Gå til innhold

*Gullkorn fra barnemunn*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen geniale replikker som barn har sagt? Post det i denne tråden:-)

Jeg jobba i barnehage i en periode, og skulle slutte. Da var det en jente som var blitt veldig glad i meg, som først sa at hun kom til å savne meg og "huske på meg hele tiden".

Kanskje hun ikke visste helt hvordan hun skulle takle dette at jeg skulle slutte, så få timer senere sa hun litt slemt " jeg skal glemme deg hele tiden".

Jeg glemmer aldri denne kommentaren, siden den egentlig betydde at hun kom til å huske på meg hele tiden:-)

Barn er herlige:-)

Anonym poster: 75f1b7383e4e2d5e7708ce972f2be3ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår har nettopp fullt to og har ikke sagt så mange morsomme setninger ennå. Men prøv å ta en handletur med en liten kar som er laaangt over gjennomsnittet glad i pølsemat, og som uttaler skinke som skite. (Som i å bæsje, ja.) I halve butikken roper han: Se! Åååå mamma skjiiiiite! Åååå jaaaa skjiiiite, mamma! Skjiiiite der! Jaaaa! ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da barnet vårt var 2 år gammel hadde det vært med på å lage en påskekylling (i kartong) i barnehagen. Når prosjektet var ferdig, sa h*n "vovv-vovv" (voff-voff) til den ansate som var der med h*n.

Anonym poster: 9b2100f8758a050ff8cd95025acf9976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på fem skal straks fly alene for å besøke besteforeldre for første gang.

Vi snakket om det, bestilte billeter og alt var fint. Så tok det noen minutter før han ser litt bekymra på meg og sier "Kan du være så snill å følge meg til flyet da, for jeg vet ikke hvilket jeg skal ta" :fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos "skite", da gutten min var mindre sa han "sex" i stedet for "kjeks". Og på butikken ropte han følgelig "Mamma, vil ha sex! Sex der!" osv. Nå sier han morsomme ting på offentlige steder som "Mamma er en slem dame!", "Se mamma, en slem dame!", "Ikke slå meg!" og andre morsomme ting. Artig kar ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min i familieselskap: Mamma vi danser Zombie , (de har Zumba i bhg for barn:) "Morfar er en gretten gammel gubbe" det sa han så pappaen min hørte det , pappa flirte litt men ble støtt, pappa er en streng men rettferdig mann ;)

Datter høyt i butikken: Mamma blør i buksen sin (ai ai ai, hadde fått mensen uventet)!

Endret av Anciol
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på fem skal straks fly alene for å besøke besteforeldre for første gang.

Vi snakket om det, bestilte billeter og alt var fint. Så tok det noen minutter før han ser litt bekymra på meg og sier "Kan du være så snill å følge meg til flyet da, for jeg vet ikke hvilket jeg skal ta" :fnise:

Den var søt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min var 4 år og spurte han som jobbet i barnehagen: Terje? Dreper du horer?

................................................ What.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ganske ny naturbarnehage - de var ute og fisket og barna fikk vite at avdelingen skulle oppkalles etter den første fisken de fikk. Det gikk en stund og så var det en liten gutt som fikk napp, fisken ble dratt inn og barnehagetantene slo opp i fiskeboka at det var en knurr.

Da kommer det fra den lille fiskern: "Skal barnehagen hete knull?"

Anonym poster: 738e720a5524f1e84443bb967d62c98c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Ikke akkurat et gullkorn, men ganske søtt, haha!

Jeg sover så klart uten BH, og den to år gamle stedatteren min kom for å vekke meg her en morgen... Jeg glemte å dekke meg til når jeg skulle ut av senga, og hun ble stående å stirre på puppene mine og utbrøt plutselig "Åh, såååå fine pupper!!!". Og ja, jeg fikk høre resten av dagen at jeg hadde veldig flotte pupper. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikki09

Min 5 år gamle stesønn var med meg inn i garderoben på svømmehallen, og naturlig nok kler vi av oss. Plutselig kommer det høyt og tydelig "OI, du har store pupper! Sånne har ikke mamma!!!"

Damen ved siden av oss lo så hun gråt og jeg døde litt av flauhet :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde familiebesøk og rundt middagsbordet roper tanteungen "Tante, hvorfor har mamma store pupper, mens du har små?"

Var ikke helt forberedt på den. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg har fått diagnosen kreft og han vil ikke overleve sykdommen. Jeg fortalte dette til gutten min, som viste omsorg og spurte om det ville gjøre svært vondt. Jeg sa ja, men han vil få sterke smertestillende.

Da utbrøt sønnen min " da slipper de heldigvis å avlive ham".

Anonym poster: b35f4ccf5bd6a8bc6a5b3fb8eb01adf0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en sønn på to år, som tydeligvis har sett filem madagaskar for mange ganger. I den filmen blir sangen "i like to move it, move it" Sunget.

Min sønn har imidlertid sin egen versjon; "i like to do it, do it" hehe Fiffig dans har han til også :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så morsom da, men sött.

Lille söstern til sambo (7år nå var yngre da)

*navn* du er stenpappan min du <3

Da vi flyttet inn i huset vårt var det virkelig mökkete over alt og jeg sa at her har det hamnen bodd en sikkelig gris!

Ungen med store öyne ! Har det virkelig bodd en gris her!!!!!!???

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

På jobb idag fikk jeg denne fra jente på 8; "Får du mye oppmerksomhet av barna på skolen" Jeg; "Ja det gjør jeg". Jenta; "Det er nok fordi alle elsker deg".

Veldig søt ting å si:rodmer:

Anonymkode: c914c...07c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...