Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

yeei :D :danse: :danse: Også over 12 uker a du :sjokkert: tiden går sååå fort :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yeei :D :danse: :danse: Også over 12 uker a du :sjokkert: tiden går sååå fort :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Takk for at du ha meg noe å bryne meg litt på her :fnise: Ble jammen 2 når jeg først var i gang. Haha. :ler:

Jeg veeet, hvor i alle daaaager ble de 12 ukene egentlig av? Syns jeg nettopp satt halvveis skrekkslagen med en test som sa "gravid" og spurte mannen om hva vi hadde gjort :fnise::rodme:

Snart er det deres tur Fionel, jeg bare vet det!! :klem::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du ha meg noe å bryne meg litt på her :fnise: Ble jammen 2 når jeg først var i gang. Haha. :ler:

Jeg veeet, hvor i alle daaaager ble de 12 ukene egentlig av? Syns jeg nettopp satt halvveis skrekkslagen med en test som sa "gravid" og spurte mannen om hva vi hadde gjort :fnise::rodme:

Snart er det deres tur Fionel, jeg bare vet det!! :klem::hug:

hehe joda, men er jo bra den går fort da! :D Ja vår tur kommer når tiden er inne. (Selvom jeg syns vi har ventet lenge nok nå ) :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad det går fort! :)

Ja, dere har absolutt ventet lenge nok nå! Plutselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooow! Syns nettopp jeg leste at du var gravid!

GRATULERER med 12 uker :danse: fantastisk følelse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooow! Syns nettopp jeg leste at du var gravid!

GRATULERER med 12 uker :danse: fantastisk følelse :hjerte:

Takk søte du! Syns tiden går veldig fort! Samme med deg, syns liksom du nettopp var 7 uker liksom.. Kos deg masse i påsken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere har hatt en fin påske! :)

Her er vi jammen syke igjen. Runde nr 2 med forkjølelse på 2 mnd dette. Skjønner hva de mener med at immunforsvaret blir dårligere som gravid. :ler: Det fine er jo at det er helt sikkert at det går over! :)

Vi har hatt påske hjemme bare oss i år, det er så rart å ikke ha påske med familien. Det er faktisk første gang på mine straks 25 år. Mamma stakkars satt jo og gråt her, kjente jeg fikk litt vondt av henne da ja! Hun mente det fikk bli med denne ene :fnise:

Jeg er allikevel glad jeg ble her med fine mannen, for i morgen setter han jammen nesa mot jobb i 30 dager igjen! Gleder meg med at det er ordinær UL rett rundt hjørnet når han kommer hjem igjen! Gleder meg så fælt, vil bare se lille med en gang! :ler:

Nei, sofaen kaller igjen. Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel og hav. Du vet du er full av hormoner når du plutselig sitter å hyltuter fordi kjæresten har reist på jobb i 30 dager. Det har jeg aldri gjort før, men nå klarer jeg ikke å slutte.

Håper dere som leser har en fin 2.påskedag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel og hav. Du vet du er full av hormoner når du plutselig sitter å hyltuter fordi kjæresten har reist på jobb i 30 dager. Det har jeg aldri gjort før, men nå klarer jeg ikke å slutte.

Håper dere som leser har en fin 2.påskedag! :klem:

Uff =/ Kjipt å høre :hug: Men han kommer jo tilbake :P og som du sier, tenk hvor nærme du er ordinær UL da :D Det blir jo kjempe spennende :) FÅr jeg spørre hva du driver med i hverdagen? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff =/ Kjipt å høre :hug: Men han kommer jo tilbake :P og som du sier, tenk hvor nærme du er ordinær UL da :D Det blir jo kjempe spennende :) FÅr jeg spørre hva du driver med i hverdagen? :blomst:

Pleier aldri å ha problemer med at han drar annet enn at det er jo så klart kjipt, men denne gangen svei det altså. Stakkars mamma begynte jo å grine selv når jeg ringte og var litt fra meg. Haha. Må bare le av meg selv :fnise: Gleder meg til han kommer hjem, da har han 26 dager hjemme.

Jaa, jeg gleder meg sånn til UL. :)

Jeg studerer deltid pga kronsik sykdom etter en skade. Så går i skole 1-2 dager i uken og fysio 2 dager. Så jeg er ganske mye hjemme, noe som fort gjør tiden lang. :) Men jeg har eksamner om 1 mnd så får bare begrave meg i skole så går nok tiden fort. Så kommer mamma for å feire bursdagen min om et par uker.

Omgås såklart venner også :ler:

Takk for gode ord Fionel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 12 uker! Jeg har 1-1 1/2 uke igjen til jeg når det magiske punktet! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 12 uker! Jeg har 1-1 1/2 uke igjen til jeg når det magiske punktet! Spennende!

Takk for det SmartCookie! :) Jeg heier deg og spiren frem mot de magiske 12 :duskedame:

Du må lage deg ticker og dagbok sånn at jeg kan følge deg!! :fnise: Når har du menstermin? Vi er jo ganske tett! Moro å ha noen i samme "båt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det SmartCookie! :) Jeg heier deg og spiren frem mot de magiske 12 :duskedame:

Du må lage deg ticker og dagbok sånn at jeg kan følge deg!! :fnise: Når har du menstermin? Vi er jo ganske tett! Moro å ha noen i samme "båt" :)

Terminkalkulatoren sier 21.oktober, så får vi se :) Jeg er derimot sikker på at jeg får Halloween-baby, så det skal bli spennende å finne ut hva som er rett ;)Jeg må finne ut hvordan jeg lager sånne flotte tickere som dere har! Blir litt lettere å følge meg da ja :) Veldig hyggelig å kunne diskutere med andre i samme båt! Jeg har jo ikke fortalt det til noen enda (utenom mannen da..hehe), så føler meg ganske alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminkalkulatoren sier 21.oktober, så får vi se :) Jeg er derimot sikker på at jeg får Halloween-baby, så det skal bli spennende å finne ut hva som er rett ;)Jeg må finne ut hvordan jeg lager sånne flotte tickere som dere har! Blir litt lettere å følge meg da ja :) Veldig hyggelig å kunne diskutere med andre i samme båt! Jeg har jo ikke fortalt det til noen enda (utenom mannen da..hehe), så føler meg ganske alene!

Vi er jo veldig tett, så dette blir spennende! :):klem: Når skal du på UL?

Det var faktisk ganske greit å fikse sånn ticker, jeg syns det var verre å få den inn i signaturen :fnise: Men det var bare jeg som var tungvin :ler: Trykk hvertfall av på IMG url eller hva det står også velger du "Bilde" inne på signaturen hvor du bare limer inn den koden du hentet på lilypie :)

Ikke lenge til du kan si noe nå :klem: Jeg valgte å si det til en av mine beste venninner samt mamma ganske tidlig fordi jeg ønsket at de skulle være der hvis det skulle gå galt. Men skjønner at man også ønsker å holde det for seg selv. Bare å skrive her hvis du føler deg alene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var vi jammen 13+1, syns faktisk tiden går fortere enn jeg hadde sett for meg at den skulle gjøre :fnise: Kan endelig kose meg med graviditeten til det fulleste da kvalmen nesten er heeelt borte og jeg er ikke like svimmen lenger. Kjempedeilig! :)

Ellers ligger jeg fortsatt skikkelig dårlig på sofaen, tror dette er den seigeste forkjølelsen jeg noensinne har hatt. Vanligvis pleier det jo å snu innen en uke, men denne bare eskalerer. Kjenner det blir litt av en 25-års dag på meg i morgen; godt plantet i sofaen :fnise: Kjedelig det, men er jammen ikke noe jeg får gjort med det!

Savner mannen veldig, men jeg må egentlig bare "glemme" hele han. Vi skypet i sta, det var kjempedeilig å se han igjen. 27 dager så er det en time til jeg skal hente han. Gleder meg stort til det :ler: Kan ikke si jeg er sånn kjempebegeistra for at han er der han er om dagen. Vil du gjette???

Jepp; Sør-Korea. :fnise: Får håpe Nord-Koreas trusler ikke er reelle og at han kommer seg trygt hjem.

Oi, dette ble i grunn et ganske negativt innlegg følte jeg. Det var jo ikke meningen :fnise:

Satser på et mer lystig innlegg en annen dag! Hihi :ler:

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er han i sør korea :O kan jeg spørre hva han jobber med? (skjønner hvis du ikke vil det)

Han kommer nok trygt tilbake til dere vet du :)

Gratulerer med 13 fullgåtte uker :D og endelig blir formen bedre :)

Vil bare si takk igjen for beroligende å fine ord i dagboken min i dag :klem: De hjalp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! Er han i sør korea :O kan jeg spørre hva han jobber med? (skjønner hvis du ikke vil det)

Han kommer nok trygt tilbake til dere vet du :)

Gratulerer med 13 fullgåtte uker :D og endelig blir formen bedre :)

Vil bare si takk igjen for beroligende å fine ord i dagboken min i dag :klem: De hjalp :)

Han er serviceingeniør i oljebransjen, så han reiser rundt i verden og Norge der han trengs. Må bare håpe og tro at han kommer like hel hjem og at alt går fint :)

Takk for det søte du :klem:

Virkelig ikke noe å takke for, det minste jeg kan gjøre! :hug: Er ikke noe greit å bekymre seg så mye og var sånn selv så tenkte kanskje det var greit å vite at man ikke er alene :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle fine!

Håper dere har en fin dag! :)

Jeg tror jeg har den tristeste bursdagen i historien i dag :fnise: Ligger alene på sofaen, skikkelig syk og blir 25. Tror ikke det er denne bursdagen jeg kommer til å huske best :ler:

Været er fortsatt fint ute. Kan ikke fatte at vi har hatt 3 uker med strålende vær. Utrolig deilig. Ting blir så mye lettere så fort solen snur og dagene blir lysere. Elsker våren. Virkelig min favorittårstid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, stakkars :klem: Nesten som jeg skulle sendt blomster på døren din :ler:

Men GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN :D du får slappe av og feire dagen med nøtta i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, stakkars :klem: Nesten som jeg skulle sendt blomster på døren din :ler:

Men GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN :D du får slappe av og feire dagen med nøtta i magen :)

Søt du er! :klem: Tusen takk for det Miia! :) Vi skal kose oss vi! Tror nøtta har blitt sjøsyk av all denne hostinga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...