Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Jeg føler at det blir feil å behandle henne som min kjæreste når hun har en såpass "billig" fortid. Føler at hun ikke er verd min oppmerksomhet og omtanke. Det høres kanskje slemt ut, men det er slik jeg føler det. Min forrige kjæreste var 21 år og hadde noen ons/forhold bak seg, men det var ingen problem for meg. Det var innenfor det jeg regner som "normalt".

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

... wow

Hun er ikke "verdt" din oppmerksomhet og omtanke?

Det var ganske drøyt, jeg kan forstå at du blir usikker, men at du skal bli så arrogant for å takle det.. Ikke et bra tegn for dine fremtidige forholdt, og ikke et bra tegn for forholdet du er i nå.

Det minste du kan gjøre, er jo å snakke med henne, høre hennes side av saken. Dersom samboern min hadde spurt venner av meg om min seksuelle fortid, for så å gå på nettet for å diskutere det, hadde jeg blirr veldig såret, noe jeg ser for meg at kjæresten din er også. Med denne oppførselen er det du som ikke fortjener hennes omtanke i såfall.

Hopp av den høye hesten din før noen dytter deg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok det jeg blir å gjøre. Dessverre. På sitt beste er hun en utrolig bra jente og jeg har følelser for henne. Fryktelig synd at hun har en slik fortid.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Er nok det beste for hennes del, du bør vel også gi hun grunnen til at du gjør det slutt. Er du virkelig så fordomsfull mener jeg hun fortjener såååå mye bedre enn hva du er! Det er helt klart :)

Gå ut å finn deg en jomfru, pass på at jenta heller aldri har kysset noen før. Hun kan jo ikke være en ''tøs'' Blir helt oppgitt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er relativt vanlig at en singel jente har ONS i så stor grad. Det var vel det du lurte på?

Anonym poster: 82eb9971537862686deda80905d90b34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo på en måte forstå TS. Man blir jo litt kritisk i et forhold hvis man f.eks skal komme seg igjennom en vanskelig periode, og den andre har vært vandt til å bytte partner såpass ofte. Det gjør kanskje noe med èn litt sånt emosjonelt, at man aldri helt finner roen eller har tålmodigheten til å jobbe seg igjennom gode og onde dager. Nå vet jeg ikke om det oppleves sånn i praksis sammen med damen din TS, hvis hun viser at det er DEG som betyr noe så kan jo godt fortid bare være nettopp det - fortid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det beste for hennes del, du bør vel også gi hun grunnen til at du gjør det slutt. Er du virkelig så fordomsfull mener jeg hun fortjener såååå mye bedre enn hva du er! Det er helt klart :)

Gå ut å finn deg en jomfru, pass på at jenta heller aldri har kysset noen før. Hun kan jo ikke være en ''tøs'' Blir helt oppgitt!

Hvor har jeg skrevet at jeg vil ha en jomfru eller aldri blitt kysset? Jeg foretrekker faktisk jenter som har litt erfaring. Som sagt, mine tidligere kjærester har hatt det jeg vil kalle for normal fortid. Hun jeg er sammen med nå har absolutt ikke en normal fortid. Å ligge med 10-12 stk i året har jeg aldri hørt om før og det har heller ikke noen av mine venninner (som jeg har spurt). Som sagt, jeg føler nå en viss avsky for henne når jeg ser henne. Føler at hun ikke er verd å bry seg om lengre. Jeg har fremdeles følelser for henne, så det er stressende å ha slike motsatte tanker samtidig.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og den andre har vært vandt til å bytte partner såpass ofte. Det gjør kanskje noe med èn litt sånt emosjonelt, at man aldri helt finner roen eller har tålmodigheten til å jobbe seg igjennom gode og onde dager. ...

Altså...å jobbe seg gjennom gode og onde dager? Du fikk med deg at det var ONS? Ikke korte forhold?

Anonym poster: 82eb9971537862686deda80905d90b34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har jeg skrevet at jeg vil ha en jomfru eller aldri blitt kysset? Jeg foretrekker faktisk jenter som har litt erfaring. Som sagt, mine tidligere kjærester har hatt det jeg vil kalle for normal fortid. Hun jeg er sammen med nå har absolutt ikke en normal fortid. Å ligge med 10-12 stk i året har jeg aldri hørt om før og det har heller ikke noen av mine venninner (som jeg har spurt). Som sagt, jeg føler nå en viss avsky for henne når jeg ser henne. Føler at hun ikke er verd å bry seg om lengre. Jeg har fremdeles følelser for henne, så det er stressende å ha slike motsatte tanker samtidig.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Hvorfor I ALLE DAGER diskuterer du din kjærstes seksuelle fortid med venninnene dine? Men samtidig ser du ikke noen grunn til å ta det opp med henne??

:klaske:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg skrevet at jeg vil ha en jomfru eller aldri blitt kysset? Jeg foretrekker faktisk jenter som har litt erfaring. Som sagt, mine tidligere kjærester har hatt det jeg vil kalle for normal fortid. Hun jeg er sammen med nå har absolutt ikke en normal fortid. Å ligge med 10-12 stk i året har jeg aldri hørt om før og det har heller ikke noen av mine venninner (som jeg har spurt). Som sagt, jeg føler nå en viss avsky for henne når jeg ser henne. Føler at hun ikke er verd å bry seg om lengre. Jeg har fremdeles følelser for henne, så det er stressende å ha slike motsatte tanker samtidig.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Sa da aldri at du hadde sagt det, gjorde jeg vel? Det var MITT forslag til DEG! For en så fordomsfull fyr fortjener ikke en med noe erfaring, i det hele tatt er det få jenter du fortjener. Du føler en viss avsky av å se henne? Det er slikt jeg føler av å tenke på mennesker som deg også ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt valg. Ikke bry deg om hva "alle" jentene her sier om at menn som ikke tåler dette er usikre og blabla.

Det er noen av oss menn som synes damer som ligger rundt er ekle og ikke tar til takke med hva som helst. Noen av oss kan gjøre det og fordi vi har nok å velge i. Andre er ikke like heldig av ulike grunner.

Jeg kan forklare hvorfor jeg synes dette. Kan omformulere meg til at det "er ekkelt" i stedenfor at de "de er ekle". Jeg oppfatter jenter og forsåvidt menn og som gjør det som grunn, overfladisk og i motsetning til den oppleste og vedtatte sannheten her usikre på seg selv. Ofte går dette hånd i hånd med det TS beskriver om emosjonell ustabilitet og. Som ville veid like mye som den seksuelle fortiden for min fel

TS. Kan godt hende hun er et flott menneske til tross for dette. Du må veie det opp mot forventningene du har til en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor I ALLE DAGER diskuterer du din kjærstes seksuelle fortid med venninnene dine? Men samtidig ser du ikke noen grunn til å ta det opp med henne??

:klaske:

For å høre hvor normalt det er.

Hva er det å ta opp? Det spiller vel liten rolle om hvorfor hun gjorde dette.

Har også tenkt at det er pinlig å være sammen med en slik jente. Venner og bekjente flirer seg vel i hjel om jeg er kjæreste med en jente som halve byen har vært på... :(

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne kjappest!!

jeg tror kanskje ikke HUN ville tatt i med ildtang dersom hun visste hva du tenker om henne og hvordan du snakker om henne til fremmede.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo spørre henne?!?! Stole blindt på venner og bekjente. Kanskje hadde hun ett år med litt mange, men at noen andre enn henne selv liksom har full oversikt over at de siste 4 årene har hun hatt sex akkurat så og så mange er de dummeste jeg har hørt. Hvis det ikke skal mer til enn sladder så er nok ikke de følelsene så sterke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å høre hvor normalt det er.

Hva er det å ta opp? Det spiller vel liten rolle om hvorfor hun gjorde dette.

Har også tenkt at det er pinlig å være sammen med en slik jente. Venner og bekjente flirer seg vel i hjel om jeg er kjæreste med en jente som halve byen har vært på... :(

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Å guuud så pinlig. Voks opp!

Og snakk med henne, sannsynligvis har denne historien flere versjoner, og primærkilden er alltid den beste. Hva vet egentlig denne kameraten din om hennes seksuelle fortid, har han vært med mens hun har hatt sex med alle disse mennene? Og hvorfor projiserer du det at hun har hatt noen ONS med 3-4 ukers mellomrom opp til at hun hat hatt 30-40 sexpartnere de siste årene?

Endret av -Ninni-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må jo spørre henne?!?! Stole blindt på venner og bekjente. Kanskje hadde hun ett år med litt mange, men at noen andre enn henne selv liksom har full oversikt over at de siste 4 årene har hun hatt sex akkurat så og så mange er de dummeste jeg har hørt. Hvis det ikke skal mer til enn sladder så er nok ikke de følelsene så sterke.

Jeg skal selvfølgelig konfrontere henne med dette. Høre om det stemmer og om hun har en god forklaring på hvorfor hun har gjort dette. Men regner med det er sant og da må jeg nok bare gjøre det slutt.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Du kan ikke sammenligne dette med prostitusjon i det hele tatt. Det skjønner du vel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bestemt meg for å konfrontere henne. Kjører bort til henne nå.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal selvfølgelig konfrontere henne med dette. Høre om det stemmer og om hun har en god forklaring på hvorfor hun har gjort dette. Men regner med det er sant og da må jeg nok bare gjøre det slutt.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Haha du er vill. Min påstand er at du er ikke forelska i henne. Men kudos for å ha funnet en unnskyldning for å gjøre det slutt som er latterlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva du aksepterer som en "god forklaring" på dette....

Anonym poster: ab073027d0046c81bcf303927f158af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bestemt meg for å konfrontere henne. Kjører bort til henne nå.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Haha, ser for meg den samtalen der.

"Åja, så kameraten min tar feil, du har ikke hatt mer enn X (?) sexpartnere. Jammen det kan jeg akseptere, da kan du få lov til å være kjæresten min"

dust

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

En god venn av meg (og henne) fortalte meg nylig om min kjærestes fortid. Han fortalte det, fordi jeg spurte han og jeg har ingen grunn til å tvile på det han sa. Hun fortalte han alt dette fordi hun sa han ikke dømte henne for det hun gjorde.

Uansett, det han sa var fryktelig skuffende. De siste 3-4 årene har hun hatt mange ons. Gjerne en ny hver 3-4. uke. Jeg har hatt noen ons selv og har ikke noe i mot det, men så mange? For meg høres dette rett og slett ekkelt ut. Hva slags type jente ligger med 10-12 stk i året?

Grunnen til at jeg spurte er at jeg hadde mine mistanker. Hun er emosjonelt veldig opp og ned; fra fryktelig kjærlig og varm til nærmest likegyldig, avvisende og kald.

Vet ikke helt hva jeg spør om her, annet enn å lufte litt frustrasjon, samt høre om hvor normalt dette er? Hun er 24 år og har vært singel i 3-4 år nå.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

hvorfor spurte du vennene istedet for henne selv om dette her? De hadde ingenting med å fortelle dette til deg. For noen drittvenner.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...