Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal ha.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

post-37809-0-65299600-1353702520_thumb.j

post-37809-0-83449500-1353702532_thumb.j

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal ha.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Den har jeg sett før, og jeg liker den bare mer og mer, synes den er så fin med den blondeoverdelen over. Spennende på sett og vis, veldig kjekt å se blondene så på nært hold forresten. :)

Det høres sikkert rart ut; men tildekket er mer spennende enn stroppløst og nakent.

Og Jeg kaster meg jo over de som mener at bruder med former kan være sexy i en havfruekjole. Enkel sånn sett. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo ikke være mange uker/mnd siden dere bestilte deres de kom vel ikke til Norge før sept/okt?

:)

Min ble bestilt for ca 1 mnd siden. Tror ikke den hadde hengt så mange dagene i butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiara: jeg føler bildene mine lyger, jeg er slett ikke så slank som det ser ut til. Derfor er jeg sikker på at med din hederlige innsats for å passe inn i kjolen + pronovias sine kjolers evne til å klemme på de riktige plassene så kommer du til å se like guddommelig ut som kjolens navn antyder ;)

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Min ble bestilt for ca 1 mnd siden. Tror ikke den hadde hengt så mange dagene i butikken..

Ja, jeg ble bare så nysgjerrig når jeg så det var fra 2013 kolleksjonen. Bare å bestille og glede seg til den kommer. Detaljarbeidet er jo til å bli målløs av, jeg ble hvertfall helt satt ut. :)

Kommer til å føle oss som dronninger alle sammen! Aldri sett så mye flott på en og samme tråd, vanligvis er det jo bare en haug med linker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Det er det som er så kjekt med disse spanske kjolene - de er enda finere i virkeligheten enn de er på bilde!!!

Synes din og den til Svima var ganske like, ser at de kommer fra samme kolleksjon. Veldig fine. :)

Jeg synes alle burde ha minst et par meter med slør jeg da, når ellers kan man ha et slør på 3meter uten å se ut som en tulling. :D

Synes nå ALLE kjoler er mye finere på oss vanlig mennesker enn på modellene. Vet i alle fall at bilde av min ikke viser den fra sin beste side!

Slør er must for meg :engel: Må jo nytte anledningen når jeg har den :fnise:

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal ha.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Liker godt tildekkede kjoler! Og elsker blonder! (Det eneste min kjole mangler, men man kan ikke alltid få i pose og sekk..)

Endret av 2013 bryllup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Kiara: jeg føler bildene mine lyger, jeg er slett ikke så slank som det ser ut til. Derfor er jeg sikker på at med din hederlige innsats for å passe inn i kjolen + pronovias sine kjolers evne til å klemme på de riktige plassene så kommer du til å se like guddommelig ut som kjolens navn antyder ;)

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Kjolen er jo et korsett fra bryst til lår så hvordan det ikke kan bli bra skjønner ikke jeg. *flirer*. Sier takk for komplimentet, veldig hyggelig å snakke kjole med dere her inne, når de andre ikke skal vite så mye.

Elsker den kjolen, og det merket at jeg føler jeg får stjerner i øyene og rødmer når jeg snakker om den og de. Gleder meg som sagt stort til se meg selv i den, ikke mange dagene igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Synes nå ALLE kjoler er mye finere på oss vanlig mennesker enn på modellene. Vet i alle fall at bilde av min ikke viser den fra sin beste side!

Slør er must meg :engel: Må jo nytte anledningen når jeg har den :fnise:

det samme tenker jeg!

Og sløret det må være med. Det er da bruden kommer frem.

Min samboer er veldig skeptisk til slør, synes det er noe stort tull og fjas - og at slør det er det dummeste han ser på noen. Så jeg slo til, valgte meg et på knappe 3meter. :danse:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

det samme tenker jeg!

Og sløret det må være med. Det er da bruden kommer frem.

Min samboer er veldig skeptisk til slør, synes det er noe stort tull og fjas - og at slør det er det dummeste han ser på noen. Så jeg slo til, valgte meg et på knappe 3meter. :danse:

Hihi :) Har ikke komt så langt at jeg har kjøpt meg slør enda, men skal høre med min svigerinne som giftet seg for noen år siden om hun enda har sitt. Sparer der jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Hihi :) Har ikke komt så langt at jeg har kjøpt meg slør enda, men skal høre med min svigerinne som giftet seg for noen år siden om hun enda har sitt. Sparer der jeg kan!

Det bringer jo lykke også. :)

Jeg må bare innrømme at jeg ikke var helt tilstede under siste del av seansen i L, spurte jo ikke om priser eller noe som helst, bare sa hva jeg ville ha, så her må det spares på ting der bruden er bevist i gjerningsøyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal haAnonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Den så kjempeflott ut, jeg synes også tildekket er fint :)

Og sløret det må være med. Det er da bruden kommer frem.

Min samboer er veldig skeptisk til slør, synes det er noe stort tull og fjas - og at slør det er det dummeste han ser på noen. Så jeg slo til, valgte meg et på knappe 3meter. :danse:

:lol: good for you, han kommer til å synes du er det vakreste som finnes den dagen selv med slør!

Jeg ville ikke ha slør, men fikk prøve det der jeg kjøpte kjole og det gjorde absolutt susen. Følte meg som en brud :daane: så det blir slør på meg, men ikke noe lange greier, for kjolen min har litt som pågår bak og det skal jo også synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er GANSKE sikker på at jeg skal ha slør nå. Har et bilde av kjolen min med laaangt slør, og det er virkelig romantisk! Lånte med meg sløret til min svigerinne, tenkte kanskje det kunne spare noen tusenlapper, men det passet ikke. Det er jo tross alt 10 år gammelt, og var en kræsj.

Ville jo helst ha slør med blonder, men jeg tror jeg må si nok er nok når det gjelder blonder (buuu!). Så det blir et enkelt, tynt slør - noe ala dette, bare litt "tjukkere":

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

post-37809-0-72919700-1353704886_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

:lol: good for you, han kommer til å synes du er det vakreste som finnes den dagen selv med slør!

Jeg ville ikke ha slør, men fikk prøve det der jeg kjøpte kjole og det gjorde absolutt susen. Følte meg som en brud :daane: så det blir slør på meg, men ikke noe lange greier, for kjolen min har litt som pågår bak og det skal jo også synes.

Han er ganske merkelig når det kommer til det å vise følelser, så det er vel min skrekk at han ikke skal si noe, men han er jo programforpliktet til å synes jeg er vakker eller fin. Helt ubegrunnet mest sannsynlig, han har jo aldri giftet seg før han heller, bare mitt hode som spiller meg et puss.

:plystre:

Bridezillaen våkner av og til. hehe

Jeg synes din kjole var så elegant Pusla! Bare finne noe til lille prinsessen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Mm romantisk med slør, synes det er veldig romantisk med en blusher også jeg da, så kanskje, kanskje at jeg oppgraderer til det. Litt usikker på akkurat den, men.

Kiarabruden statuen som avdekkes! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

Anonym poster: 9e9a94fb46ecce949e5d90764b67a91d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille prinsesse sin kjole er i boks her :) den er sååå søt og jeg gleder meg nesten like mye til å se henne i den som å pynte meg sjøl :fnise:

Jeg har vel funnet ut gjennom denne prøveprosessen at jeg måtte finne en kjole som var meg. Jeg falt for et par stroppeløse med slep, men det ville liksom blitt feil. Jeg er ikke helt sånn, men den enkle kjolen var bare helt meg :)

Mannen din synes jo du er fin selvom han ikke klarer å si noe den dagen da, kiara_pusen, du kjenner han jo og vet jo at han vil like det han ser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

Anonym poster: 9e9a94fb46ecce949e5d90764b67a91d

Er vel ingen her som skal bestemme hva du kler og liker annet enn deg selv!

Jeg har også stroppeløs kjole :-)

Selv om jeg aldri hadde trodd dette i forkant. Ikke fordi "ingen liker det lenger", men fordi jeg trodde jeg ikke kledde det så godt... Men da jeg fikk prøvd min så var jeg solgt..

Legg ut din da! Er nysgjerrig ;-)

Den er helt sikkert flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

I denne tråden jubler vi over alle som har funnet drømmekjolen! Og stroppeløst er veldig flott på mange, det viktigste er jo at du kler den og liker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

Anonym poster: 9e9a94fb46ecce949e5d90764b67a91d

Stroppløse kjoler er kjempefine om de er tilpasset riktig. Men jeg som er en brud med større armer og et konservativt syn når det kommer til når jeg føler meg naken orker ikke tanken på at jeg skal se tilbake på min egen fettvalk rundt armene eller irritere meg over at jeg følte meg naken. Det går ene og alene på mine egne komplekser, ikke hvordan andre ser ut.

Jeg har blitt kalt for feit for min kjole på dette forumet, og at den ikke vil være noe fin. Skjønner godt hva du mener med at man tar det personlig, og som et nederlag. Men skulle jeg hørt på hva alle sa her inne hadde jeg blitt gal, ta det med et smil, ingen her inne vet hvordan akkurat du ser ut eller føler deg i din kjole.

Legg gjerne ut bilde, jeg er sikker på at den er kjempefin! Og så er det veldig kjekt å få komplimenter og skryt for valget sitt. Nyt det, og la de små stikkene forsvinne like fort som de blir nevnt, :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

Anonym poster: 9e9a94fb46ecce949e5d90764b67a91d

Men kjære deg! Det er da ikke meningen, i alle fall ikke fra min side!

For å forklare meg: Jeg har prøvd begge deler, og passer begge deler: liker best med, men ender fort opp med uten.

Har sett mange bilder fra diverse bruder med stroppeløse kjoler og de aller fleste er NYDELIGE! Tror faktisk ikke jeg kan komme på noen som ikke kledde det, eller kjoler som jeg kunne sagt noe stygt om. For min del handler det om at jeg er så lei av de stroppeløse som "alle" har, og ikke å "heste" de :) Beklager om du føler det er dumt.. Håper du våger å vise kjolen din :)

Som pusla sier: Denne tråden er for SKRYTING!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...