Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg sett meg opp på siste sesong og syns den er litt bedre enn de forrige. Men det er et sabla rot syns jeg. Plutselig er Jenna og Noah Khan (?) Tilbake i bildet igjen. Alltid følt det har vært noe med Spencer, så ble ikke såå overrasket. Grugleder meg til det er ferdig. Skal være godt å få en ende på serien, men er helt overbevist om at jeg blir frustrert over hvordan det ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
16 minutter siden, maipai skrev:

Håper de ikke gir seg på en film. Håpet de går for en triologi! 😃

Nei det må være like mange filmer som Harry potter:ler2: minst.

Har bare kommet til sesong 5 jeg,:ph34r:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Den 31.8.2016 at 18.59, maipai skrev:

Søstra til Charlotte, søskenbarnet til Alison og både adoptivhalvsøstra og søskenbarnet til Jason

Nå er jeg forvirret av slekttreet her. Mulighet for å utdype? Adoptivhalvsøstra? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Steve Rogers skrev:

Nå er jeg forvirret av slekttreet her. Mulighet for å utdype? Adoptivhalvsøstra? :klo:

Faren til Spencer var jo å stakk staken sin bortpå Mrs. D og er derfor Jasons far. Sånn er Spencer og Jason halvsøsken.

Mrs. Ds søster Mary er nå Spencers egentlig mor, så Spencer er plutselig bare adoptivsøster.

Derav adoptivhalvsøster :) 

Endret av maipai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, Kristanna skrev:

Hvor ser dere dette nå? Så på smartflix og var halvveis i sesong 6, også funker det ikke mer :(

googler etter "pretty little liars streaming", da streamingsidene mine en etter en blir stengt av nettlevrandøren min

Anonymkode: aae0e...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

googler etter "pretty little liars streaming", da streamingsidene mine en etter en blir stengt av nettlevrandøren min

Anonymkode: aae0e...32f

Ok, takk :) da får jeg prøve meg på streaming. brukt smartflix eller amerikansk Netflix frem til nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi så endel på denne serien, kom vel til sesong 3 eller 4. Men da mistet jeg rett og slett interessen. Syntes det hele ble veldig langtrukket, følte det egentlig var på tide å komme til saken og få en avslutning på det hele. :sFun_sleeping:  

Så har ikke sett på det siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har sett litt på sesong 2 i det siste. Eksamenstid... Og det som slår meg er at Aria liker shadye typer altså! Ezra som visste alt om henne da de ble sammen, og etter at hun fikk vite alt, så fortsetter hun med han. Og Jason, som hun hadde en fling med mellom sesong 6 og 7, han hadde jo garasjen full nærbilder av henne sovende. Brh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Haha, synes det er litt morsomt med de som faktisk ikke tror at det var meningen at Cece var A siden sesong 3, dere har tydeligvis ikke fulgt med. Det er så mange hint som peker mot Cece, det har vært meningen at hun skulle være A siden sesong 3. Det er nesten ingen som har sett de hintene mot henne som faktisk er ganske åpenbare. Marlene er genial!

I sesong 4 episode 11 så står hun iutenfor Ezra sin leilighet og lytter på samtalen mellom Ezra og Aria. I the black hoodie! De kunne ikke laget et større hint enn det. Svaret var rett forran oss!

Hun ble først presantert for oss i sesong 3 episode 7, tittelen på denne episoden het "Crazy".

Dere husker når A stengte Spencer inne i dusjen? Sesong 3 episode 20, da Aria dukket opp og fikk Spencer ut. I dusjen var det en temperaturmåler, på den sto det ERROR: 307320. Dette var faktisk et hint, som produsentene har sagt selv. 307320 = sesong 3, episode 7, 3 minutter, 20 sekunder som var da vi så Cece for første gang på PLL. Til dere som ikke har skjønt det; JA du skal prøve å legge merke til små detaljer! 

På slutten av sesong 3 episode 6, så ser vi at A er på utkikk etter leilighet i Rosewood, I neste episode møter vi Cece for første gang, hun hadde nettopp flyttet tilbake til Rosewood. 

Husker dere når Cece juger til Aria å sier at bilen hennes ble tauet? Hvorfor jugde hun om det, hva var det hun gjorde? - Hun måtte ta seg av Emily og Jason. Det var da Jason ble dratt nedover i den heisen! De fant bilde av Alison, Cece og Wilden sammen på Cape May. Det bildet ble borte, Cece tok det!

Cece sa også til Aria i samme episode "I own you bigtime", på slutten av den episoden ser vi A har satt bilder av alle fire liars på wiskhey flasker, når A snurrer på den ene flasken havner den på Aria, men A setter flasken mot Spencer. Tilfeldig? Nei. 

I Episode 7, første gang vi så Cece så sa hun til Aria "If u ever feel like doing a little free shopping, i will be happy to turn the other way" Aria sier at hun nå tenker på Hanna, men startet ikke Hanna med å stjele etter Alison forsvant? Jo, Alison viste ingenting om det, men Cece gjorde. Og når hun nevnte at Alison was like a "broken doll" A har en weird obsession with dolls, u know.. A big clue!

Sesong 3 episode 19, Jason forteller "Cece is always gives me a hard time about my drinking." Han ender opp med hele trappa full av wiskhey flasker og -A is watching them. 

Sesong 3 episode 11; Cece forteller historien om Paige. Aka "Pigskin" til Spencer, at Alison var litt redd for Paige osv. Og dere vet hvordan Spencer er (so does Cece), Spencer mistenkte Paige med engang. Dere husker når Spencer leter i veska til Paige å finner den andre øredoppen? Det var i Cece sin butikk, så klart var det hun som la den der. Det gjorde at de alle mistenkte Paige. Spencer hadde aldri mistenkt Paige for å være A og Mayas morder om ikke Cece hadde gitt hun den ideen.

I sesong 4 episode 22, Ashley finner en pose med klær på rommet til Alison, vi ser at Cece har på seg akkurat den samme skjorten som Ashley fant i episode 24.

Sesong 4, episode 21 er det tilogmed hint om at A og Spencer er søsken. I slutten av episoden ser vi A syr fingerboones i en brudekjole, mens vi hører sangen white wedding "Hey little sister, what have you done?". Neste episode ser vi Spencer i akkurat denne brudekjolen. 

Her er litt av hint om at Cece var ikke bare valgt som A ut av det blå. Det er jo også masse mer hint mot henne, folk bør virkelig se sesong 3-6 på nytt. Det gir mening! Cece var den beste A som noen gang kunne vært! Håper A.D er like bra! Tenker det. Produsentene er geniale! 

Anonymkode: ae248...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, synes det er litt morsomt med de som faktisk ikke tror at det var meningen at Cece var A siden sesong 3, dere har tydeligvis ikke fulgt med. Det er så mange hint som peker mot Cece, det har vært meningen at hun skulle være A siden sesong 3. Det er nesten ingen som har sett de hintene mot henne som faktisk er ganske åpenbare. Marlene er genial!

 (...)

Anonymkode: ae248...1f0

Lett å komme og si når A er avslørt ;) Kanskje du kan fortelle hvem A.D. er? Siden du er så observant?

Anonymkode: aae0e...32f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lett å komme og si når A er avslørt ;) Kanskje du kan fortelle hvem A.D. er? Siden du er så observant?

Anonymkode: aae0e...32f

Hva er lett å komme å si når A er avslørt? At hintene alltid var der siden sesong 3 og at de ikke byttet om på historien som mange tror? 

Hvorfor skulle jeg kun ment det fordi A er avslørt? Jeg sier til folk at de heller bør rewatche sesong 3-6A, fordi det er tydelige hint på at Cece har vært A hele tiden, ikke bare noe de har funnet på i siste liten.

Anonymkode: ae248...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som har fått med seg første episode etter det begynte igjen i USA?

 

Hvor kan man se det fra nå? Streaming er jo blitt ulovlig, så tror ikke jeg sjanser der... men det kan jo gå år før den evnt dukker opp på norske skjermer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster fra eztv.to (eller lignende). Sett 3 episoder allerede, og ukens episode avslører (eller forvirrer oss) hvem som er A.D.  Tipper det bare er Uber A som spiller flere brikker for å forvirre. Det er avslørt om alisons baby, en ting jeg har hatt anelse om lenge. Det avsløres flere merkelige familiehemmeligheter (nevner bare cece). Mer spoiler jeg ikke, siden det så er så nært finalen. 

Anonymkode: 78523...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2016 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Hva er lett å komme å si når A er avslørt? At hintene alltid var der siden sesong 3 og at de ikke byttet om på historien som mange tror? 

Hvorfor skulle jeg kun ment det fordi A er avslørt? Jeg sier til folk at de heller bør rewatche sesong 3-6A, fordi det er tydelige hint på at Cece har vært A hele tiden, ikke bare noe de har funnet på i siste liten.

Anonymkode: ae248...1f0

Ser du ikke hvem det kan være nå da? :) kjeeedelig å vente!

Anonymkode: 0a38d...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 05/10/2017 den 12.53, neon_sun skrev:

Noen som har fått med seg første episode etter det begynte igjen i USA?

 

Hvor kan man se det fra nå? Streaming er jo blitt ulovlig, så tror ikke jeg sjanser der... men det kan jo gå år før den evnt dukker opp på norske skjermer...

Nedlastning har jo ikke plutselig blitt ulovlig det har jo vært ulovlig hele tiden, det er bare at nå blir du straffa for det.

Anonymkode: 3379d...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...