Gå til innhold

Glitter og stæsj.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, H her :) Er ikke så mye her, men tenkte jeg skulle si at jeg er her. Skulle ønske Madde fortsatt levde og var der for deg. Det er så utrolig trist å miste venner. Min bestevenninne døde også, for noen måneder siden. :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, tre flak glitter?? Rip-off!!!

Planer for dagen da? Søtten minus utenfor her nå, helt vilt, gleder meg skikkelig til å gå ut og starte bilen.

Hva skjer med kjøkkenet ditt .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei H. :vinke: Trist å høre om ditt tap også. Det er ikke lett!

JA SÅ JÆVLA RIPOFF OGSÅ! Skal ta på en annen neglelakk i kveld, nå ser neglene mine helt forjævelig ut.

Tehehe, var -17 hos oss idag tidlig. Heldigvis har jeg verdens mest pålitelige bil. :hjerte: Nå sitter jeg i forelesning, har en liten pause nå før vi fortsetter med siste timen. Deretter har jeg forelesning i et annet fag og så skal jeg vel sitte igjen litt etter skolen for å få gjort unna noen oppgaver. Utenom det har jeg ikke store planer. Tenkte jeg kanskje skulle skrive en kostholdsplan siden jeg har fått vite et par allergier som er vanskelig å forholde seg til om man ikke har en kostholdsplan.

Kjøkkenet mitt er pusset opp! :strix: Kan legge ut bilder senere idag (om jeg husker det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du sikkert broren til min bil for min elskede firehjuling starter aaaaaaalltid !!!!! hurra for kule bilder :)

da venter jeg på kjøkkenbilder *hente te*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det, evt faren til bilen din for min er veldig gammel. Men love likevel!

Jøss, vanskelig å skjønne noe i OP-faget siden vi ikke har lært noe syntax til Java. Skjønner jeg må lære litt basics på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeh, de er nok brødre tror jeg, for bilen min er ikke noen ungsau han heller, sikkert nesten like gammel som deg :)

det andre du snakker om skjønner jeg ikke noe av. datamaskiner skal skrus på, og så av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppass. Da er de nok mer brødre ja. :ler:

Hehehe, OP = Objektiv Programmering. Java er det du trenger for å logge deg på nettbanken feks. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får bilder av kjøkkenet i morgen. Må ta en tidlig kveld nå, er helt kjørt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt å legge seg tidlig. Ikke fult så fælt å stå opp 06.30 da.

Idag har vi hatt besøk fra bedriften NCE, gruppa mi og en annen gruppe har prosjekt innenfor denne bedriften, så vi fikk litt innføring i hva vi skulle jobbe med. Det hele virker egentlig veldig spennende! Synd jeg ikke kan dele noe med dere. :lur: Men dere finner vel ut av det tidsnok, når det blir noe som er ideelt på markedet.

Nå sitter jeg i Database-forelesning. Jeg liker forelesern her, men klarer likevel ikke følge med. Gleder meg til jeg starter på medisiner så konsentrasjonen henger mer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene av det gamle kjøkkenet vårt:

Det nye:

Jeg har bare zoome-linse på kameraet da, for jeg tar for det meste bilder av dyr, så det var litt vanskelig å få med alt.

Men var ikke kjøkkenet vårt lekkert før? :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :)

Litt bedre benkeplass en før også ;)

Forøvrig samme benkeplate som jeg har :D

Endret av orgus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye mer benkeplass! Det er kjempedeilig. Kjøkkenet er tross alt bare 9kvm så man må dra nytte av det man kan. :)

Så forresten at vi ikke har malt listene rundt ene døra også, det må vi få se og få gjort!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fy fasan så ufattelig mye finere det ble, dødsimponert over hva dere fikk til der :) må jo ha økt verdien på leiligheten betraktelig også :)

gratulerer med nytt kjøkken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Veldig fornøyd ja! Veldig fornøyd med hvordan det ble mtp hvor lite penger vi brukte på det. Eneste jeg lengter etter er et nytt kjøleskap. Vi skulle egentlig få det gamle til svigers, men det startet å lekke rett før de fikk det nye. Så da må vi fortsette å ha det vi har nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...