Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Uff, alt av medisiner og unger er skikkelig styrete, uansett hvor mye man forklarer! :bond: :daane: 

Så spennende med runde nummer to! Krysser fingrene for at han får den! :hoppe: 

Åh, kos dere! Hva skal dere se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, alt av medisiner og unger er skikkelig styrete, uansett hvor mye man forklarer! :bond: :daane: 

Så spennende med runde nummer to! Krysser fingrene for at han får den! :hoppe: 

Åh, kos dere! Hva skal dere se?

Fryktelig styrete. Nekter å tro at det ikke finnes øyedråper som kan gis sjeldnere? Hun pleier vanligvis å være veldig grei å gi medisin egentlig, men dette var hun ikke veldig imponert over :fnise: 

Takk, krysser alt vi har. Hadde gjort ting så mye greiere å vite at hvertfall èn av oss har noe å gå til :) 

Takk :hjerte: Blir James Bond i kveld, og indisk mat. Gleder meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, Bond og indisk, min type kveld! :nigo:

Vi har alltid fått en salve vi, som skal gis morgen og kveld :klo: 
(I form av: Vaske hender, ta en liten klump på hver pekefinger, og stappe fingrene inn i øynene og dra det til siden. Det er i hvert fall sånn det føles :hoho::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, Bond og indisk, min type kveld! :nigo:

Vi har alltid fått en salve vi, som skal gis morgen og kveld :klo: 
(I form av: Vaske hender, ta en liten klump på hver pekefinger, og stappe fingrene inn i øynene og dra det til siden. Det er i hvert fall sånn det føles :hoho::daane:

Min og :fnise: 

Gah, FINNES DET? :hoho::daane:  
Vet jeg skal be om noe lettere neste gang hvertfall for dette var jo ren tortur for den lille jenta stakkars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, her har det skjedd litt av hvert, stakkars lille S som slo seg så stygt :( Men nå begynner det jo å bli en stund siden, så alt er vel forhåpentligvis bra igjen nå :)

Kjedelig at du måtte bli sykemeldt, men når du får så vondt har du jo i grunnen ikke noe valg, nei! Jeg er forresten også nysgjerrig, og vil gjerne ha PM både om navnet som er uaktuelt pga dialekt, og navnet som moren din "ødela" med en kommentar :P

Og hvordan gikk intervjuet til mannen, har han fått vite noe mer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå somler jeg meg til å endelig poste her. Skulle egentlig gjort det for leeeeeeeeenge siden, men jeg bare somler. Men skal følge med her nå :) Vi ligger jo så likt i svangerskapet og, så spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har det skjedd litt av hvert, stakkars lille S som slo seg så stygt :( Men nå begynner det jo å bli en stund siden, så alt er vel forhåpentligvis bra igjen nå :)

Kjedelig at du måtte bli sykemeldt, men når du får så vondt har du jo i grunnen ikke noe valg, nei! Jeg er forresten også nysgjerrig, og vil gjerne ha PM både om navnet som er uaktuelt pga dialekt, og navnet som moren din "ødela" med en kommentar :P

Og hvordan gikk intervjuet til mannen, har han fått vite noe mer nå?

Ble litt mye dramatikk på et tidspunkt ja :fnise: Går heldigvis fint med snuppa vår nå, tøffa :hjerte: 

Sender deg PM på resten :ler: 

Nå somler jeg meg til å endelig poste her. Skulle egentlig gjort det for leeeeeeeeenge siden, men jeg bare somler. Men skal følge med her nå :) Vi ligger jo så likt i svangerskapet og, så spennende å følge med :)

Så koselig at du vil ta del i denne utrolig kjedelige boken min Shinigami :) Ikke verdens beste på å oppdatere her, men forsøker å dele innimellom :) 

Ja, vi hadde jo egentlig lik menstermin mener jeg å huske? :) Sprøtt at vi alt er på slutten, det har gått så latterlig fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, synes det er koselig å lese dagbøker jeg :) Ikke kjedelig i det hele tatt. Jeg fikk termin 14. Januar etter OUL ihvertfall. Det er under to måneder til allerede :O

 

Ja det er helt sprøtt hvor fort det plutselig går! Kjennes ut som at det var i går at testen var positiv! Men tipper at de siste ukene kommer til å kjennes ut som en evighet da,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, synes det er koselig å lese dagbøker jeg :) Ikke kjedelig i det hele tatt. Jeg fikk termin 14. Januar etter OUL ihvertfall. Det er under to måneder til allerede :O

 

Ja det er helt sprøtt hvor fort det plutselig går! Kjennes ut som at det var i går at testen var positiv! Men tipper at de siste ukene kommer til å kjennes ut som en evighet da,hehe!

:)
Ikke lenge til termin da nei. Shit! :sjokk: 

Dette svangerskapet har hvertfall gått en million ganger raskere enn med storesøster. De 14 siste ukene med henne føltes som et helt år. Ikke vært sånn denne gangen og mistenker egentlig at det kommer til å gå alt for fort frem mot fødsel pga jul, nyttår og alt. Tror det er en veldig fin tid å få barn på sånn sett, er så mye som skjer rundt så blir ikke like mye tid til å fokusere på antall uker og dager som gjenstår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, føler meg så sinnsykt mislykket akkurat nå.. Nettopp vært og snakket med sjefen hvor hun sa at jeg ikke har noen jobb å komme tilbake til etter permisjonen. Så da er vi offisielt snart en familie på fire og begge er uten jobb :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh :sukk: Så utrolig kjip situasjon! Jobbsøking er liksom ikke helt det man vil bedrive tiden sin med i permisjon akkurat. Håper det løser seg på en bra måte for dere begge! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh :sukk: Så utrolig kjip situasjon! Jobbsøking er liksom ikke helt det man vil bedrive tiden sin med i permisjon akkurat. Håper det løser seg på en bra måte for dere begge! :klem: 

Veldig kjipt. Hadde håpt jeg fikk bli med tanke på at de var så positive inntil jeg ble gravid. Men men. Man kan ikke få alt her i livet. Får trøste meg med at jeg har hatt et fint år der og at jeg nå er så heldig å skulle bli mamma igjen :hjerte: Finner forhåpentligvis noe annet på sikt.. Takk :klem: 

Ånei, så utrolig kjipt! :klemmer: 

 

Veldig... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig :( Får håpe det løser seg etterhvert.

veldig kjipt. Men men. Må bare ha troen på at det ordner seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legetime i dag med svangerskapskontroll og rh-prøver. Alt var tipp topp og legen lo fælt av den lille bølla i magen som sprellet som en gal. Hun er altså så aktiv at jeg ikke helt vet hva vi skal forvente.. Storesøster var også veldig aktiv i magen og hun har DEFINITIVT opprettholdt nivået utenfor magen også, så er veldig spent på lillesøster. :) Hun lå med hodet ned, men ikke festet enda. 

Ellers måtte jeg innom jobb og signere på noen papirer. Megakleint.. Fortet meg inn og ut uten å prate med andre enn hun jeg signerte hos :sjenert: Hadde virkelig ikke trodd det skulle bli sånn her, men jeg kjente bare etter torsdagens behandling at jeg ikke helt orket å face noen.. 

I dag var mannens siste dag på jobb også så nå begynner den nye hverdagen med fokus på familien vår. Deilig å ha lagt alt bak seg selv om det er usikre tider i møte. Velger å fokusere på all tiden vi får sammen nå når vi blir en til fremfor alle bekymringer man uansett ikke har kontroll over :) Det ordner seg alltids, på en eller annen måte :) 

I går var mamma og stefaren min her på middag, pinnekjøtt. Jeg HATER jo egentlig alt som heter julemat og hvertfall (!!!) sau. (Jada, vet det ikke er sau, men det lukter som våt ullsokk :fnise: ) Syns faktisk det var godt da, og det syns S også. 

Og i dag dere, var en stor dag når vi hentet henne i bhagen. Hun kunne nemlig fortelle oss at hun hadde bæsjet på do!! SÅ stolt og helt på eget initiativ. Tøffa :hjerte: Vi har jo bestemt oss for å la henne styre alt dette selv fremfor å stresse med noe, så ekstra stas når hun nå har bedt om det og fått det til to ganger helt selv. 

Neeei, jeg får vel avslutte bablingen min og legge meg. Sover så sinnsykt dårlig for tiden så får prøve der det går :) 

natta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei, så kjipt at du ikke har noen jobb å komme tilbake til etter permisjonen :tristbla: Skjønner at det føles veldig stressende og usikkert, og spesielt nå som mannen også står uten jobb. Men jeg synes du har en fin holdning til det, dere må bare prøve å fokusere på det positive ved det, for eksempel at dere får mer tid sammen alle fire, og så ha troen på at det løser seg tilslutt. Mye bedre å prøve å se sånn på det, enn å sette seg ned og synke inn i depresjon over potensielle problemer, i hvert fall. Jeg heier på dere, og har absolutt troen på at det løser seg, i hvert fall :klem:

Og så godt med tipp topp svangerskapskontroll,og en livlig baby! Jeg hadde en av hver i magen, en storebror som var helt midt på treet aktiv i magen, og en lillesøster som var fullstendig spinnvill turbo i magen. Storebror er helt crazy aktiv nå utenfor magen, og har allktid vært det, mens lillesøster er langt roligere og mer engstelig av seg. Så ingen sammenheng på mine, i hvert fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei, så kjipt at du ikke har noen jobb å komme tilbake til etter permisjonen :tristbla: Skjønner at det føles veldig stressende og usikkert, og spesielt nå som mannen også står uten jobb. Men jeg synes du har en fin holdning til det, dere må bare prøve å fokusere på det positive ved det, for eksempel at dere får mer tid sammen alle fire, og så ha troen på at det løser seg tilslutt. Mye bedre å prøve å se sånn på det, enn å sette seg ned og synke inn i depresjon over potensielle problemer, i hvert fall. Jeg heier på dere, og har absolutt troen på at det løser seg, i hvert fall :klem:

Og så godt med tipp topp svangerskapskontroll,og en livlig baby! Jeg hadde en av hver i magen, en storebror som var helt midt på treet aktiv i magen, og en lillesøster som var fullstendig spinnvill turbo i magen. Storebror er helt crazy aktiv nå utenfor magen, og har allktid vært det, mens lillesøster er langt roligere og mer engstelig av seg. Så ingen sammenheng på mine, i hvert fall :ler:

Føles veldig usikkert, men det blir ikke noe annerledes av å deppe over det så må bare se på mulighetene :) Takk for det :klem: 

Godt å høre det finnes håp for en rolig baby utenfor magen da :fnise: Blir spennende å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ringte pappa og fortalte at farmor nettopp døde :( 
Har hatt en ekkel følelse på henne siden søndag, men siden han ikke har sagt noe regnet jeg med at jeg hadde feil. Han fortalte imidlertid at min følelse var helt rett; hun hadde blitt veldig dårlig på søndag og i dag klarte ikke kroppen mer :( 

Hun har vært syk en stund, men det har allikevel gått veldig fort. Æsj!

Verste er vel egentlig at jeg hverken får sett pappa eller resten av familien da farmor og "den siden" av slekten bor i et annet land. Og med tanke på hvor langt på vei jeg er sa pappa at jeg bare kunne glemme å fly og styre med begravelse osv. :( Æsj, lei meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...