Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gelder oss veldig. Jeg er ikke noe særlig til å planlegge. ikke en typisk brud som løper rundt og bruker titalls av timer for å finne den riktige blomsten til den perfekte duken. Alikevel vil vi ha det perfekt.

Vi vet akkurat hvilken sum vi ender på og har ingen overraskelser. Koster litt, men vi føler det er verdt det. For oss blir det ferie og bryllup.

Vi har ingen gaveønsker utenom at familiene våres kommer. Det vil selvsagt koste litt for dem, men håper det lar seg gjøre. Har tenkt til å sende ut innvitasjonene i god tid slik at familiene kan planlegge

Endret av lille-lure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bestemt hvem dere vil be være forlover enda?

Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hvem jeg skal spørre.. Min nærmeste venninne mistet jeg dessverre for noen år siden. Det er flere venninner jeg kan velge, men ingen som er soleklart førstevalg liksom, og så er det lillesøster. Jeg får tenke på det en stund til.

Hvem skal dere ha? Barndomsvenn, ny venn, søsken eller andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse!

Jeg spurte min beste venninne da vi var ute og spiste middag i jula. Hun var mitt soleklare valg. Vi har kjent hverandre siden vi var 6 år, og vært bestiser i mange år.

Hun ble kjempeglad. Og gleder meg sånn til vi skal se på brudekjole og stæsj sammen.

Jeg bor i Bodø og gifter meg i Hedmark, hvor mange venner og familie bor. Så jeg får ikke så mye "brudetid" sammen med henne som jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse! :)

Jeg skal ha barndomsvenninnen min som forlover - et veldig enkelt valg siden vi har kjent hverandre i så mange år, og samtidig har veldig god kontakt. Vurderer å ha noen få (3) andre nære venninner som brudepiker, men klarer ikke helt å bestemme meg... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 2. august 2014, vel og merke etter 2,5 års forlovelse, snart et år siden vi ble forlovet nå.

Det blir enten seremoni på tinghuset eller via sosialhumanistene. Vi har satt et tak på 30 gjester, og skal ha det hjemme hos mine foreldre, i et stort partytelt som de kjøpte til sitt 2*50 årslag i 2007.

Vi leier inn kokk, tidligere sjef av forloveden min, og prøver å gjøre det ganske rimelig, så tar vi nok heller en ordentlig bryllupsfest med alle vi ønsker et år etter tenker jeg.

Det er litt viktig for meg at vi ikke venter for lenge med å gifte oss, siden jeg ønsker at min bestefar skal få oppleve at et barnebarn gifter seg, siden han er den eneste besteforeldren som er igjen, bortsett ra hans farmor, men hun er veldig dement, så der er ting litt annerledes.

Anonym poster: dc14234cf1dea7ff9fa6f595dcee7170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg krysse av en ting til på listen, for nå har vi bestilt "save the date"- kort. Det ble noen søte vintagekort med blomster og fugler, - i skikkelig glansbildestil og med magnetbakside. Veldig oss. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi har ikke funnet dato enda, stresser ikke, men jeg har lyst til å få valgt forlover snart. Har noen fantantastiske venninner, fire stykker, og jeg ønsker dem alle som forlovere :) Jeg verdsetter alle deres meninger, og å velge kun én vil bli helt umulig. Får tenke ut en fin måte å spørre dem på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å bestemme meg for om vi skal ha save the date-kort jeg! På én side blir det en ekstra utgift, og de fleste er jo oppdatert på datoen uansett, men så er det jo litt koselig da..!

Endret av Tavira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg rett og slett lager til et pent kort i photoshop, og mailer det. I påvente av en penere invitasjon som kommer i posten.

Lørdag kjøpte jeg inn litt stæsj og har forsøkt å lage noen forslag til invitasjoner og bordkort. Ikke bare enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Save-the-date-kort er vanlig i den utenlandske delen av familiene våre så vi har valgt å ha det, men det er jo absolutt ikke en nødvendighet. Jeg vet ikke helt når vi skal sende dem ut heller. Til de utenfor Norge kunne jeg gjerne sendt dem allerede, men jeg synes det er litt for tidlig for de som bor i Norge. Jeg tenker kanskje rett etter påske for jeg vet en del begynner å planlegge neste sommer allerede da.

Så flink du er som skal lage egne invitasjoner Kalbakk85! Hvordan skal de se ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som skal lage egne invitasjoner Kalbakk85! Hvordan skal de se ut?

Siden fargen lilla skal gå igjen, så blir det i hovedsak lilla med kremhvitt. Litt blomster og et bilde av oss blir det også. Tror resultatet ikke blir så verst når jeg først kommer skikkelig i gang.

Skal også sørge for at bordkort står i stil med invitasjonene.

Nå vet ikke jeg om vi går for tapas eller tre-retters. Blir det tapas er det vel heller ikke behov for noen meny på bordene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er godt å ha på plass de store tingene i god tid. :smilorange:

Kan jeg spørre hvorfor dere har valgt å gifte dere på en fredag?

Ja det er det =) Vi har valgt den datoen fordi det da er 6 år siden jeg sa ja til å være kjæresten hans <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bestemt hvem dere vil be være forlover enda?

Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hvem jeg skal spørre.. Min nærmeste venninne mistet jeg dessverre for noen år siden. Det er flere venninner jeg kan velge, men ingen som er soleklart førstevalg liksom, og så er det lillesøster. Jeg får tenke på det en stund til.

Hvem skal dere ha? Barndomsvenn, ny venn, søsken eller andre? :)

Så trist å høre..

Min forlover blir min søster. Det er fordi hun først og fremst er min beste venn og vi står hverandre nært. I tilleg så har vi vært bestevenner siden vi var små =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forlovet 31.01.2013:) Vi bestemte oss for dato samme dagen faktisk - fordi vi har tenkt på det en stund:) ( eller dvs jeg har tenkte mye på dato, og for mannen var det bare viktig at det var på våren:P) så vi skal gifte oss 31.05.2014!!:)

Vi bor på et lite sted så er ikke så stress med kirke og lokalet, men har tenkt å høre med de om ikke så veldig lenge:) Må bare bestemme oss for hvilken kirke vi vil ha, står mellom to=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nylig giftet oss og jeg kjenner at jeg nesten blir litt "misunnelig" på dere som har den beste tiden foran dere! Det er SÅ gøy med planlegging og all forventningen!

Ønsket bare å slenge innom for å ønske dere masse lykke til, og et lite tips er å NYTE forvetningen og planleggingen. Selve dagen går så fort - tro meg! Det er nå moroa starter :-)

Lykke til alle sammen og KOS DERE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...