Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Min eks er biseksuell, det gikk ikke utover meg på noen som helst måte, og kommer ikke til å spille noen rolle for meg om jeg skulle bli sammen med andre biseksuelle. Så lenge han ikke lever ut lystene sine mens han er sammen med meg, så er det virkelig ett fett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er bi light, eller hva man skal kalle det:)

Ikke noe problem , var heller ikke noe oppstyr når han fortalte om det i begynnelsen av forholdet.

Anonym poster: 63da76f515fb9afd7555c9a02bdb818d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks er biseksuell, det gikk ikke utover meg på noen som helst måte, og kommer ikke til å spille noen rolle for meg om jeg skulle bli sammen med andre biseksuelle. Så lenge han ikke lever ut lystene sine mens han er sammen med meg, så er det virkelig ett fett.

Dere kunne jo ha en deilig trekant med en bi- eller homsemann sammen, da kunne han jo fått levd ut homselystene sine sammen med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Dere kunne jo ha en deilig trekant med en bi- eller homsemann sammen, da kunne han jo fått levd ut homselystene sine sammen med deg!

det er sant :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han ikke er utro mot meg så ville det vært ett fett. Og hva han har gjort før meg - det ville blitt som med alle andre forhold: det legger jeg meg ikke oppi.

Men jeg tror jeg ville foretrukket at han hadde "levd det ut" litt før vi ble sammen, sånn at det ikke satt festet som en uforløst greie hos han. Så om jeg skal gi deg noe råde så må det bli det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

vomit.gif

Anonym poster: caa57c642514e2d9a48b34029fc716a0

For en smiley. :fnise:

Det hadde vært så avtennende for meg at jeg ikke hadde orket å fortsette å være samme med ham, tror jeg. Jeg trodde jeg var positivt innstilt til at menn kjøpte sex - helt til en tidligere sexvenn hadde seg med en prostituert. Mistet umiddelbart lysten på ham og også respekten for ham. Det samme gjør jeg nok om en ev. kjæreste forteller meg at han vil ha homsesex eller suge en annen mann. Blir dårlig bare av tanken! :glare: Nå er jeg litt rar i magen så kan ha noe med det å gjøre. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe i mot det, så lenge han ikke forventet å kunne ha sex med menn. Hadde regnet det som like stor grad av utroskap om han hadde sex med en mann som dersom han hadde hatt sex med en annen kvinne.

Anonym poster: d491007279448529c5822bbd23474241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vomit.gif

Anonym poster: caa57c642514e2d9a48b34029fc716a0

Æsjda.

Anonym poster: 2cfb15690ae0a8d5368c7825ea68d0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva han har gjort før han ble sammen med meg, og hva han evt gjør om det blir slutt bryr meg lite, så lenge han er fri for sykdommer osv (det gjelder uansett). Men er han sammen med meg, så er det ikke aktuelt å involvere andre, verken damer eller menn. Utroskap er utroskap, og jeg deler ikke.

Anonym poster: 213cb2c6221821bb7595ac674fba63e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glorificus

Hmm. Jeg lurer på om det ville vært litt avgjørende for meg om jeg fikk vite det før vi hadde blitt sammen, eller etter. Hvis sistnevnte, tror jeg kanskje jeg ville følt meg litt forrådt - om han hadde holdt det skjult for meg. Hvis jeg hadde fått vite det på forhånd - null stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg lurer på om det ville vært litt avgjørende for meg om jeg fikk vite det før vi hadde blitt sammen, eller etter. Hvis sistnevnte, tror jeg kanskje jeg ville følt meg litt forrådt - om han hadde holdt det skjult for meg. Hvis jeg hadde fått vite det på forhånd - null stress.

Jeg er en gutt som regner meg som biseksuell. Er skjult, så ingen andre vet om det.

Jeg fantaserer om guttesex relativt ofte, men har aldri prøvd det ut. Selv om det frister veldig å prøve ut, så er jeg litt usikker på hvordan dette vil påvirke mine fremtidige heterofile forhold.

Og jeg vil for all del, ikke ødelegge sjansene mine for å finne meg en dame, gifte meg og få barn.

Så hva ville dere jenter sagt hvis gutten/mannen deres sa han fantaserte om sex med andre gutter? Er det forskjell hvis han bare fantaserte om det, eller om han hadde prøvd det ut?

Ville dere vært sammen med en biseksuell gutt, eller er det ekkelt for dere jenter?

Skjønner ikke noe. "Er biseksuell. Fantaserer om guttesex, men har ikke prøvet det????"

Er vel det letteste i verden å få. Stikk innom Club Hercules eller noe slikt, så kan du da

få ta på så mange kuker du vil, og gjøre mye rart med dem. Bare bruk KONDOM.

Så får du se om det er noe du liker, eller bare må prøve før du dør.

Anonym poster: 18eab1500fd7d80f6826ea8c090ae04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...