Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

- å gjøre grimaser på selfies, altså der to venner tar bilde sammen og gjør en grimase, og legger det ut på nett. Det er hele tiden. Særlig på festbilder... Har blitt litt flau når vi har blitt tagget i et bilde, hvor jeg er den eneste som er normal.

- enkelte regler jeg ikke finner mening i.

Anonymkode: 2c938...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6.2.2016 at 13.36, dreamerspalace skrev:

Appelsinsjokolade er jo så godt!! 

JAAA! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Genevieve skrev:

Fastelavn, bare en unnskyldning for å trykke i seg boller med ekstra kalorier

Fastelavn er jo egentlig innledningen til fastetida hvor man skal spise ekstra godt før man skal faste. Siden tradisjonen med å faste nærmest er borte i protestantiske land, så det er bare festen (og de ekstra kaloriene) som er igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

- å gjøre grimaser på selfies, altså der to venner tar bilde sammen og gjør en grimase, og legger det ut på nett. Det er hele tiden. Særlig på festbilder... Har blitt litt flau når vi har blitt tagget i et bilde, hvor jeg er den eneste som er normal.

- enkelte regler jeg ikke finner mening i.

Anonymkode: 2c938...b9a

Mange gjør grimaser fordi de synes det er bedre å se stygg ut med vilje enn uten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa-bloggere! 0g tullinger som leser slike blogger nærmest hver eneste dag.  :kjempesinna:

Det virker som det er en god del tullinger som leser slike blogger, utelukkende for å klage (for eksempel under Rampelys-delen av forumet her) og sutre hvor elendige disse  bloggene oppfører seg. Så slutt å lese disse fordømte  bloggene da vel!!!  :rasende:

Folk som mener at bloggere er helt elendige (men som likevel fortsetter å lese disse bloggene) er jo med på å finansiere nettopp de samme bloggene som de tydeligvis misliker ganske sterkt!  :murvegg: 

Anonymkode: 3b573...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dokusåpeserier (eller hva det nå heter), om brøytebilsjåfører, isfiskere, motorsykkelreparatører, og whatnot. 

Anonymkode: bf064...3ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si ting/diskutere med en person hvor begge vet svaret på det de diskuterer. Jeg blir litt flau inni meg.

Så en diskusjon på face, hvor da to foreldre diskuterte at det var voksnes oppgave å være gode forbilder for barna. Øøh..jo takk, de aller fleste vet at voksne skal være forbilde for barna.

Anonymkode: 2c938...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan en familie med 3-4 unger har råd til å leve om dagen...mat har jo blitt kjempedyrt!!   Man kan jo ikke fore unger  hele uka på kyllingkjøttdeig og first-price makaroni heller!   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Den 20.1.2013 at 12.06, Rægs skrev:

 

Det er noen mennesker i Sverige som seriøst mener det ikke finnes hester, og har lagd en egen facebookside om dette, noe som har provosert flere hesteglade jenter i hele Skandinavia.

 

http://www.aftenposten.no/kultur/Hestefornektere-skaper-illsinte-reaksjoner-7077815.html

Og folk tar den gruppen alvorlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Politiske meningsmålinger, Leste forleden dag at Ap og Sp stormet frem og kunne dannet regering alene i følge den ferskeste meningsmålingen, 2 timer etterpå kom neste avis men den ferskeste meningsmålingen som viste at Sp raser nedover med Ap hakk i hæl i mens Frp stormer fremover! Og folk jubler for sitt parti, smiler lurt å tenker at meningsmålinger er noe dritt, endelig bra at de klarte lage en som stemmer......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Harry Potter, i hvertfall filmene. En eventyrverden der folk kan gjøre omtrent alt med magi men kler seg som tantete uteliggere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AmandaVI skrev:

Harry Potter, i hvertfall filmene. En eventyrverden der folk kan gjøre omtrent alt med magi men kler seg som tantete uteliggere. 

Hahaha, liker at du har søkt på og dratt opp en tråd med siste innlegg for 3 år siden for å dele din misnøye med Harry Potter. 

Støtter den! 😛 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Djungelvrål skrev (På 18.2.2016 den 17.23):

Jeg lurer på hvordan en familie med 3-4 unger har råd til å leve om dagen...mat har jo blitt kjempedyrt!!   Man kan jo ikke fore unger  hele uka på kyllingkjøttdeig og first-price makaroni heller!   

Og nå har det blitt enda dyrere...

Jeg skjønner ikke greia med de fordømte rosablogger, eeeh influenser heter det visst nå-bimboene som er så ekstremt selvopptatte og kjører den opererte ræva si inn i kamera i hytt og gevær! Glem ikke andenebb, 1 m lange klør, ekstreme falske vipper, gigantiske bryn, store mengder oransje selvbruning og sløret blikk. Ikke mins skyhøyt forbruk av billige rælete blodharry akrylklær fra Shein og liknende billigsjapper. Og de håver inn mer penger enn akuttleger som faktisk redder liv. Og folk følger dem slavisk selv om de gir dem dårlig selvbilde. Jeg ikke forstå! Skulle ønske folk kunne slutte å følge dem så de måtte skaffe seg en ordentlig jobb! 

Anonymkode: 83b3f...017

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og nå har det blitt enda dyrere...

Jeg skjønner ikke greia med de fordømte rosablogger, eeeh influenser heter det visst nå-bimboene som er så ekstremt selvopptatte og kjører den opererte ræva si inn i kamera i hytt og gevær! Glem ikke andenebb, 1 m lange klør, ekstreme falske vipper, gigantiske bryn, store mengder oransje selvbruning og sløret blikk. Ikke mins skyhøyt forbruk av billige rælete blodharry akrylklær fra Shein og liknende billigsjapper. Og de håver inn mer penger enn akuttleger som faktisk redder liv. Og folk følger dem slavisk selv om de gir dem dårlig selvbilde. Jeg ikke forstå! Skulle ønske folk kunne slutte å følge dem så de måtte skaffe seg en ordentlig jobb! 

Anonymkode: 83b3f...017

Så enig😊

Anonymkode: dccbf...d0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 18.2.2016 den 17.23):

Jeg lurer på hvordan en familie med 3-4 unger har råd til å leve om dagen...mat har jo blitt kjempedyrt!!   Man kan jo ikke fore unger  hele uka på kyllingkjøttdeig og first-price makaroni heller!   

Og det var for 6, snar 7 år siden! Djungelvrål skulle sett prisene nå!!!

Anonymkode: c41fc...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild skrev (På 18.1.2013 den 14.18):

Haha, på Dolly Duck er det søtt da, men hun ER jo en and. :laugh: Disse bloggerne er det mindre søtt på. :) At de ikke skjønner det selv.

Du, hun er ikke en and. Det er bare kostyme hennes. Hun er vanlig skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...