Gå til innhold

Beautifulpeople.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må nesten sitere denne jeg...! :) Mener jeg "vant" noen gratis vip-månedsavgifter et par ganger også.

Det er damene sine det.. jeg var ikke fin nok til å være med fiffen den gangen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra at overfladiske dittsekker kan samles på en plass da..

Anonym poster: d0b296b77b05082327e1bb031b69b948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Helt ok side :)Har møtt 2 stk fra BP,en bor i Paris og den andre i Oslo.Kjempe hyggelige folk.Er ikke betalende medlem og kan svare bare til Elite-medl.,men får en del mld ja :)Skjønner ikke helt average score prinsipp,men jeg tror at min ligger på 4,87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fant denne tråden, og ble fristet til å prøve (kunne fort blitt en skikkelig selvtillitsknekk).

Men kom inn med god margin. Er det egentlig et bra eller dårlig tegn? :klo: Bladde meg gjennom flere sider med Ken-kopier og sossegutter, og slettet meg fort.

Er det noen andre som blir nysgjerrig på dette her? "You're so vain" går på repeat i bakhodet her :fnise:

Jeg forstår konseptet, absolutt. At man kan finne noen man matcher med utseendemessig. Men for meg stopper det der gitt. Hjelper ikke å være fantastisk flott når man ikke har så mye å komme med. Det blir fort kjedelig. Men for mennesker med samme verdi så må jo dette være toppen.

Anonym poster: 083604cb21a5bfcaaee0e2ee8f942d09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bættre, nå måtte jeg jo teste selv...

Hva er dommen?

Anonym poster: 95f38cd14e5bad7386b6fc5526280800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hva er dommen?

Anonym poster: 95f38cd14e5bad7386b6fc5526280800

Nja, fikk et par "absolutely not" helt i begynnelsen som knekka egoet mitt litt :fnise: Sjekka nå, og ligger bra an. Bættre. Som tidligere nevnt her tror jeg nok det er rimelig enkelt å få innpass dersom du er norsk, har sminka deg og har langt hår.

"Evalueringsperioden" er ikke over før om 36 timer, så får ikke sett på alle goodiesene som slesker der inne før da :bond: Men av bildene å dømme så er det ganske mange *kremt* småsleipe guttebasser. Om jeg kommer inn så skal jeg oppdatere dere.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, fikk et par "absolutely not" helt i begynnelsen som knekka egoet mitt litt :fnise: Sjekka nå, og ligger bra an. Bættre. Som tidligere nevnt her tror jeg nok det er rimelig enkelt å få innpass dersom du er norsk, har sminka deg og har langt hår.

"Evalueringsperioden" er ikke over før om 36 timer, så får ikke sett på alle goodiesene som slesker der inne før da :bond: Men av bildene å dømme så er det ganske mange *kremt* småsleipe guttebasser. Om jeg kommer inn så skal jeg oppdatere dere.

Hvordan foregår utvelgelsen egentlig? Hvor mange må like deg for at du skal komme inn?

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foregår utvelgelsen egentlig? Hvor mange må like deg for at du skal komme inn?

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Og hvor mange bilder har man av seg selv som rangeres? 1, 3 eller 5 liksom?

Anonym poster: a232796c1583cc66d028a1bc19145212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn for morroskyld sammen med mamma da jeg var rundt 16-17. Mamma er veldig pen, så hu kom glatt inn uten at jeg stussa på det, men at jeg kom inn? Det skjønner jeg ikke. Jeg syns ikke det er noe særlig "wow" med meg.. Men det ble med det, jeg kom inn, og har ikke logget meg inn siden. Får stadig nyhetsbrev derfra, men orker ikke lese overfladisk crap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Du laster opp et bilde du blir bedømt på. Du kan laste opp flere. Så gir folk deg 1-5 stjerner: Below average, average, nice, very nice og beautiful. På bakgrunn av hvor mange stjerner du har får du en score på et horisontalt barometer: Venstre er "out" og blir rødere jo mer nedstemt du er, høyre er "in" og blir grønnere og grønnere etter hvor mye du blir oppstemt, en sirkel viser hvor du ligger på meteret.

Prøvde å ta screenshot, men fikk ikke lasta det opp her.

Har fått noen "winks" av godkjente medlemmer, men jeg får ikke lov til å gjøre en skit før "dommen" har falt etter 48 timer.

Synes hele greia er ganske creepy egentlig.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du laster opp et bilde du blir bedømt på. Du kan laste opp flere. Så gir folk deg 1-5 stjerner: Below average, average, nice, very nice og beautiful. På bakgrunn av hvor mange stjerner du har får du en score på et horisontalt barometer: Venstre er "out" og blir rødere jo mer nedstemt du er, høyre er "in" og blir grønnere og grønnere etter hvor mye du blir oppstemt, en sirkel viser hvor du ligger på meteret.

Prøvde å ta screenshot, men fikk ikke lasta det opp her.

Har fått noen "winks" av godkjente medlemmer, men jeg får ikke lov til å gjøre en skit før "dommen" har falt etter 48 timer.

Synes hele greia er ganske creepy egentlig.

Ja, fy faen...sier litt om folk som er på sånne sider. :vetikke:

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Freakingawesome

Hehe, ble nyskjerrig selv å meldte meg på for en stund siden, slapp dog ikke igjennom nåløyet.

Men tror det har mye med stilen min og gjøre heller enn utseendet mitt Skate/metalstil blir visst ikke sett på sexy, her skal man være soss med rosa skjorte å bakoversleik ^^

Halvlangt hår er også et stort nono

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Ja, fy faen...sier litt om folk som er på sånne sider. :vetikke:

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Utifra bildene å dømme så er det ikke akkurat personligheten som teller :fnise: Vet ikke hvordan de andre jentene der inne ser ut da jeg kun får se mannfolk. Men som sagt, vi får se om en 30 timers tid om jeg er så "heldig" å få slippe igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra bildene å dømme så er det ikke akkurat personligheten som teller :fnise: Vet ikke hvordan de andre jentene der inne ser ut da jeg kun får se mannfolk. Men som sagt, vi får se om en 30 timers tid om jeg er så "heldig" å få slippe igjennom.

Ja, huff, stakkars deg om du ikke kommer inn der altså. :D For øvrig så noen jenter fra Norge og synes de så helt gjennomsnittlige ut. Iallfall ikke min definisjon av beautiful

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Ja, huff, stakkars deg om du ikke kommer inn der altså. :D For øvrig så noen jenter fra Norge og synes de så helt gjennomsnittlige ut. Iallfall ikke min definisjon av beautiful

Anonym poster: c0d178ab5f6a532306253e6eefac2a4c

Om jeg ikke kommer inn blir det rett bort til plastikkirurgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tidligere medlem i en to-tre internasjonale "beauty cults". Dette er da nettsamfunn der hvor man kommer inn på grunnlag av pent utseende, først og fremst. Det jeg var ute etter var å se om jeg fikk bli med, for jeg trodde ikke jeg var pen nok. Joda, jeg kom med. Ble veldig glad, for selvtilliten min var altså lav på den tiden.

Greia der var ikke at man kun skulle legge inn et uskyldig bilde av ansiktet. Nei, der skulle man legge inn bilde av hele kroppen, ansiktet med og uten sminke, nærbilde av ansikt, bilder av klesstil osv. Man måtte i tillegg skrive en hel stil om seg selv.

Når jeg ble plukket ut var jeg svært sosial i cultene og utviklet vennskap til en del av de som var moderatorer og adminer der, for jeg ble så glad i dem for at de likte meg. Utrolig teit, men jeg følte at de var supersnille som hadde godtatt meg. Dette og det faktum at de likte utseendet mitt førte til at jeg ble opphøyet til moderator selv på to av de tre cultene jeg var medlem av.

Jeg ønsket ikke å kaste ut folk eller å nedstemme folk, og på et tidspunkt ble det oppdaget at jeg ikke "gjorde jobben som moderator". Jeg skulle nemlig være den som kastet ut folk etter at de hadde blitt tråkket ned i grusen. Adminene og de andre moderatorene sa at jeg måtte klare å si nei til folk eller så ble de nødt til å gjøre noe. Dette førte til at jeg meldte meg ut fra alle cultene og aldri såg meg tilbake. Jeg hadde ikke hjerte til å holde på slik og tråkke på andres følelser. Såg ofte at bl.a. de som var tykke ikke fikk innpass. Kombinasjonen tykk og lite sminke var dødelig, da kunne de bare glemme det. Ikke nok med at de ble nedstemt, men de fikk også kommentarer til stemmene og noen av dem var riktig så fæle. Noen medlemmer kunne si ting som "Please loose some weight and come back after". Ikke kødd en gang.

Nei, takke meg til normale datingsider. Noe lignende det der vil jeg ALDRI ta del i noensinne igjen, og jeg vil heller ikke assosieres med slike tomskaller. Sikkert litt off-topic men jeg ville bare nevne det siden denne beautifulpeople.com-siden høres ut til å kjøre litt på det samme, dog i mildere utgave. Ingen skal ha lov til å sitte og bestemme om andre er bra nok!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...