Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Bor du oppe der du ? Jeg har bodd noen uker på Øyer :)

Skjønner godt at tidvis kan virke bedre enn alltid .. men akkkurat i dag er jeg konkurranselysten (pussig, for jeg eier ikke konkurranseinstinkt .. så det er sikkert bare trass) og kaster ut påstand om at alltid er bedre enn tidvis fordi du vet hva du har å forholde deg til, jeg blir alltid tatt på senga (and not in a good way)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men skal på hyttetur i helga :) jeg bor på det kjære østlandet.

Nja, jeg slår tilbake på konkurransen og sier at tidvis er bedre uansett for da har du i alle fall noen dager hvor du kan gå i klær du føler deg komfortabel i. Kan ikke huske sist jeg følte meg vel i klær og jeg bare gjemmer meg mer og mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng, godt poeng, men du kan jo banne på at den dagen jeg vil fremstå med min naturlige flate mage så buler den ut som om jeg var gravid i sjette måned med et fotball-lag ... Men klart, noen ganger klaffer det, og da er det evig lykkerus resten av kvelden :)

Østland Østland ja. Går an å bo her også. Men fint i fjellet da, skal snart opp igjen en tur selv også :)

Og så er det heldigvis bare to uker igjen av det selvpålagte alkohologsjokolade-forbudet som regjerer her i heimen, jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint i fjellet ja, men kunne aldri bodd her. Er kjempegodt å komme hit en helg i ny og ne, noen julaftener å sånt, men i bunn og grunn er det på det glade østlandet at jeg føler meg hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok mange øvelser, magen min er helt kake. Du får nok ta de situpsene selv, Petalouda :ler:

Øvelsene jeg tok var:

Basic Crunch

Right Oblique Crunch

Left Oblique Crunch

Bicycle Crunch

Reverse Crunch

Long Arm Crunch

Crossover Crunch

Half Curl

Vertical Leg Crunch

Planken

AAAAAA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, kan tenke meg at du ikke klarer eneste situp etter det der! Flinka :) Kjennes det i magen i dag? Lurer på om jeg skal ta planken faktisk. Den er jo alltid en schlager :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja gjett om jeg gjør! Er skikkelig støl, kjenner det mest når jeg ler eller skal reise meg fra liggende eller sittende stilling. Er ganske støl i nakken også :P plankem er veldig bra for holdningen :Nikke: jeg må ta planken for å rette opp ryggen, jeg har veldig svai ryggen skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hater å være støl i magen! Men det er jo godt å kjenne at man har trent da :) Ja planken er bra trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva har du gjort med nakken din? :P Trodde det var magen du trente :fnise: Ubehagelig å ha vondt i nakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er så lenge siden jeg har gjort forskjellige crunches så nakkemuskulaturen fikk gjennomgå også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, ja, så det her om dagen. Hvert år tror jeg at jeg liker eggene, men finner alltid ut at jeg tar feil. I år husker jeg det, heldigvis! Så jeg er trygg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig, jeg elsker det som er inni eggene! Men jeg liker ikke sjokoladen rundt da, så den får samboer som regel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...