Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Vi har nylig giftet oss og jeg kjenner at jeg nesten blir litt "misunnelig" på dere som har den beste tiden foran dere! Det er SÅ gøy med planlegging og all forventningen!

Ønsket bare å slenge innom for å ønske dere masse lykke til, og et lite tips er å NYTE forvetningen og planleggingen. Selve dagen går så fort - tro meg! Det er nå moroa starter :-)

Lykke til alle sammen og KOS DERE!

Takk for det, og gratulerer som gift! :laugh:

Jeg elsker å glede meg til ting, og å planlegge så dette skal helt klart nytes.

Det er visst ikke bare jeg som får for meg rare ideer for nå har kjæresten bestilt et stempel med bilde av oss av alle ting.. Haha.. Hvor skal vi stemple med det da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nylig giftet oss og jeg kjenner at jeg nesten blir litt "misunnelig" på dere som har den beste tiden foran dere! Det er SÅ gøy med planlegging og all forventningen!

Ønsket bare å slenge innom for å ønske dere masse lykke til, og et lite tips er å NYTE forvetningen og planleggingen. Selve dagen går så fort - tro meg! Det er nå moroa starter :-)

Lykke til alle sammen og KOS DERE!

Tusen hjertelig takk for det. kjenner jeg er glad vi valgte å gifte oss neste år i stedet for i år, så kan jeg kose meg ekstra lenge og planlegge alt til minste detalj uten å stresse med det, hihi :)

Ble forlovet 31.01.2013:) Vi bestemte oss for dato samme dagen faktisk - fordi vi har tenkt på det en stund:) ( eller dvs jeg har tenkte mye på dato, og for mannen var det bare viktig at det var på våren:P) så vi skal gifte oss 31.05.2014!! :)

Vi bor på et lite sted så er ikke så stress med kirke og lokalet, men har tenkt å høre med de om ikke så veldig lenge:) Må bare bestemme oss for hvilken kirke vi vil ha, står mellom to=)

Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi har ikke satt dato og ikke gjort noe som helst enda ;)

Noen som vet hvem som vier folk utendørs/på lokasjon? Vi skal ikke i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om human-etisk forbund, unitarforbundet og sosialhumanistene. Vi skal bruke sistnevnte da vi liker deres profil best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg vet om human-etisk forbund, unitarforbundet og sosialhumanistene. Vi skal bruke sistnevnte da vi liker deres profil best.

Takk! Der var det jo flere muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nylig giftet oss og jeg kjenner at jeg nesten blir litt "misunnelig" på dere som har den beste tiden foran dere! Det er SÅ gøy med planlegging og all forventningen!

Ønsket bare å slenge innom for å ønske dere masse lykke til, og et lite tips er å NYTE forvetningen og planleggingen. Selve dagen går så fort - tro meg! Det er nå moroa starter :-)

Lykke til alle sammen og KOS DERE!

Gratulere så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss våren 2014 :)

Forlovet oss for noen uker siden.

Har såvidt begynt å tenke på dato, men vi vil uansett ha et relativt enkelt bryllup, så ingen hast med noe. Det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun dato 12.07.14 og sted for festen klart vi, og regner med at kirken ikke er noe problem skal snakke med de snart. Og jeg har forlover klart da ellers har vi endel planer men mest løse tråder... og ideer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun dato 12.07.14 og sted for festen klart vi, og regner med at kirken ikke er noe problem skal snakke med de snart. Og jeg har forlover klart da ellers har vi endel planer men mest løse tråder... og ideer ;-)

Så dere gifter dere på samme dag som meg og forloveden :)

Jeg fikk sko i posten i dag. Drømmer om lilla sko til brudekjolen, og har begynt å kikke litt på nett. Mest fordi jeg aldri finner lilla sko i butikken.

De passer, men hælen er så høy. Mye høyere enn jeg vanligvis går i. Er det mulig å lære seg å gå i noe sånt, eller skal jeg bare begynne å se etter noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet om noen nettsider med bryllupsinspirasjon? :D nettsider for bryllups deko? klær? etc??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss 13.01.2013, og gifter oss 14.06.2014- enkelt og greit med datoer :fnise:

Det som er i boks er lokale (vi leier en folkehøgskole, blir 120 gjester), kirke, prest (skal ha en vi kjenner), 50 % forlover (altså min) og valg av bryllupsreise. Er tidenes planlegger og min forlovede er systematiker, så vi er heller tidlig ute og chiller resten av året! Gøy å se at så mange er i gang allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på etter å ha snust litt rundt på bryllupsforumet en stund :-) Vi forlovet oss i september 2012 og gifter oss i juli 2014. Har en mann som ikke engasjerer seg, så da kanskje man kan få seg noen sparringspartnere her :-) Ikke stort som er på plass annet enn forlovere, frisør, fotograf, gjesteliste og ca dato. Hvor lenge i forveien må man egentlig booke kirke og lokale? Og er det noen som har erfaringer med kjole kjøpt på nett? Hurra for oss som har funnet den vi vil dele livet med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på etter å ha snust litt rundt på bryllupsforumet en stund :-) Vi forlovet oss i september 2012 og gifter oss i juli 2014. Har en mann som ikke engasjerer seg, så da kanskje man kan få seg noen sparringspartnere her :-) Ikke stort som er på plass annet enn forlovere, frisør, fotograf, gjesteliste og ca dato. Hvor lenge i forveien må man egentlig booke kirke og lokale? Og er det noen som har erfaringer med kjole kjøpt på nett? Hurra for oss som har funnet den vi vil dele livet med! :-)

Gratulerer! Tror booking av kirke og lokale avhenger VELDIG av hvor det er. Vi skal gifte oss i en av landets mest populære kirker og booket nesten 1,5 år i forveien. Lokale har vi ikke bestemt oss helt for enda.

Jeg kjøpte en kjole på nettet for en god stund siden, og sendte den avgårde til Fretex for ikke så lenge siden.. Den var fint sydd og alt det der, men passformen var virkelig ikke fin :S Den var også litt gul-aktig og så like billig ut som den var (i alle fall i mine øyne :P). Men man hører jo om de som er heldige også da! :)

Endret av Tavira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Tror booking av kirke og lokale avhenger VELDIG av hvor det er. Vi skal gifte oss i en av landets mest populære kirker og booket nesten 1,5 år i forveien. Lokale har vi ikke bestemt oss helt for enda.

Jeg kjøpte en kjole på nettet for en god stund siden, og sendte den avgårde til Fretex for ikke så lenge siden.. Den var fint sydd og alt det der, men passformen var virkelig ikke fin :S Den var også litt gul-aktig og så like billig ut som den var (i alle fall i mine øyne :P). Men man hører jo om de som er heldige også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha utviklet en lett nevrose over hvor lite vi har på plass i forhold til mange av de andre 2014 brudene tok jeg noen telefoner i dag, så nå er vi et skritt nærmere vielsen og fint lokale:-) Vi skal gifte oss i Grenland(hjemstedet) så man skulle kanskje ikke tro at det var noe stress foreløpig, men det føler jeg at jeg fikk avkreftet i dag! Det er mye man ikke vet når man ikke har giftet seg før. Det var litt deilig at du bekreftet mistankene mine om kjole fra nettet, da tror jeg rett og slett jeg dropper å prøve det:-) Unødvendig å kaste bort penger når man fort må ut med 1200per hode (puh) i selskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi jobber med å sette dato, og finne ut de generelle rammene rundt, som hvor vi skal vie oss og hvor vi skal ha fest :) Haster ikke da, er til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt det litt omvendt vi da...vi har finne dato til å gifte oss men er ikke forlovet ennå :D blir spennende å se hvordan dette går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...