Gå til innhold

Noen som har deltatt i en blowjob-konkurranse her?


AnonymBruker

  

89 stemmer

  1. 1. Har du deltatt på en blowjob-konkurranse?

    • Ja, flere ganger
      4
    • Ja, én gang
      1
    • Ja, men jeg var sinnsykt full og angret i ettertid
      0
    • Nei, men kunne tenkt meg det
      10
    • NEI, ville aldri gjort noe sånt!!
      70
    • Har ikke selv deltatt, men har vært tilskuer
      0
    • Har kun hørt historier om det
      5


Anbefalte innlegg

Her er en annen liten video:

xhamster.com/movies/983330/swedish_amateurs_blowjobs_on_stage_in_public_club_rhodos.html

ser jo ut som det er bra stemning :)

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

hahahaahaha, der var jeg i 2011, *Rhodos - Orfanidu Barstreet, det lokalet filmen blir filmet på heter PACHA Club som ligger på andre siden av TOXIC Club. skjedde mye rart der gitt ;D

Anonym poster: 7c134f759d6f8201c3f3b4a48d0b0612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan også legge til at jeg så 1xx antall jenter kle seg naken foran Carl fra paradise hotel der nede, han jobbet som bartender på pacha...det er jo gøy der og da, men kunne aldri tenkt meg en kjærste som har gjort noe drøyt som det der

Anonym poster: 7c134f759d6f8201c3f3b4a48d0b0612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Når jeg leser slike tråder føler jeg bare som en gammel sørlandspietist. Har verken vært med på, overvært eller hørt om slike aktiviteter før. Bortsett fra på film da.

Anonym poster: ac44ec1d45f5ab802e107f9bc62462c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste var runkekonkurranse, siste året på barneskolen i fellesdusjen.

Selvsagt en som sladrt til læreren og vi endte med en litt kjip prat, men heldigivs ingen melding med hjem.

Anonym poster: e4ac84b88f6ad0792fc6f89ff8531aa9

Wow, kun én som har prøvd det :forvirret: trodde det skulle vært flere som har gjort det her på KG

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

?!?!?!?!?!?!?!?!

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere andre her: Hvorfor ikke slikkekonkurranser isteden? :biggrin: (Bare så det er sagt: Den stakkars personen som hadde fått meg som sitt "offer" hadde sannsynligvis tapt så det sang.)

Fatter ikke hvordan dette kan gjøres rettferdig da. Det er jo enorm forskjell på mannfolk! Har vært borti et par stykker som kom omtrent før jeg rakk å gjøre noe (deriblant en som kom av at jeg koset med penisen hans med FOTEN - riktignok har han fetisj for sånt, men det sier jo litt om hvor lite stimuli som skal til hvis en kar er i en situasjon som virkelig tenner ham ...), mens et par andre var verre enn meg (og jeg er kvinnfolk type "kan fint ta en times tid") og trengte opptil to timer med puling, BJ, runking m.m. for å ha sjans til å komme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Sier som flere andre her: Hvorfor ikke slikkekonkurranser isteden? :biggrin: (Bare så det er sagt: Den stakkars personen som hadde fått meg som sitt "offer" hadde sannsynligvis tapt så det sang.)

Fatter ikke hvordan dette kan gjøres rettferdig da. Det er jo enorm forskjell på mannfolk! Har vært borti et par stykker som kom omtrent før jeg rakk å gjøre noe (deriblant en som kom av at jeg koset med penisen hans med FOTEN - riktignok har han fetisj for sånt, men det sier jo litt om hvor lite stimuli som skal til hvis en kar er i en situasjon som virkelig tenner ham ...), mens et par andre var verre enn meg (og jeg er kvinnfolk type "kan fint ta en times tid") og trengte opptil to timer med puling, BJ, runking m.m. for å ha sjans til å komme ...

Det er derfor man helst skal ha flere "offere" hver, for å jevne ut særegenheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke hvordan dette kan gjøres rettferdig da. Det er jo enorm forskjell på mannfolk! Har vært borti et par stykker som kom omtrent før jeg rakk å gjøre noe (deriblant en som kom av at jeg koset med penisen hans med FOTEN - riktignok har han fetisj for sånt, men det sier jo litt om hvor lite stimuli som skal til hvis en kar er i en situasjon som virkelig tenner ham ...), mens et par andre var verre enn meg (og jeg er kvinnfolk type "kan fint ta en times tid") og trengte opptil to timer med puling, BJ, runking m.m. for å ha sjans til å komme ...

Tilfeldigheter spiller jo inn i alle konkurranser ;) Noen kan være heldig med sin konkurransepartner den ene kvelden, og uheldig den neste :)

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sier som flere andre her: Hvorfor ikke slikkekonkurranser isteden? :biggrin: (Bare så det er sagt: Den stakkars personen som hadde fått meg som sitt "offer" hadde sannsynligvis tapt så det sang.)

Fatter ikke hvordan dette kan gjøres rettferdig da. Det er jo enorm forskjell på mannfolk! Har vært borti et par stykker som kom omtrent før jeg rakk å gjøre noe (deriblant en som kom av at jeg koset med penisen hans med FOTEN - riktignok har han fetisj for sånt, men det sier jo litt om hvor lite stimuli som skal til hvis en kar er i en situasjon som virkelig tenner ham ...), mens et par andre var verre enn meg (og jeg er kvinnfolk type "kan fint ta en times tid") og trengte opptil to timer med puling, BJ, runking m.m. for å ha sjans til å komme ...

jaha så du hadde syntes det var helt greit å ligge og skreve og stønne foran en haug med mennesker? Er jo deg det hadde vært pinlig for først og fremst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha så du hadde syntes det var helt greit å ligge og skreve og stønne foran en haug med mennesker? Er jo deg det hadde vært pinlig for først og fremst

Overhodet ikke det jeg sa. Bare stusser over at det "selvfølgelig" er blowjob-konkurranse det er snakk om. Vanker ikke i miljøer hvor sånt som dette er vanlig, og hadde aldri oppsøkt det. Også reflekterte jeg litt rundt hvordan i alle dager man kan gjennomføre sånne konkurranser på en rettferdig måte. At du tolker det som at det hadde vært "helt greit for meg å skreve og stønne foran en haug med mennesker" er din sak ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Overhodet ikke det jeg sa. Bare stusser over at det "selvfølgelig" er blowjob-konkurranse det er snakk om. Vanker ikke i miljøer hvor sånt som dette er vanlig, og hadde aldri oppsøkt det. Også reflekterte jeg litt rundt hvordan i alle dager man kan gjennomføre sånne konkurranser på en rettferdig måte. At du tolker det som at det hadde vært "helt greit for meg å skreve og stønne foran en haug med mennesker" er din sak ;)

jeg bare prøvde å få fram at både bj konkurranse og slikkekonkurranse er noe som ville nedverdiga jentene mest. så det hadde ikke blitt mer rettferdig uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare prøvde å få fram at både bj konkurranse og slikkekonkurranse er noe som ville nedverdiga jentene mest. så det hadde ikke blitt mer rettferdig uansett.

hvorfor ville det uansett vært mest nedverdigende for jenter .. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

en gutt kan bli sugd uten at andre rundt nødvendigvis trenger å se noe siden dama sitt hode er i veien. NBår jenta slikkes kan hun liksom ikke skjule seg. da må trusa av og beina ifra hverandre liksom. og så er det jo ikke helt likestilt heller ifh til kjønnsrollemønstre og sex og ja..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ville det uansett vært mest nedverdigende for jenter .. ?

Fordi hun mener at jenter som har et såpass utsvevende sexliv at de blir med på sånne ting, gjør seg selv til objekter for menn, uavhengig av om de er giver eller mottaker.

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Fordi hun mener at jenter som har et såpass utsvevende sexliv at de blir med på sånne ting, gjør seg selv til objekter for menn, uavhengig av om de er giver eller mottaker.

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

ja det blir jo sånn. Er jo ikke rettferdig, og jeg syns og at det er dust av gutter å være med på slikt, men de blir liksom ikke utsatt for samme dømminga etterpå
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette hørtes litt gøy ut, jeg :) Vet ikke om jeg hadde turt det på et utested eller en scene eller noe. Men på en privat sexfest, ville jeg gjerne prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes dette hørtes litt gøy ut, jeg :) Vet ikke om jeg hadde turt det på et utested eller en scene eller noe. Men på en privat sexfest, ville jeg gjerne prøvd.

Så bra :) Å gjøre det offentlig på utesteder er ikke det beste alternativet. Da ender du fort opp med å bli filmet av alle i lokalet, og får filmen spredd på nettet.

På fester i enkelte swingersmiljø blir dette arrangert med jevne mellomrom. Da er alt i tillegg innenfor trygge rammer, og man slipper å møte fordommer (slike som har kommet veldig godt frem i denne tråden :sukk: ).

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ville det uansett vært mest nedverdigende for jenter .. ?

Jeg forstår ikke hvorfor det er noe å lure på engang!

Med det synet folk flest har på menns og kvinners seksuelle aktiviteter....selvfølgelig vil jenter bli dømt på en helt annen måte enn gutter.

Uansett klarer jeg rett og slett ikke å begripe hvorfor enkelte jenter i det hele tatt vil være med på noe så til de grader nedverdigende.

Det har ingenting å gjøre med å være seksuelt frigjort...kun med å være dummere enn sitt eget beste.

Tror virkelig dere som kunne gjort noe sånt at noen i det hele tatt beundrer dere for det?

Er det noe dere ville skrytt av til fremtidige barnebarn?

Og hva med at det,i mange tilfeller, blir filmet og lagt ut på nettet?

Det vil sveve rundt i cyberspace til evig tid, klart for hvemsomhelst å laste ned.

Anonym poster: 568194f1fc6e41dbf498c922c08b4322

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sak for noen år siden, da det ble arrangert en "fake" sugekonkurranse av reiseselskapet(?) til en gruppe engelskmenn. Det hele gikk etterhvert over til noe litt mer seriøst etterhvert, og det ble oppstandelse da bildene ble lekket ut på nettet:

forum.oneclickchicks.com/showthread.php?t=27855&highlight=blowjob+contest

Anonym poster: 858eec94c415d5b5bd6af2b241d720b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...