Gå til innhold

Hvor viktig er store pupper for mannen? Ælige svar, takk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Pupper er ikke spesielt viktig, så lenge det er en liten håndfull, og jeg har ikke store hender :)  Mye bedre med små fine, enn store slappe. Og de store henger jo gjerne mere når damene blir elder og har fått noen barn.

Fin rumpe og litt markert midje er MYE viktigere for meg !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel viktigere hvem puppene sitter på tenker jeg? Heldigvis finnes det en mann for hver pupp der ute så ikke noe å bekymre seg over :)

Anonymkode: cda4d...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Resignert skrev:

Pupper er ikke spesielt viktig, så lenge det er en liten håndfull, og jeg har ikke store hender :)  Mye bedre med små fine, enn store slappe. Og de store henger jo gjerne mere når damene blir elder og har fått noen barn.

Fin rumpe og litt markert midje er MYE viktigere for meg !!

Små pupper kan henge de og.. Dessverre :P Men ja, en del på kroppen begynner jo å henge med årene uansett!

Anonymkode: cda4d...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Warchild skrev:

Tråden er 12 år gammel

Man får jo kjeft hvis man starter en tråd som er diskutert her før. "bruk søkefunksjonen" får man høre. Så da må man vel bare dra opp gamle tråder.

Anonymkode: 270cb...c5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, saratool skrev:

mine er ganske store etter at jeg fikk silikon. jeg tror menn liker det for de kommenterer de ofte

Håper dette var ironisk.

Anonymkode: 35f3f...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er like gammel som katten min, og TS kan ingenting om BH-størrelser. Og ellers er det intet nytt under solen...

Anonymkode: f307a...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt store pupper (E-cup) nok til at de henger mer enn nok for min del i allefall.  Det jeg finner litt merkelig er at "alle" tror at store pupper er det menn liker. Det er sikkert 10 tråder her inne om puppestørrelse laget av jenter med små bryster. I like mange av trådene så svarer menn at de enten ikke bryr seg eller at små er MYE bedre fordi de er faste, henger ikke etc. Jeg personlig opplever også at det er noen få menn som er opptatt av at de er store, flertallet er mye mer opptatt av rumpa for.eks. Jeg bør slutte å gå inn på de trådene her da for da daler selvtilliten et par hakk hver gang 🙄

Anonymkode: 9b265...472

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner folk i det heletatt disse eldgamle trådene? :klo:

Anonymkode: 4695a...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spesielt store pupper. Nå har de blitt litt større siden jeg har lagt på meg litt,men om jeg er slank så har jeg kanskje en B-C-cup. Nå har jeg en D-cup.

Har aldri opplevd noen problemer. Ingen har sagt at de er for små,og ingen har klaget på de noensinne :) De som liker store pupper er nok ikke interessert i meg uansett,men det er jo helt greit det. Selv synes jeg at små pupper er like fint som store. Kommer helt an på kroppen det,og jeg har aldri vært sånn som har ønsket meg silikon eller større pupper.

Poenget mitt er vel at menn liker mye forskjellig. Noen er mer "altetende" enn andre,men det er ikke sånn at alle vil ha store pupper på dama.

Anonymkode: 297ad...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner folk i det heletatt disse eldgamle trådene? :klo:

Anonymkode: 4695a...048

De kommer ofte opp om man søker. Jeg får ofte opp endel treff fra kg om jeg søker på diverse i google for eksempel,og da kan man jo finne endel gamle tråder :)

Anonymkode: 297ad...1f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt store pupper (E-cup) nok til at de henger mer enn nok for min del i allefall.  Det jeg finner litt merkelig er at "alle" tror at store pupper er det menn liker. Det er sikkert 10 tråder her inne om puppestørrelse laget av jenter med små bryster. I like mange av trådene så svarer menn at de enten ikke bryr seg eller at små er MYE bedre fordi de er faste, henger ikke etc. Jeg personlig opplever også at det er noen få menn som er opptatt av at de er store, flertallet er mye mer opptatt av rumpa for.eks. Jeg bør slutte å gå inn på de trådene her da for da daler selvtilliten et par hakk hver gang 🙄

Anonymkode: 9b265...472

Ikke legg alt for mye i trådene her, i allefall ikke nok til at selvtilliten din blir påvirket! Jeg har F-cup og har aldri opplevd at menn synes jeg har for store. Det går heller motsatt vei, har omvendt flere rumpemenn til å elske pupper. 

Når du møter noen som tenner på deg så tenner de også på puppene dine, uansett størrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
11 timer siden, Resignert skrev:

Pupper er ikke spesielt viktig, så lenge det er en liten håndfull, og jeg har ikke store hender :)  Mye bedre med små fine, enn store slappe. Og de store henger jo gjerne mere når damene blir elder og har fått noen barn.

Fin rumpe og litt markert midje er MYE viktigere for meg !!

Og du tror virkelig at ett sett små pupper ikke endrer seg når dama får barn? :fnise: Det er fint å leve i en fantasiverden men kan være greit å realitetsorientere seg! Det går fint å si noe positivt om et par pupper uten å rakke ned på andre. Jeg elsker mine store og "slappe", og det er det plenty av menn som gjør også. Nevner det siden det garantert kommer ei kvinne inn her med middels store/store pupper som føler seg tråkket på, så da kompenserer jeg med en fin kommentar for å lette på stemningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Warchild skrev:

Og du tror virkelig at ett sett små pupper ikke endrer seg når dama får barn? :fnise: Det er fint å leve i en fantasiverden men kan være greit å realitetsorientere seg! Det går fint å si noe positivt om et par pupper uten å rakke ned på andre. Jeg elsker mine store og "slappe", og det er det plenty av menn som gjør også. Nevner det siden det garantert kommer ei kvinne inn her med middels store/store pupper som føler seg tråkket på, så da kompenserer jeg med en fin kommentar for å lette på stemningen. 

Vel, mine små er helt like som da jeg var 20 uten barn, nå er jeg over 40. 

Men jeg tror menn liker de puppene som dama de liker har, så vi får være fornøyde med det vi fikk, uansett str! Vi trenger vel ikke jakte på perfeksjonisme heller! Pupper er bra! Uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Små pupper kan henge de og.. Dessverre :P Men ja, en del på kroppen begynner jo å henge med årene uansett!

Anonymkode: cda4d...c7d

Ikke så mye heng som store. De som har veldig små har jo ikke akkurat så mye som henger? 

Bryr meg en faen i hvor stor og små pupper er. Pupper er pupper og like deilig uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Warchild skrev:

Og du tror virkelig at ett sett små pupper ikke endrer seg når dama får barn? :fnise: Det er fint å leve i en fantasiverden men kan være greit å realitetsorientere seg! Det går fint å si noe positivt om et par pupper uten å rakke ned på andre. Jeg elsker mine store og "slappe", og det er det plenty av menn som gjør også. Nevner det siden det garantert kommer ei kvinne inn her med middels store/store pupper som føler seg tråkket på, så da kompenserer jeg med en fin kommentar for å lette på stemningen. 

Trist at damekroppen endrer seg så veldig når de får barn! For damene selv liker det jo ikke. Men det verste er de som takler det så dårlig at de må ta silikon for å føle seg bedre. Litt turn off. Liker de ikke at kroppen endrer seg så la vær å få barn. Neida. Barn må man ha. Ellers ser jeg helt ærlig ingen forskjell på hun som har små søte pupper etter hun fikk barn. (Ei kjenning). Hun har de samme puppene som hun alltid har hatt. A-cup. 

Hengepupper er da sexy det også. Er tross alt pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har H-cup fra change, tilsvarer sikkert F i andre butikker. Jeg fikk masse oppmerksomhet for puppene mine da jeg var yngre, men folk virker ikke like gærne etter store pupper nå lenger. Men husker jeg ble litt for hekta på all den oppmerksomheten da jeg var yngre, ikke sunt. Men man får jo ikke type lettere av den grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Warchild skrev:

Og du tror virkelig at ett sett små pupper ikke endrer seg når dama får barn? :fnise: Det er fint å leve i en fantasiverden men kan være greit å realitetsorientere seg! Det går fint å si noe positivt om et par pupper uten å rakke ned på andre. Jeg elsker mine store og "slappe", og det er det plenty av menn som gjør også. Nevner det siden det garantert kommer ei kvinne inn her med middels store/store pupper som føler seg tråkket på, så da kompenserer jeg med en fin kommentar for å lette på stemningen. 

Trist at damekroppen endrer seg så veldig når de får barn! For damene selv liker det jo ikke. Men det verste er de som takler det så dårlig at de må ta silikon for å føle seg bedre. Litt turn off. Liker de ikke at kroppen endrer seg så la vær å få barn. Neida. Barn må man ha. Ellers ser jeg helt ærlig ingen forskjell på hun som har små søte pupper etter hun fikk barn. (Ei kjenning). Hun har de samme puppene som hun alltid har hatt. A-cup. 

Hengepupper er da sexy det også. Er tross alt pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
19 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Vel, mine små er helt like som da jeg var 20 uten barn, nå er jeg over 40. 

Men jeg tror menn liker de puppene som dama de liker har, så vi får være fornøyde med det vi fikk, uansett str! Vi trenger vel ikke jakte på perfeksjonisme heller! Pupper er bra! Uansett!

Bra for deg! Pupper er bra uansett, det er jeg helt enig i. ;) 

9 minutter siden, Aye skrev:

Trist at damekroppen endrer seg så veldig når de får barn! For damene selv liker det jo ikke. Men det verste er de som takler det så dårlig at de må ta silikon for å føle seg bedre. Litt turn off. Liker de ikke at kroppen endrer seg så la vær å få barn. Neida. Barn må man ha. Ellers ser jeg helt ærlig ingen forskjell på hun som har små søte pupper etter hun fikk barn. (Ei kjenning). Hun har de samme puppene som hun alltid har hatt. A-cup. 

Hengepupper er da sexy det også. Er tross alt pupper. 

Man må ta kvinnekroppen for det den er, og den endrer seg som oftest i større grad når man får barn. Det er derimot ikke alle som "mister" kroppen de hadde, det varierer jo veldig. Selv skal jeg ikke ha barn så slipper å tenke på akkurat det. ;) Pupper er pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper dette var ironisk.

Anonymkode: 35f3f...ceb

hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE VIKTIG. 

Syns små pupper er vell så sexy, viktigste er at dem er naturlige :) Spiller ingen rolle så lenge dama er alright.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...