Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, mini-mio skrev:

Å legge hode på skakke for å få noen til å føle seg liten

Trodde det var for å vise medfølelse jeg 

Anonymkode: dfc41...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var for å vise medfølelse jeg 

Anonymkode: dfc41...405

same shit different smell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mini-mio skrev:

same shit different smell

Ja det er vel bedre å bli hersa med :) 

Anonymkode: dfc41...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎31‎.‎01‎.‎2016 at 20.31, EvaLena skrev:

Mannfolk, skjønner ikke jeg meg på

Jeg skjønner meg heller ikke PÅ dem, men jeg skjønner greia MED dem :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegg-sitater... Altså dype "quotes" på veggen i stua eller soverommet. Romkameraten min er fan av de og har klistret dem rundt omkring. Ord som "live laugh love" "i love you" "believe", og masse annet rart, jeg bare skjønner ikke. Er det fint liksom? Jeg synes det ser merkelig ut, ord på veggen liksom, kleine ord. Men nå er jeg ikke spesielt fan av sitater i utgangspunktet da..

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor folk går i ankelsokker og joggesko når det er minusgrader ute. Det ser jo bare skikkelig dumt ut, i tillegg til at de må jo fryse seg halvt ihjel.

Appelsin i sjokolade. Hvorfor? Appelsin=godt, sjokolade=godt, men komboen? Vaniljesaus=godt, pizza=godt, -> pizza med vaniljesaus, da, eller?

Hvorfor folk skrur opp termostaten i stedet for å kle seg etter årstiden. Gjerne samtidig som de sutrer over strømregningen. Hvorfor ikke bare innse at det er vinter, og at man da går med vinterklær, ikke t-skjorter og sommerbluser? 

Folk som er ute av stand til å ta kollektivtransport, men kjører selv om det både er dyrere OG mer upraktisk. Ref gamlesjefen min, som selv om bussen stoppet rett utenfor huset hans, og gikk direkte til rett utenfor jobben, valgte å kjøre til jobb, passere bomringen, så parkere i parkeringshus som han måtte punge ut for av egen lomme, og så gå 15 min fra parkeringshuset til jobben.. 

Anonymkode: bf064...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Rosa-bloggere!

 Jeg kan ærlig talt ikke fatte og begripe hvorfor så mange følger slike bloggere nærmest slavisk....

Anonymkode: 3b573...467

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sånn telle-ned app på facebook. Ok du du skal reise på Livets Største reise og ikke reiser så mye ellers. Men folk som har booket inn 4 lange reiser til utlandet det nærmeste halvåret OG har sånn teller!!!

(ikke misunnelig i det heeeeele tatt...... :P )

 

- de som har megastor tv, men liten stue. Hva er poenget med megatv og må snu på hodet for å se handlingen til høyre og ventre?? HARRY! (har vært på besøk hos EN person som dette passet hos. Vedkommende hadde 8 meter til veggen.

 

- slut-shaming. La folk pule hvem de vil, når de vil, så lenge det er frivillig fra begge parter. Ærlig talt, nå er det 2016, ikke 1916.

 

- Rosa-blogger. Kjøp se&hør istede, det gavner iaf papiravisene bak..... Men helst: lån en bok. Eller les noe du blir klok av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Frp velgere som ikke ser ut til  å forstå at det at man er uenig med Frp betyr ikke at man er sosialist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 31.1.2016 at 20.30, Mortem skrev:

Ordlekene her inne.

Ordlekene er jo gøy! :duskedame:

Jeg skjønner meg ikke på unge jenter som frivillig går rundt med andenebb i ansiktet

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Vel. Er enig i at mange bloggere ser ut som ender. Men jeg får selv spørsmålom jeg har filler i leppene, men jeg har bare ganske store lepper. Har aldri brukt noen ting.. Ganske irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.2.2016 at 11.01, AnonymBruker skrev:

Appelsin i sjokolade. Hvorfor? Appelsin=godt, sjokolade=godt, men komboen? Vaniljesaus=godt, pizza=godt, -> pizza med vaniljesaus, da, eller?

Appelsinsjokolade er jo så godt!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 10.59, Rosewood skrev:

Vegg-sitater... Altså dype "quotes" på veggen i stua eller soverommet. Romkameraten min er fan av de og har klistret dem rundt omkring. Ord som "live laugh love" "i love you" "believe", og masse annet rart, jeg bare skjønner ikke. Er det fint liksom? Jeg synes det ser merkelig ut, ord på veggen liksom, kleine ord. Men nå er jeg ikke spesielt fan av sitater i utgangspunktet da..

 

 

Trodde folk bare hadde sånne vegger på Facebook. Har de bilde av all maten de spiser også? :fnise:

Anonymkode: 4d9f6...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, dreamerspalace skrev:

Appelsinsjokolade er jo så godt!! 

 Smaken er som baken!   :flekke:

Anonymkode: 3b573...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...