Gå til innhold

Bestilling av tid til prøving...


Engel

Anbefalte innlegg

Hvor lenge før bør man bestille tid til prøving i brudesalongene? Pleier de å være veldig opptatte?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

De salongene jeg ringte til (i Oslo området) sa når jeg ringte at det var bare å komme. Time for prøving trengte ikke å avtales. Det eneste som måtte avtales var hvis du hadde kjøpt kjole der og skulle tilbake for tilpassning. Når jeg da kom til brudesalongene var det jo selvfølgelig MASSE folk, og da blir det venting, men har du mulighet til å dra på titting når de fleste andre jobber så går det sikkert bedre...jeg var på kjole jakt når de hadde langåpent på torsdag, og på lørdag...sier seg selv at det er da det er flest folk til prøving....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill time - det er lurt!

Eller gå dit ti minutter før de åpner. Da kommer du først i køen!

NB! Unik på Egertorget tar kun timebest.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte rundt til Christiane, Brudekjolen og Unik for et par uker siden fordi jeg skulle en tur til Oslo og lurte på om jeg bare kunne stikke innom å se på sko... (dette var en lørdag).

På Christiane hadde de bare drop-in - de hadde ikke ledig prøvetime før om 3 uker. Da jeg kom dit var det veldig fullt. Vi var der kl. 12 og en av jentene i butikken ropte ut til vi som ventet at de ikke rakk alle før de stengte, så det var ikke sikkert det var noen vits å stå å vente...

Når jeg ringte Brudekjolen fikk jeg også beskjed om at det kunne bli litt venting, men allikevel fikk jeg hjelp med en gang jeg kom dit (selv om det var mange der) og kom ut igjen med skoene jeg ønsket meg.

Unik gikk jeg ikke innom siden jeg kjøpte sko på Brudekjolen, men da jeg ringte dit fikk jeg vite at det bare var å komme innom.

Dersom du skal prøve kjoler er det derfor best å ringe først å høre - eller å dra midt i uka en gang, for på lørdager er det veldig fullt!

Lykke til!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...