Gå til innhold

Hva er det mest overraskende/ekle/sjokkerende/flaue du har oppdaget/funnet ut om venner/familie/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At min far hadde sextrakassert moren til en jeg datet tidligere på en veldig upassende måte, og det var derfor moren hans var så  skeptisk til meg og ikke ville at jeg og sønnen hennes skulle date, og i allefall ikke ville møte mine foreldre.

Kjekt å finne ut. Eventuelt ekstremt pinlig. Jeg konfronterte foreldrene mine om dette, og de ga en litt annen forklaring enn den eksen ga om situasjonen, men det var tydelig at de unnlot en god del detaljer.

Endret av Nuttery
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 14.2.2013 den 10.07, aquiz skrev:

Værste og mest sjokkerende er hvor sterk ene barndomsvenninna mi er. Hun ble misbrukt av sin stebestefar i flere år (heldigvis ikke på det groveste).

Hun skjermet sine mindre søsken da foreldrene skulle skille seg. Når de begynte å slåss og kjefte på hverandre, så tok hun sine 2 yngre søsken opp på rommet sitt og spilte musikk for full guffe. Jenta var 10 år...!

Selv om hun har blitt mobbet og generelt har hatt et tøft liv psykisk, så er hun en av de sterkeste jeg vet om. Hun er en av de man ikke peller på nesa, hun er utdannet sykepleier, har en kjæreste som ville ofret livet sitt for henne og har påtatt seg rollen som stemor (barnet har en ustabil mor som har 10% omsorg). En helt fantastisk person!

Boooring. Denne tråden skal være morsom! 😁😁👍

Anonymkode: b0ab9...180

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Boooring. Denne tråden skal være morsom! 😁😁👍

Anonymkode: b0ab9...180

Tråden er Morsom?  Jeg synes den er interessant, til tider trist, har gitt mye rom for refleksjon og ettertanke. Og sikkert vært litt terapeutisk for mange. Kanskje en av de viktigste trådene som har vært på en stund. Men bevares. Om du har pløyd 29 sider og finner disse innleggene som "morsomme" så viser det vel bare at vi har veldig ulik tilnærming til tabubelagte ting her til lands.Edit: Jeg kan anbefale "rare ting naaboene dine gjør" DEN er morsom;-)

Endret av Mousj
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel 9-10, sov i samme seng som min mor og stefar (pleide ikke å gjøre det men vi hadde sett film og jeg sovna) våkner midt på natta av at senga bevegde seg så jævlig.. og hørte pusting og små stønn..

da hadde de sex rett ved SIDEN av meg.. og jeg er grinete når jeg er trøtt så sier «går da Ann å være litt stille» 

så stopper de å blir IRRITERT PÅ MEG??!! 

 

Anonymkode: 4e5a7...d80

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 2/20/2013 at 5:10 PM, Alvina said:

 

Hvis dildoen var stor var det ikke hans. Rumpedildoer er ikke så veldig store... har jeg hørt.

 

Det verste jeg har opplevd, er at venner har betrodd seg til meg om ting som ikke tåler dagens lys. Men går bra anyway. Seksuelle opplevelser? Jo, jeg var ca 24 og han var atten og straks han kjørte lillemann inn i meg gikk det for han. Pinlig, på første støt - men jeg roet han ned og sa at det kan skje alle.

Var nok hans ja.....for jeg fant dobbeldildoen til gubben på badet (er i sjokk enda).....etter at han hadde dratt på jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2016 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Sykeste jeg har sett er kompisen min ha sex med faren sin, snakker ikke med han den dag i dag. 

Anonymkode: cb466...f0d

Æsj! Det er det ekleste jeg noen gang har lest. Har ikke ord.

Anonymkode: 98945...7ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser alle disse rare ting foreldre gjør i denne tråden, kan jeg skjønne hvorfor de ble sinte, da jeg mått opp om kvelden/natta for å tisse.

kanskje de ville skjule noe. Glad jeg aldri fant ut noe.

Anonymkode: 98945...7ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sånn der strap-on hjemme hos en tidligere kompis og dama. Gikk bare rett ut uten å si et ord og har ikke snakket med ham siden.

Anonymkode: aea1b...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant sprøyter og dop og oppdaget at jeg hadde vokst opp i et narkoreir. 

Anonymkode: 53841...aaa

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min beste venninne gjennom 12 år absolutt ikke var den jeg trodde hun var. Fant henne til sengs med min eks, som da var min kjæreste.

Anonymkode: 42562...e75

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2013 den 16.33, Gjest Gjest skrev:

Eller jeg tar den ut, hiver den i en tom flaske som allerede skal hives og skrur korken på. Ingen lukt, og mye mindre søppel.

? Mer søppel mener du vel. Tøymyknerflaska skal jo sorteres som plast til gjenvinning. Når du hiver oppi en tampong, så må du jo hive hele flaska i restavfallet. Eller hiver du plastflasker med brukte tamponger til gjenvinning?🤢

Anonymkode: 7b12c...cd2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå på do på jobb, og så det lå en brukt tampong og fløt i doskålen. Den måtte jo jeg fiske opp for å ikke få skylda selv... Tamponger skal ikke flushes ned!!!

Anonymkode: 7b12c...cd2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninne som tisset i kjøkkenvasken fordi det var en humle på badet:spy:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en tråd, vet ikke om jeg skal le eller griner, men følger den jeg :fnise:
Har dessverre ikke noe juicy å komme med selv. 

Anonymkode: ab5ae...cc9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øhhhhh skjønner ikke hva som er så ille med dette? 

Anonymkode: 43613...730

Er jo innlysende. En kan ikke være kompis med en mann som får dingser dyttet opp i rasstuten. Kan jo ikke se på ham uten å skjemmes på vegne av eget kjønn.

Anonymkode: aea1b...fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Så en sånn der strap-on hjemme hos en tidligere kompis og dama. Gikk bare rett ut uten å si et ord og har ikke snakket med ham siden.

Anonymkode: aea1b...fcc

Hvorfor skulle hans private sexvaner påvirke ditt syn på ham? Tror du ikke absolutt alle du kjenner har en sexualitet og ulike preferanser? Hva var det som var så opprørende? Skulle de involvere deg på noe vis?

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo innlysende. En kan ikke være kompis med en mann som får dingser dyttet opp i rasstuten. Kan jo ikke se på ham uten å skjemmes på vegne av eget kjønn.

Anonymkode: aea1b...fcc

Han kan jo ha brukt den til dobbldipping av dama?!

Anonymkode: 9a80c...509

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig vite at min halvbror hadde en sønn fra før 

... med stemoren sin. Var kvalm/sjokkert i flere uker etterpå. 

En gang fortalte moren min at far min så meg naken da jeg gikk utfra badet på eget hotellrom, (rommet deres lå ved siden, og vi hadde tydeligvis felles balkong 🙈) DET skulle jeg ønske moren min lot være å fortelle meg! 

 

Anonymkode: 09d01...972

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...