Gå til innhold

Hvor viktig er store pupper for mannen? Ælige svar, takk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Benedicte 30

Hei menn på forumet!

En ting er hva vi alle sier til hverandre: "størrelsen betyr ikke noe, så lenge du er snill mot din neste og donerer bidrag til Frelsesarmeen" osv...

Men hva mener dere EGENTLIG om puppene våre?

(Bryststørrelsene går i A, B, C, D, E, F -cups (og kanskje større også), hvor A er det minste. Flesteparten av jentene har likevel B og C...)

Når vi snakker rent sex-messig her (kjæreste, samboer, kone, one-night stands): hva tenker dere gutta om puppe-størrelsene våre?

Bør vi valfarte Dr.Dillerud på Fornebuklinikken, eller skal dere late som om dere er fornøyde "fordi det er det indre som teller" osv...?

Hilsen jente med B-cup på 30 år, som vil ha skremmende ærlige svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Å se på: VIKTIG

Ta på: tja, kanskje litt.

Valg av partner: Totalt uinteressant

For et godt sexliv: UVIKTIG

Tja, kanskje du ble litt mer forvirret nå :). Må si som mann at jeg syns det er rart hvor viktig jenter tror pupper er. De jentene jeg "har hatt noe på gang med" briefer alltid med puppene, store eller små, liksom for å få bekreftet at dem er bra nok..hehe.

Det her var ihvertfall mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best bryster av størrelse B/C/D, men det betyr forsvinnende lite ved valg av partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt21

Synes det viktigste er at puppene passer sånn passe proporsjonalt med resten av kroppen jeg.

Dette er selvfølgelig min personlige mening, og alle har jo forskjellige meninger

Egentlig ganske enig med han som svarte først, bortsett fra når det gjelder å se på. Det skal helst se fint/bra ut, ikke nødvendigvis så kjempestort (les: punkt nr 1)

Pamela er stygg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere mannlig bruker

Jenter ser ut til å være minst like bekymret for størrelsen og utseendet på puppene sine, som menn er når det gjelder penisen sin :-?

Det har kommet mange gode svar allerede. For meg er det penest når puppene står noenlunde i stil med resten av kroppen, at jenta selv er noenlunde fornøyd med puppene sine, og at jeg får lov til å leke med dem :wink:

Gutter er opptatt av pupper, det er det liten tvil om. Men det er fordi et par velformede bryster rett og slett er pent å se på. Når det derimot kommer til valg av partner, ja da vil puppestørrelsen ha veldig lite å si. Man dumper ikke en jente man er glad i fordi hun har små pupper. Jeg tror jeg med hånden på hjerte kan si at dette gjelder de aller fleste menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere mannlig bruker

Vil tilføye sammenlikningen med menn og penisstørrelse - for noen kvinner har en partners penisstørrelse betydning, noen hevder de rett og slett ikke vil tenne på en partner med for liten penis. På samme måte vil du finne menn som vil si at de ikke kan ha en dame nærmest uten bryster.

Men igjen, jeg tror ikke puppestørrelse er så viktig for menn flest. Vi er ikke så opphengt i pupper som vi gir uttrykk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig i at puppestørrelse er noe av det minst interessante i valg av (langvarig) partner.

Har selv skikkelig sansen for silikon, det skal jeg innrømme; men det er mye viktigere at puppene er velformede enn at de er store. Og skal man tenke langsiktig, er det nok de litt mindre, men velformede, som ser best ut noen år down the road......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest(svarte først)

Sans for silikon? Trodde også de guttene som likte store pupper, ikke syns silikon var noe særlig..at dem på en måte følte seg lurt :klø: Mitt syn er ihvertfall at ekte uansett er best, og at silikon ser litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, størrelsen er ganske uvesentlig, det betyr litt at de er velformede og faste... Kommer mest an på jenta de henger på hvilket inntrykk de gir. :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Jeg synes det er flottest når de er naturlige og står i forhold til resten av kroppen. Store pupper, små pupper, samme det. Bare den som eier dem trives med dem selv :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernadotte

Siden du spør om det rent seksuelle: At det er følsomme pupper overskygger alle andre kriterier. En jente som nødig vil berøres (fordi det betyr noe), og så sukker under berøringen, og så har denne overgivne sukkingen med inn som viktig del av det som blir hylingen; hun har de brystene jeg elsker

bernadotte, 40, elsket av flere, som han elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Drømmedama" har litt størrelse på puppene, fordi litt store pupper er litt ekstra deilige å se på og å kose med i forhold til små. Men de må ikke være for store heller. Og så må de være ekte (ikke silikon). Og dessuten er formen viktigere enn størrelsen

Men, når det gjelder valg av partner, så har puppene særdeles lite å si. Så lenge puppene er forholdsvis normale (f.eks. ikke er helt flate, abnormalt store, eller henger ned på knærne), så har de ingen betydning for om jeg blir forelsket i en jente eller ei.

Er det snakk om et ons eller på andre måter et kun seksuelt forhold, så spiller kanskje utseende, og da også puppene, en litt større rolle enn hvis det er snakk om et kjærlighets-forhold.

Ellers hjelper det jo ikke om dama har verdens deiligste pupper hvis hun ikke liker (eller i det minste tillater) at jeg koser masse med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store pupper er for meg helt uvesentlig, foretrekker faktisk små. De ser bedre ut og er greiere å ha med å gjøre:) Ikke blir tyngdekraften noen fiende heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er for meg helt uvesentlig, foretrekker faktisk små. De ser bedre ut og er greiere å ha med å gjøre:) Ikke blir tyngdekraften noen fiende heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å gjemme bort mine, ihvertfall. Får mye oppmerksomhet og mindre respekt når en har store pupper, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Til alle jenter

For de fleste gutter er størrelsen lite viktig.

Men de fleste av oss foretrekker faste bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se på: VIKTIG

Ta på: tja, kanskje litt.

Valg av partner: Totalt uinteressant

For et godt sexliv: UVIKTIG

Vel talt !!

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har jo litt å si, ikke for et godt sexliv, men det er jo veldig positivt hvis jenta har store og faste pupper, man blir jo raskere kåt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt22

Dette er vel smak og behag som alt annet, noen synes jo større jo bedre jo bedre andre påstår de liker små.. Min ærlige mening om pupper er som følger:

Hvis jeg var sammen med en flatbrysta jente (a-cup?) ville jeg nok innerst inne savnet noe mer å se på/kose med, men det ville ikke ha vært dumpe-grunn på noen som helst måte.. Man blir da ikke forelska i pupper. Er de usedvanlig digre kan det kanskje bli litt vel voldsomt.. Synes den perfekte puppestørrelsen er normale pupper, men kanskje LITT ekstra :wink: Det vel det som er C-cup? For meg blir det rett og slett mer feminint med en viss størrelse. Men når det kommer til stykket er formen og utseendet viktigere. Foholdsvis faste og forholdsvis runde er fint. B-pupper som passer til denne beskrivelsen er for meg mer tiltrekkende enn c-pupper (eller D) som overhodet ikke gjør det. Kort sagt pupper er ikke det viktigste i verden, men det er en ålreit bonus hvis hun tilfeldigvis skulle ha akkurat sånne pupper man liker :-)

Er forresten helt motstander av silikon. Liker ikke dette med "plastikk inne i kroppen". Dessuten blir det ofte stygt.. Pupper skal ikke se "harde" ut. På en annen side, som gutt har jeg ikke noe problem med å forstå ønsket om større og fastere pupper. Er jo ikke akkurat helt fornøyd med kroppen min jeg heller og vet at det ikke alltid er like gøy.. Et lite dilemma kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...