviser på enkelte ting som blir beskrevet her (ikke dopbruken.).

Men hva gjør at du føler det gagner noen at du går inn i denne tråden og forteller at du vet at noen av ryktene er sanne? Er det for å gjøre deg selv mere interessant? Fordi det er artig at to mennesker har gjort det slutt og du vil påpeke at du vet mulige grunner til hvorfor?

Jeg skjønner ikke logikken bak det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 sider om bruddet mellom Aksel og Tone :skratte: Allmenn interesse nå til dags..

Anonym poster: 82b479cb4eb4018133f3a0d998b5a246

Har stått en Lykkelig nyhet om de to der hver eneste uke i en evighet, ikke rart folk lurer når det plutselig blir brudd, helt uten videre.

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...