Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924

Update: i dag måtte han dra litt ekstra tidlig på jobb, fordi han skulle handle noe (💍???) Så får jeg melding om at han gleder seg sååå masse til turen vår😁 vi har vært på denne turen mange ganger før, men aldri har han gledet seg så masse før🙈

 

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Krysser fingrer og tær for deg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924
Er så misunnelig på alle dere som har blitt fridd til. Dere er så heldige.:rodmer:
Jeg og kjæresten prøvde forlovelsesringer tidligere i år, og jeg fant drømmeringen på Cartier. Så vet at han ikke har kjøpt noe ring enda, da nærmeste forhandler er i London. Er ganske sikker på det blir den, med mindre han vil desgine en selv.
 
Håper så klart at et friere skjer i nærmeste fremtid, men det skjer nok ikke før etter studiet slik at vi har råd til å planlegge bryllupet. Vi vil helst ikke være forlovet lenger enn 2 år. Heldigvis er begge ferdig til våren :biggrin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Når jeg leser her så får jo jeg også lyst til å gå å vente i spenning på et frieri! Blir helt sånn :blush:  av å lese det dere skriver. :sjenert: 

Men det er jo litt håpløst med tanke på at jeg er singel. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her så får jo jeg også lyst til å gå å vente i spenning på et frieri! Blir helt sånn :blush:  av å lese det dere skriver. :sjenert: 

Men det er jo litt håpløst med tanke på at jeg er singel. :fnise: 

Det er jo fortsatt lov å tenke på det kjære deg:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så misunnelig på alle dere som har blitt fridd til. Dere er så heldige.:rodmer:
Jeg og kjæresten prøvde forlovelsesringer tidligere i år, og jeg fant drømmeringen på Cartier. Så vet at han ikke har kjøpt noe ring enda, da nærmeste forhandler er i London. Er ganske sikker på det blir den, med mindre han vil desgine en selv.
 
Håper så klart at et friere skjer i nærmeste fremtid, men det skjer nok ikke før etter studiet slik at vi har råd til å planlegge bryllupet. Vi vil helst ikke være forlovet lenger enn 2 år. Heldigvis er begge ferdig til våren :biggrin:

jeg er litt vel over gjennomsnitt interessert i diamanter og forlovelsesringer. Cartier har mye fint, så lyst å vise drømmeringen? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

jeg er litt vel over gjennomsnitt interessert i diamanter og forlovelsesringer. Cartier har mye fint, så lyst å vise drømmeringen? 😀

Cartier Destinee:

http://www.cartier.com/collections/engagement/engagement-rings/cartier-destinee/n4246800-engagement-ring.html

Drømmen er den jeg prøvde som var: 1ct, farge: E, Klarhet: vvs1 eller 2(kan gjerne være klarere). Husker ikke hvilke slip den hadde, men vil heller ha en mindre ct og ha GIA Excellent(eller trippel). Prisen på den vi så på var i hvert fall ca 86 000,-.
Det er mye penger å bruke på en ring, samtidig som det er jo noe som skal brukes resten av livet og gå i arv senere.

Ringen er mye vakrere i virkeligheten enn på bildet, da den ble finere når diamanten var mindre. Når vi skulle til butikken var det hovedsakelig Solitare 1895 vi skulle se på, men så falt vi for destinee. :rodmer: Men som sagt, det skjer nok ikke før vi er ferdig å studere. Og i hvert fall ikke når jeg "forventer" det, da han vil overraske meg så mye som det går an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Cartier Destinee:

http://www.cartier.com/collections/engagement/engagement-rings/cartier-destinee/n4246800-engagement-ring.html

Drømmen er den jeg prøvde som var: 1ct, farge: E, Klarhet: vvs1 eller 2(kan gjerne være klarere). Husker ikke hvilke slip den hadde, men vil heller ha en mindre ct og ha GIA Excellent(eller trippel). Prisen på den vi så på var i hvert fall ca 86 000,-.
Det er mye penger å bruke på en ring, samtidig som det er jo noe som skal brukes resten av livet og gå i arv senere.

Ringen er mye vakrere i virkeligheten enn på bildet, da den ble finere når diamanten var mindre. Når vi skulle til butikken var det hovedsakelig Solitare 1895 vi skulle se på, men så falt vi for destinee. :rodmer: Men som sagt, det skjer nok ikke før vi er ferdig å studere. Og i hvert fall ikke når jeg "forventer" det, da han vil overraske meg så mye som det går an. 

Dette innlegget appellerer til en dypt begravet prinsessedrøm i meg: du har en mann som blir med deg på smykkebutikk, og som kan finne på å designe en egen forlovelsesring til deg! Og enda mer: han skal overraske deg med verdens vakreste frieri, han kommer sikkert til å gå ned på et kne også! :grine:  :blush:    :sjenert:  (Ikke si det til noen at jeg blir helt rørt og tussete av det, får jo tårer i øya av å tenke på hvor vakkert det er. Hysjjj!)   :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Dette innlegget appellerer til en dypt begravet prinsessedrøm i meg: du har en mann som blir med deg på smykkebutikk, og som kan finne på å designe en egen forlovelsesring til deg! Og enda mer: han skal overraske deg med verdens vakreste frieri, han kommer sikkert til å gå ned på et kne også! :grine:  :blush:    :sjenert:  (Ikke si det til noen at jeg blir helt rørt og tussete av det, får jo tårer i øya av å tenke på hvor vakkert det er. Hysjjj!)   :plystre: 

Ja, føler meg heldig:rodmer: men nå har ikke noe friere i skjedd enda, og det er minst 1/2 år til det skjer.  Hvem vet, kanskje blir det verdens kleineste friere med en plastring. Noe ala hun som ble fridd til på do:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cartier Destinee:

http://www.cartier.com/collections/engagement/engagement-rings/cartier-destinee/n4246800-engagement-ring.html

Drømmen er den jeg prøvde som var: 1ct, farge: E, Klarhet: vvs1 eller 2(kan gjerne være klarere). Husker ikke hvilke slip den hadde, men vil heller ha en mindre ct og ha GIA Excellent(eller trippel). Prisen på den vi så på var i hvert fall ca 86 000,-.
Det er mye penger å bruke på en ring, samtidig som det er jo noe som skal brukes resten av livet og gå i arv senere.

Ringen er mye vakrere i virkeligheten enn på bildet, da den ble finere når diamanten var mindre. Når vi skulle til butikken var det hovedsakelig Solitare 1895 vi skulle se på, men så falt vi for destinee. :rodmer: Men som sagt, det skjer nok ikke før vi er ferdig å studere. Og i hvert fall ikke når jeg "forventer" det, da han vil overraske meg så mye som det går an. 

Fin ring 👍🏻

Anonymkode: 8e548...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har vel fortalt ham at jeg vil gifte meg til våren eller sommeren, og vi har mer eller mindre blitt enige om hva slags bryllup vi vil ha, bare med nærmeste familie osv. Men han har ikke fridd enda, og han har sagt at HAN skal fri. 

Han vet jeg elsker jul, og vi ble enige om å ikke kjøpe dyre gaver til hverandre i år. Men nå har han visst bestilt en dyr gave likevel, og her om dagen spurte han om å få alle mine mål på alt mulig, så jeg gav ham alt fra hatte-størrelse til ringfinger-størrelse. :fnise: Så nå håper jeg at det blir jule-frieri. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
3 minutter siden, Hadena skrev:

Hipp HURRA ! EEENDELIG ble det min tur :hjerter:. Jeg sa selvsagt JA ! 

Gratulerer så mye 😊

 

For en herlig tråd, jeg er en som venter selv😌 Jeg var så sikker på at det skulle skje i helgen, da hadde vi vært sammen i syv år på dagen. Men akk nei 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Olive_North skrev:

Gratulerer så mye 😊

 

For en herlig tråd, jeg er en som venter selv😌 Jeg var så sikker på at det skulle skje i helgen, da hadde vi vært sammen i syv år på dagen. Men akk nei 

Det blir din tur også, jeg lover. :) Skjer når du minst venter det. Det er så uvirkelig. Hipp hurra! Deilig tråd - e9:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Hadena skrev:

Det blir din tur også, jeg lover. :) Skjer når du minst venter det. Det er så uvirkelig. Hipp hurra! Deilig tråd - e9:hug:

Takk :) håper det 

 

vil du fortelle hvordan det skjedde?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 22.17, Hadena skrev:

Hipp HURRA ! EEENDELIG ble det min tur :hjerter:. Jeg sa selvsagt JA ! 

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Men Hadena, vil du fortelle hvordan han gjorde det? Er så koselig å høre sånne historier :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble fridd til i en storby oppe i 64 etasje med en fantastisk utsikt. Morsomt for jeg ble så satt ute at jeg glemte å svare så han måtte spørre to ganger. Fantastisk følelse etterpå og tok flere dager før vi landet skikkelig på jorda.  

 

 

Anonymkode: 5bce7...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hadde vi plutselig en lang samtale om hvordan bryllupet vårt skal være:hjerter_rundt: Så vidt jeg husker var det han som startet også (kan huske feil, men han holdt den i hvert fall i livet ;) ). Kanskje det skjer noe snart? 

Anonymkode: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fridd til i fjor sommer sv drømmemannen, men han ville ikke engang bli kjæresten min 😒

Heldigvis har jeg vært brud en gang før, men nå er nok løpet kjørt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det, men ser ikke ut som det nærmer seg. Men vi får se, en eller annen dag håper jeg den dagen kommer, for han er drømmemannen min. :)

 

 

Anonymkode: e383d...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...