Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Her kommer endelig et magebilde av meg, 18+4 (etter mine beregninger)

Nå skal det sies at jeg har spist på dette bilde, så magen er litt mindre på morgenen.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk <3

I natt har jeg hatt en vond natt med ryggen. Det startet med at jeg var på kaffebesøk og fikk litt vondt i ryggen etter mye sitting. Da jeg skulle legge meg ble det veldig vondt. Jeg skal egentlig til søstra mi og barna hennes idag, men vet ikke om jeg orker å kjøre mye bil og styre med barna :( Jeg liker virkelig ikke å avlyse avtaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, prøver å få til en sånn ticker, men hvordan får man den til å komme under hver gang?

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se om dette gikk da :)

Det gikk bra det, men den er en dag feil, men jeg gjør om når jeg vet helt sikkert på ultralyd på fredag!

Også må jeg få linket til dagboka, jeg fikk bare opp selve linken, hvordan lager jeg den med eget navn?

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

Kjempefin ticker!! Så koselig!!

Huff, er ikke noe digg med vondt i ryggen! Var ute å spiste igår og stolene var helt grusomme å sitte i. Klarer liksom ikke finne en behagelig stilling å sitte i hverken i sofa eller stoler.

For øyeblikket ligger jeg å slapper av i sengen, men da er det som regel nakken som får kjørt seg, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt med ryggen ja!

Jeg ringte fysioterapeut igår og han sa at det er fryktelig lange ventelister for behandling hvis du ikke har fått diagnosen bekkenløsning med gangvansker. Da får man visst hjelp fort.

Så jeg må altså bli verre før jeg kan få hjelp, hvis ikke må jeg gå privat og betale 400 kr gangen...

Frustrerende!

Idag kjente jeg skikkelig spark igjen, utenpå også :) Men med en gang mannen skal kjenne så slutter det så klart. Håper han får kjent det ordentlig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Typisk helsenorge det.... :rasende:

Hihi, rart de blir helt stille med en gang mannen skal kjenne! Kanskje dem ligger merke til at mor blir spendt og oppgiret for at vi vil at pappa så gjerne skal få kjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sparket babyen så begge kunne se det utenpå magen. Veldig moro at mannen min også fikk oppleve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Nå sparket babyen så begge kunne se det utenpå magen. Veldig moro at mannen min også fikk oppleve det :)

Hihi, er utrolig stilig når man kan se det utenpå altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, er utrolig stilig når man kan se det utenpå altså!!!

Ja, veldig stilig :) Jeg hadde ikke trodd vi skulle oppleve det så tidlig, men mulig det er fordi jeg ikke har så mye fett på magen fra før? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh, den var nydelig!!! Åh som jeg gleder enda mer når jeg ser sånt :rodmer:

Ja, den er helt fantastisk!

Idag skal jeg på ultralyd, er så spent :) Håper alt er bra med den lille og at vi får vite kjønn!

Imorgen skal vi til Sverige og da får jeg shoppa litt babyting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...