Gå til innhold

Når kommer Ditt Bryllup?


Havfruen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sendte dem en mail for lenge siden og fikk til svar at 5. mars skulle det komme! Så da er det bare noen få dager igjen icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den nye utgaven er lik de foregående, er det bortkastet penger; bildene er så artistiske og har så dårlige snitt at man ikke får noe inntrykk av hverken hår eller kjole og "Den komplette guiden" er bare masse annonser (se heller Gule Sider). Kjøp heller et av de utenlandske bladene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av de Britiske er veldig bra. Får masse råd og tips, men når det gjelder tradisjoner og ritualer så blir det jo litt feil i dem icon_smile.gif Derfor er det jo bra med de norske. Jeg synst Ditt Bryllup var OK jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bryllupsmagasinet bedre enn Ditt Bryllup. Syntes reportasjene i Ditt Bryllup var kjedelige. Slike reportasjer om hvilke klær man skal ha til bryllupsreisen kunne de spart seg. Dessuten syntes jeg personlig at kjolene i Bryllupsmagasinet er finere.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Tittet gjennom mitt første nr av Ditt Bryllup i dag og må innrømme at jeg også ble skuffet!! Tok meg 5-10 min og bla i gjennom to, og da bestemte jeg meg for at jeg ikke skal kjøpe det som kommer ut til tirsdagen!!

Hva koster det andre bladet?? Var det bryllupsmagasinet det het??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som synest det er lite med to norske bryllupsblad? I tillegg kommer jo disse bare en til to ganger i året...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vel virke lite for oss som er midt i planleggingen og sluker alt bryllupsstoff vi kommer over. Men det spørs vel om det er marked for så mye mer. De skal jo tjene penger på det, de som utgir magasinene!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsmagasinet synes jeg også var bra, ellers har jeg brukt å kjøpe Wedding and home, Wedding Day og You and Your Wedding. Bor i England så her kommer det ut veldig mange å velge mellom. Det som uansett er en gjenganger er at bildene er enkle slik at man får bedre inntrykk av hvordan ting ser ut. Selv om tradisjonene ikke er helt de samme, vil man likevel finne mange tips.

Har også kjøpt noen amerikanske blader, men de er det bare å styre unna -så fremst man ikke liker det amerikanske Cosmopolitan; uoversiktlig og mye fjas icon_smile.gif

Anbefaler de som skal til England for å kjøpe kjole el. å stikke innom WHSmiths -en butikkjede med masse blader, da bladene er en del billigere her enn i Norge. Der har man også mulighet til å kikke igjennom bladene før man kjøper dem.1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiger den 2002-02-28 14:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to tidligere nummer av Ditt Bryllup, og kommer IKKE til å kjøpe det neste! Det er ikke mye nytt som står der, så for meg som har kjole og alt tilbehør klart er det nok bortkastet. Er det ditt første, er det helt greit.

Selv liker jeg best de engelske, spesielt You and your wedding og Cosmopolitan Bride (engelsk utgave)- er enig i at de amerikanske blir litt vel langt fra "norsk smak". Kanskje de svenske er noe?

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Kjøpte "Cosmopolitan Bride" (eller hva det nå heter) da jeg var i London for 14 dager siden. Tykt blad og billig blad, noen få tips og MASSE reklame. Jeg synes ikke man fikk noe særlig gode bilder av kjolene, men ble kanskje mest skuffet over å ikke finne noen kjoler i "min form". Er nemlig litt stor, og på meg er det ikke veldig pent med trange kjoler.

Svenske "Amelia brud og bryllup" synes jeg imidlertid er et veldig bra blad, og de svenske tradisjonene ligner også mer på våre egne - lettere å sammenligne.

Tror nok at jeg kommer til å kjøpe det neste "Ditt bryllup" selv om jeg var skuffet over det forrige. Sluker alt jeg kommer over av slikt for tida, selv om det er en stund til jeg skal gifte meg...

Mianne (Beklager at jeg ikke logget meg inn, men har ikke passordet her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandt annet kjøpt et svensk blad "Amelia Brud & Bröllop.

Et helt greit blad. En del tips rundt hårfrisyre og tiara-trende. Dessuten en del billige kjoler, og når den svenske kursen er som den er blir det jo enda billigere.....

Kjøpte det på Narvesen.

icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Edle den 2002-02-28 19:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også kjøpt det svenske bladet, og jeg ble veldig positivt overrasket!! Mange bra tips, f.eks. kjoler&tilbehør,frisyrer&sminke tips,mat&drikke, budsjett etc.etc....Bladet er mere "down to earth" hvis dere skjønner hva jeg mener, de norske bladene er litt for "fine" for meg (selv om jeg måååå kjøpe de også da når de kommer ut) icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...