Gå til innhold

Hvor viktig er store pupper for mannen? Ælige svar, takk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det har jo litt å si, ikke for et godt sexliv, men det er  jo veldig positivt hvis jenta har store og faste pupper, man blir jo raskere kåt da..

Uenig. Små og faste (det må selvsagt være noe der) er faktisk ofte best. Men det er klart, store bryster er ikke frastøtende på noen som helst måte. Men en håndfull er det som trengs. Større enn det kan jo bli bortkastet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye løgn og noen få sannheter. Ved valg av partner er det urmennesket som styrer. Jentene ser efter gener. Høy pen og rakrygget gutt med symetriske trekk finner de flotteste jentene eller omvendt. Jentene finner ham.

Urinstingtet forteller guttene at en rakrygget kvinne med bryst som synes godt under tøyet, er det beste for hans gener. (Fritt etter Desmond Morris)

Alle menn, også de som mener at A er stort nok, blir fasinert av kløft.

Märtha er da en mye flottere KVINNE enn MM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedro, i ditt innlegg var det mye synsing. Før du snakker om andres løgner burde du selv skille mellom synsing og objektivitet. Ditt innlegg var ren synsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en og annen bok i mitt liv. Jeg har faktisk kontakt med meg selv, og en hel del selvinnsikt.

Hvor mange menn kjenner du som synes at MM er flott og atraktiv. Blek, lutrygget uten pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Her var det mye løgn og noen få sannheter. Ved valg av partner er det urmennesket som styrer. Jentene ser efter gener. Høy pen og rakrygget gutt med symetriske trekk finner de flotteste jentene eller omvendt. Jentene finner ham.

Urinstingtet forteller guttene at en rakrygget kvinne med bryst som synes godt under tøyet, er det beste for hans gener. (Fritt etter Desmond Morris)

Alle menn, også de som mener at A er stort nok, blir fasinert av kløft.

Märtha er da en mye flottere KVINNE enn MM.

Dette er jo tull. Mange har jo totalt forskjellig smak. Jeg liker ikke de gutta venninnene mine og søstra mi liker. Og noen gutter liker meg, mens andre liker andre. Det er det naturlige det. Forresten så har jeg ganske små pupper. Har aldri alltid hatt beilere. Forstå det den som kan ;) Små pupper holder seg leeeenge forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Her var det mye løgn og noen få sannheter. Ved valg av partner er det urmennesket som styrer. Jentene ser efter gener. Høy pen og rakrygget gutt med symetriske trekk finner de flotteste jentene eller omvendt. Jentene finner ham.

Urinstingtet forteller guttene at en rakrygget kvinne med bryst som synes godt under tøyet, er det beste for hans gener. (Fritt etter Desmond Morris)

Alle menn, også de som mener at A er stort nok, blir fasinert av kløft.

Märtha er da en mye flottere KVINNE enn MM.

Så fordi du har lest en bok eller to så kan du svare på vegne av alle menn :roll: .

Noen liker stor rumpe andre liten, noen liker store dsamer andre tynne, noen liker brunetter andre blondiner , noen er mer opptatt av personlighet en puppestørrelse- tror det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjent og kjært tema på KG, dette :wink:

Jeg er en puppemann 8) Alltid vært det, helt siden Samantha Fox hang på gutterommet. Ser ingen grunn til å unnskylde det. Vi har alle noe vi tenner på. Synes C og større er flott å se på, og en kraftig seksuell trigger.

Ved valg av partner er størrelsen derimot ganske underordnet en masse andre ting. At man har lyst på sin kjære er jo selvsagt et must, men puppene er jo bare en av mange ting man blir tiltrukket seksuelt av.

Når de gjelder pupper er uansett tilgangen mye viktigere enn størrelse og utseende :sjarmor: Mine erfaringer med koppstørrelse strekker seg fra B til ekte G(!), og et par med silikon i, og jeg kan aldri huske at jeg et øyeblikk har vært annet enn fornøyd med de jeg satt med i hendene der og da :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen
Her var det mye løgn og noen få sannheter. Ved valg av partner er det urmennesket som styrer. Jentene ser efter gener. Høy pen og rakrygget gutt med symetriske trekk finner de flotteste jentene eller omvendt. Jentene finner ham.

Urinstingtet forteller guttene at en rakrygget kvinne med bryst som synes godt under tøyet, er det beste for hans gener. (Fritt etter Desmond Morris)

Alle menn, også de som mener at A er stort nok, blir fasinert av kløft.

Märtha er da en mye flottere KVINNE enn MM.

For noe pisspreik, en jente består da av mye mer enn et par pupper. Stakkars deg om du velger en jente bare pga hennes utseende.

Jeg har lest en og annen bok i mitt liv. Jeg har faktisk kontakt med meg selv, og en hel del selvinnsikt.

Flott for deg, men bruk selvinnsikten din til å snakke for deg selv og ikke på vegne av alle menn.

Hvor mange menn kjenner du som synes at MM er flott og atraktiv. Blek, lutrygget uten pupper.

I min vennekrets ville halvparten heller ha valgt Mette Marit enn Märtha om de kun skulle ha gått etter hva de synes om jentenes utseende, hva sier dette deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan da ikke sammenligne spørsmålet her, med om jenter liker store peniser eller ikke!En liten penis liker mange jenter ikke, da hun ikke vil føle den når den er inne i seg, noe som er litt av poenget under ett samleie.

Og hvorfor snakker man alltid om att silikon pupper ser harde og falske ut????Mine gjør ikke det, de ser helt normale ut, og kjennes også helt normale ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at størrelsen på kvinnens pupper er totalt uviktig. Fine pupper kan være både store og små. Det er ikke størrelsen det kommer an på. Kvinner blir ikke mindre eller mer attraktiv, for meg ihvertfall, uansett om puppene er store eller små eller henger til høyre eller venstre.....

Nei....vet dere jeg kan ikke lyge for dere....det over er bare tøys....jeg liker pupper som er litt større en normalen....d-cup ca.....liker ikke for store pupper....men liker aller minst små pupper....

Nei jenter bør ha pupper av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Les en gang til: URINSTINGTET....

Urinstinktet er å tømme seg i så mange av det andre kjønn som mulig, for å spre frøene sine mest mulig, for å få flest mulig avkom. Lykke til med barnebidragene dine, Pedro :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

B-cup regnes for normalt store pupper.

C-cup regnes for litt større enn hva flestparten har.

D-cup er såkalt store pupper.

Større enn D-cup er kasnke mega-pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Torkil S.

Selv foretrekker jeg dem dissende, duvende og store.. 8)

Jeg tenner ikke på små, men har flere venner som har små, noe som ser helt greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...
Den 4.3.2004 at 16.27, Gjest Benedicte 30 skrev:

Hei menn på forumet!

 

En ting er hva vi alle sier til hverandre: "størrelsen betyr ikke noe, så lenge du er snill mot din neste og donerer bidrag til Frelsesarmeen" osv...

 

Men hva mener dere EGENTLIG om puppene våre?

 

(Bryststørrelsene går i A, B, C, D, E, F -cups (og kanskje større også), hvor A er det minste. Flesteparten av jentene har likevel B og C...)

 

Når vi snakker rent sex-messig her (kjæreste, samboer, kone, one-night stands): hva tenker dere gutta om puppe-størrelsene våre?

 

Bør vi valfarte Dr.Dillerud på Fornebuklinikken, eller skal dere late som om dere er fornøyde "fordi det er det indre som teller" osv...?

 

Hilsen jente med B-cup på 30 år, som vil ha skremmende ærlige svar.

For meg personlig er pupper ganske viktig. For eksempel er det et stort pluss på utseende, og under sex skaper det rom for mer kreativitet. Så lenge man ikke har flyplass (altså A), så går det bra. Men det er heller ikke så   viktig med kjempepupper, så for meg holder "vanlige" lenge. Det jeg mente med kreativitet under sex, er at man for eksempel kan putte penis mellom puppene, og få en mer tilfredsstillende følelse av samleie. 

På disse bildene kan du se hva jeg synes er perfekt puppestørrelse (kan også være litt mindre).

 

 

Anonymkode: 872d1...d8b

Endret av Bond
Vedlegg med opphavsrett fjernet. Bond, forumansvarlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest saratool

mine er ganske store etter at jeg fikk silikon. jeg tror menn liker det for de kommenterer de ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Tråden er 12 år gammel. Siden da har vi lært at ganske mange menn foretrekker små pupper mens noen foretrekker store og en del foretrekker ikke silikon, mens noen elsker silikon. Også har vi jo de mennene som bryr seg om en del annet enn hvor store puppene er, og er fornøyde med de puppene dama de liker, har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse på pupper er faktisk helt ubetydelig for min del.   Jeg tenner på slanke damer med små faste pupper, men kan også gå god for jenter med litt former og større pupper :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er viktig visuelt sett når mannen skal knulle en dame. Bare tenk når hun ligger på rygg, og hver gang han gjør et støt i fitta så vil han se puppene hennes duve og plaske frem og tilbake. Selvfølgelig vil dette tenne han enda mer  enn et par pupper som ikke duver på samme måte. 

Anonymkode: 3123e...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...