Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist episode var ikke særlig spennende. Men virker som Spencer begynner å tøffe seg opp litt og vil get shit done. Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politimannen offcourse haha, den var litt forutsigbar...

Hvordan lager jeg sånn spoilergjemmesak?

Ja, men når det er veldig obvious på PLL hvem det er, så er det som regel ikke den personen likevel :)

Du skriver [ spoiler ] MELDING [ / spoiler ] uten mellomrom :)

heeei

Endret av snøfrisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når det er veldig obvious på PLL hvem det er, så er det som regel ikke den personen likevel :)

Du skriver [ spoiler ] MELDING [ / spoiler ] uten mellomrom :)

heeei

Haha ja det burde jeg tenkt på! Og takk for spoilerhjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som følger med på pll? Jeg har sett den siste episoden som er kommet ut i USA i dag og jeg skjønner LITE :gjeiper:

er virkelig Toby dø? Eller bare later se som? Og hvorfor havnet spencer direkte på sinnsykehuset???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som følger med på pll? Jeg har sett den siste episoden som er kommet ut i USA i dag og jeg skjønner LITE :gjeiper:

er virkelig Toby dø? Eller bare later se som? Og hvorfor havnet spencer direkte på sinnsykehuset???

Skjønte ikke noe av dette jeg heller... Det så jo ut som om ** døde pga ulykken, men det var jo litt rart at begravelsesheftet eller hva det heter fantes samme dag? (Kanskje jeg ikke fulgte godt nok med i denne episoden, men synes det var litt rare hendelser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toby er sikkert ikke død. Og Spencer havnet direkte på sinnsykehuset fordi det er en skikkelig dårlig serie med urealistiske hendelser.

Likevel man alltid se bare én episode til. God damnit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Toby er død. Er nok en grunn til at han lå der med hjelm! Det kan ha vært hvem som helst. Og begravelsesheftet er det jo A som har laget..

Synes Troian Bellisario (Spencer) er en ekstremt flink skuespiller! Gleder meg til neste episode!

Endret av snøfrisk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med på alt av spoilers, ettersom jeg sluttet å se på serien fordi det var så ubeskrivelig dårlig, mens jeg fortsatt er nysgjerrig på hva som skjer. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med på alt av spoilers, ettersom jeg sluttet å se på serien fordi det var så ubeskrivelig dårlig, mens jeg fortsatt er nysgjerrig på hva som skjer. :ler:

High five for den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Toby er død. Er nok en grunn til at han lå der med hjelm! Det kan ha vært hvem som helst. Og begravelsesheftet er det jo A som har laget..

Synes Troian Bellisario (Spencer) er en ekstremt flink skuespiller! Gleder meg til neste episode!

Hun er kjempe flink!!! :-) nesten litt skremmende :fnise:

Noen som vet hvor mange sesonger de skal lage?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spencer er min favoritt, hun minner meg om meg selv. Er enig i at det er altfor mye urealistisk der. Går det egentlig an å sende en sms der avsenderen er merket som "blocked ID" eller hva det er? Jentene burde vært freaket ut av alt for mange greier, men de tar de fleste hendelser med knusende ro. Forstår ikke hvorfor de ikke har tatt i og prøvd å fått noe gjort som Spencer har gjort i de siste episodene. Emily er ofte så nummen, eneste gangen jeg har følt en følelse fra henne var når hun fikk vite at Mya var død og hun skrek. Hanna liker jeg fordi hun er en dynamisk karakter som har blitt snill og veldig klok over tid. Aria er så som så, synes forholdet hennes til Ezra er patetisk. I første episode virket hun litt vill og kanskje ødelagt, men hun er egentlig kjedelig og lite energisk. Men hun har definitivt den kuleste klesstilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spiderpig

Håper ikke Toby er død... Tror ikke han er det.

Endret av Spiderpig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg tror heller det er han politimannen eventuelt, de er jo ganske likt bygd. Tviler på at Toby er død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder må man se før man begynner å like serien? Har sett de tre første, men synes det er altfor fjortiss. Er det bare å gi opp?

Anonym poster: 7283378cca744e3983383aaafd838754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Hvor mange episoder må man se før man begynner å like serien? Har sett de tre første, men synes det er altfor fjortiss. Er det bare å gi opp?

Anonym poster: 7283378cca744e3983383aaafd838754

Ja. Serien er egentlig ganske så dårlig og ulogisk, så hvis du ikke blir hekta med en gang(slik som jeg dessverre ble) så tror jeg ikke du noen gang kommer til å like den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Serien er egentlig ganske så dårlig og ulogisk, så hvis du ikke blir hekta med en gang(slik som jeg dessverre ble) så tror jeg ikke du noen gang kommer til å like den :)

ok, takk for svar :)

Anonym poster: 7283378cca744e3983383aaafd838754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, tror jeg må begynne å følge med igjen! Hallo meget usosiale liv fremover! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tør ikke lese gjennom alt i tilfelle det er spoilere (har kun sett 1.sesong) ;)

Har Netflix og sett den første sesongen der, men nå vil jeg se flere selvfølgelig.. Netflix har kun 1.sesong, så nå lurer jeg på om dere har tips til hvor jeg kan se de andre sesongene??

Dette er jo fryktelig spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...