Gå til innhold

Forandre status på facebook uten at det publiseres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det mulig å forandre den sivile statusen på facebook uten at det kommer opp som en newsfeed til alle venner? Skal forandre statusen men vil unngå at det kommer som newsfeed da det ikke er et nytt forhold.

Jeg prøvde tidligere og fremgangsmåten min da var følgende: satte status som skjult/at kun jeg kunne se den, forandret til 'in a relationship', endret til at venner kunne se. Da kom det jo opp "xxx is now in a relationship" på profilen min og dette slettet jeg. Likevel tikket det inn et par likes like etterpå. Jeg klikket på notificationen og kom da til en ny setning med "xxx is now in a relationship" på egen side, da trykket jeg delete, fikk spørsmål om jeg var sikker og trykket ja. Trodde da at det måtte være helt skjult, men fikk fortsatt likes. Hvis jeg nå prøvde å trykke på notificationen om hva de hadde likt så kom jeg til en side der det stod at innholdet var slettet eller at URL-en var feil. Logget inn på søsteren min sin facebook for å sjekke hennes newsfeed og der kom det det likevel opp i newsfeeden at jeg nå var i et forhold, til tross for det jeg hadde gjort.

Så kjære dere, er det noen som vet hvordan jeg går frem for å ikke publisere det - om det i det hele tatt går?

Anonym poster: a62a8c624a92cafbac9638c8089f8dc0

Anonym poster: a62a8c624a92cafbac9638c8089f8dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skal endre, ser du et ikon til høyre for sivilstand, og der kan du velge hvem det skal synes for. Jeg har "bare meg", så det kun er jeg som kan se det.

Anonym poster: cab09f4a288fa11eb6705ea3d13ff33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil jo at det skal vises på profilen min, jeg vil bare ikke at det skal publiseres i newsfeeden til alle jeg har som venner :)

Men takk :)

TS

Anonym poster: a62a8c624a92cafbac9638c8089f8dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan det er med forholds-statuser, men på vanlige statuser kan du jo skjule fra tidslinjen. Du kan også ende dato, sånn at du kan endre statusen tilbake til 2010 feks. Da flytter den seg ned til 2010, men vet ikke helt om det fredeles vises på newsfeeden til folk. Du får teste det ut. Sett deg som "gift" med en venninne( :fnise: ) bare for å se om det funker å bytte datoen på forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du enkelt gjøre.

Oppskrift:

- Velg hvem som kan se forholdsstatusen din, og velg "bare meg selv"

- Oppdater forholdsstatusen din

- Sjekk profilen din, og se om det står som hendelse på veggen din. Hvis det gjør det, velg "skjul"

- Vent et par dager for å være helt sikker på at hendelsen ikke henger igjen i systemet

- Velg hvem som kan se forholdsstatusen din, og velg "venner", "alle" eller hva du nå ønsker

Tada!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg vil ikke at alle vennene mine skal se at jeg er i et forhold, er det mulig?

Anonymkode: 8c270...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...