Gå til innhold

Keiras kreative boble


Gjest Jasmine_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært bruker her i 6-7 år nå, under ulike kallenavn. Har nå bestemt meg for å opprette dagbok igjen.

Av anonymitetshensyn kommer jeg ikke til å si altfor mye om bakgrunnen min, men jeg er ei jente i midten av tjueåra (oi - rart å si det), er forlovet, har to katter, leilighet (og flytter i felles bolig til våren), huslån og hele sulamitten. Har ikke barn og bryllup i tankene med det første, men jeg og samboeren (som her kun blir kalt E) har vært sammen i 3 år, og jeg vet at han er "the one."

Keira :)

Endret av KeiraK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psyker meg opp til jobb i morgen. Eller, psyker opp, er vel litt feil ord, men mandager er generelt hektiske. Jeg er leder for en publikasjon som har utgivelse på tirsdager, så mandager er som regel hektiske, men skal ikke klage, elsker jobben min, men jeg er en person som liker å planlegge og å ha god tid, så hasteproblemer (som ofte dukker opp da) er nok ikke det jeg liker best... :)

Det eneste som er er dumt med jobben er egentlig reiseveien på ca. 1 time hver vei. (Egentlig er det bare en 30 minutters togtur, men jeg må ta t-bane til sentrum, tidene skal klaffe, og man bør gjerne ha en liten buffer i disse vinterstider...)

Helga har vært relativt rolig. Julebord med jobben på fredag, hjemmekveld med F på lørdag (nyydelig hjemmelaget pizza og god film) og kafetur med to kamerater i dag. Absolutt godkjent ;)

Endret av KeiraK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sliten i dag. Lang dag på jobb, mange møter. Evaluering av det nye prosjektet jeg leder, og ikke uventet var det en del salgsfolk som hadde en del mildt sagt merkelige synspunkter. Heldigvis har jeg fått god tilbakemelding av både sjefen min og styreleder, så jeg vet jo at folk er fornøyde, men det er ikke så veldig motiverende å høre et team av selgere si at vi bør forandre den redaksjonelle profilen fordi de kun vil henvende seg til motsatt type annonsører. Mitt forslag var å prøve å henvende seg til annonsører i vårt segment, men det er enklest å ta kontakt med de gamle, gode. :fnise: For å se positivt på det fikk vi veldig mange fine tilbakemeldinger fra den kreative delen av staben, og det er jo bra.

Dro rett hjem og har bare daffet siden, egentlig. Er utrolig sliten for tida, vet ikke hva som feiler meg. Kjæresten bestilte indisk take-away, og det er jo aldri feil. Kjenner at jeg gleder meg til at jula kommer nå... Blir deilig med noen dager langfri.

Endret av KeiraK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...