Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til siste gjest: ta kontakt? Det er jo det hun har prøvd på hele kvelden! Han svarer jo ikke på telefon eller sms.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann, og har vært ute for noe lignende.

Jeg er softwareutvikler, og jobbet en periode 90 timer i uken. Dette inkluderte hyppige reiser. For å gjøre en lang historie kort, så mistenkte dama meg for å være utro fordi jeg aldri var hjemme, og etter å ha jobbet 90 timer i uken over en lengre periode, var jeg ikke akkurat i humør til å ta en diskusjon om hennes følelser. Heldigvis fikk vi snakket ut, og forholdet rettet seg. Jeg jobber mindre nå, og vi har et rimelig bra forhold.

Poenget mitt er at du kanskje overreagerer. Fyren er kanskje sliten og lei, og orker ikke å ta noen diskusjon om dine mistanker akkurat nå. La nå i hvert fall fyren få en sjanse til å forklare seg.

Du må jo vurdere forholdet selv, men dersom dere tidligere har hatt et bra forhold, er det dumt å avslutte dette bare fordi fyren har nevnt navnet "Anne". Det behøver IKKE nødvendigvis å bety at han har vært utro. Jeg synes du skulle ta kontakt og la fyren få en sjanse til forklare seg.

det er VIRKELIG ikke fordi han nevnte anne, men fordi han LYVER. DU må lese innleggene nøyere..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere andre, takk for at dere kommer med støtten og realiteten jeg har trengt å se, jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde på den følelsen jeg har nå. nemlig at jeg er verdt mer enn hva han har fått meg til å føle meg som.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han kommer hjem i natt? Skal han på jobb i morgen?

Anonym poster: 586966b11bc33b8d8ebe4e691cbd8a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med den feige gubbelursken... Stor klem til deg.

Håper du holdeross oppdatert.

Anonym poster: b31332933695c820d60824e287e8bb5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal reise i morgen på det koferansegreiene sine. Klokka er halv 1 og jeg har ikke sett snurten til den feige dritten enda, det høljer ned ute, og jeg har tatt meg bryet med å pakke for ham. Som sagt ligger en del av driten hans i en bag der ute på tunet og venter på ham, kommer han kjørende hjem får han sove i bilen, den tok han jo.

JEG SLIPPER HAM IKKE INN MED MINDRE DET ER FOR Å DRUKNE HAM I DOEN!

"kjæresten" min har dolket meg i ryggen og fått meg til å føle meg som en dritt, latt meg ligge hjemme og grine i panikk helt uten grunn, fordi han hadde dritet på draget fikk jeg lide.

Han kan gå og legge seg selv på E6 for alt jeg bryr meg om.............

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:(

Deter så jævla unødvendig, så jævla unødvendig å oppføre seg slik.....

Kommer ikke til å få sove i natt kjenner jeg, nervene og adrenalinet pumper gjennom panna mi, er helt forjævlig.

DET ER SNART JUL FOR FAEN I HELVETE, FAMILIETID OG KOSETID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG ER SÅ OPPRØRT, jeg er så knust, jeg hyperventilerer, griner, kjefter, banner, og skriker om en annen, jeg fatter ikke at han bare stikker sånn uten å ta kontakt!

Mener han at det er slutt da, at nå er det over og ut? Hvor er han, hvorfor tar han ikke kontakt, hvorfor, HVORFOR oppfører han seg sånn?????????

:(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Deter så jævla unødvendig, så jævla unødvendig å oppføre seg slik.....

Kommer ikke til å få sove i natt kjenner jeg, nervene og adrenalinet pumper gjennom panna mi, er helt forjævlig.

DET ER SNART JUL FOR FAEN I HELVETE, FAMILIETID OG KOSETID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG ER SÅ OPPRØRT, jeg er så knust, jeg hyperventilerer, griner, kjefter, banner, og skriker om en annen, jeg fatter ikke at han bare stikker sånn uten å ta kontakt!

Mener han at det er slutt da, at nå er det over og ut? Hvor er han, hvorfor tar han ikke kontakt, hvorfor, HVORFOR oppfører han seg sånn?????????

:(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Minner mye om samme oppførsel som min ex. Han stakk også av når han "ble svar skyldig".

Vi brøt opp for 1 mnd siden. Også pga av at jeg fattet mistanke om at han hadde vært "å koset" seg på en annen adresse. Og da jeg fikk dette rimelig bra bekreftet via andre så stakk han.

Da ble han borte i flere dager og jeg fikk ikke tak i han. Jeg følte for å snakke med han, gi han sjangse til å forklare seg, men nei, han fiksa ikke å snakke om det.

Men han tok kontakt, og nå er han mye rundt meg, men nå har han gjort meg så forbanna på måten han oppførte seg på at det er ikke interessant å snakke med han mer.

Så nå er det han som sitter i dritten. Han som trygler og ber, men jeg er hard og kald nå.

Det nytter ikke å trøkke på meg, jeg krever respekt og når han har vist slik holdning ovenfor meg så fortjener han ikke bedre.

Jeg vet du er rasende nå. For nå har du 1000 spørsmål som du ville hatt svar på og får ikke tak i han. Det er så utrolig egoistisk handling det han gjør.

Men vit med deg selv at det er du som går seirende utav dette.

Han må vel dukke opp iløpet av natta siden han skal dra i morgen. Han fikk vel ikke med seg alt han trenger til denne jobb-konferansen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Unner ingen å sitte og lure sånn som dette, jeg er veldig glad for at du ikke tar tilbake dritten og lar ham heller sitte og se at handlinger får konsekvenser. Folk kan ikke bare oppføre seg sånn og tro at det går bra, det nekter jeg å tro!!!!!!!!

Det ER slutt mellom oss nå, men jeg har o grunn til å dumpe ham, hva slags grunn hadde han til å gå ut døra i sted? Ja, jeg har 1000 spørsmål, minst, minst så mange, men nei, ingen kontakt.

Han kan drite og dra, jeg slipper ham ikke inn. Alt han fikk med seg da han dro ut var bilnøklene, jakka, sko, lommebok, telefonen.. Om han vil ut og fly i morgen, får han ta kosteskaftet som står ute i garasjen, for han får IKKE komme inn til å hverken pakke eller hente det han trenger, det nekter jeg. Jeg kommer til å gå og legge meg i senga før eller senere, og når jeg går i morgen tidlig skal jeg sørge for at det er låst over alt.

Det er uaktuelt at jeg skal finne meg i å bli behandlet på denne måten, det nekter jeg virkelig!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest # 68 igjen her.

Uff, jeg lo godt da jeg leste at han kunne dra på kosteskaftet om han skulle ut å fly...meget vittig og treffende kommentar :)

Men, hvordan bor dere? Leier eller eier dere?

Jeg støtter deg 100 % i at han ikke skal inn. Han har driti seg ut, han var feig og lot deg sitte igjen som ett spørsmålstegn. Han fortjener ikke bedre.

Får du roen til å sove noe selv da? Og er du sikker på at han ikke har nøkkel til bolig?

Åh, jeg kjenner så godt igjen det sinne og raseriet du kjenner på nå. Får lyst til å finne han og skjelle han ut.

Jeg var så rasende, noe av det værste en kan gjøre mot en annen det der, bare la motparten sitte igjen å ikke vite noe....-om hva som skjedde eller hva som skjer.

Føler med deg, og liker godt innstillingen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, beklager at jeg fniser litt, men kunne ikke dy meg, med det kosteskaftet i garasjen!

Men tilbake til saken.. Jeg syns du er sterk som takler dette, og jeg tror jeg hadde følt det på samme måten. Det er så vanskelig å være i den situasjonen du er i nå. Jeg har ikke opplevd det samme, men noe lignende som ikke var fult så alvorlig. Og jeg hadde ikke lyst å gi han opp, men jeg var så fryktelig sint og sur og skuffet. Som sagt var det ikke like alvorlig, egentlig ganske langt ifra. Men vi er fortsatt sammen i dag da, men jeg er blitt veldig usikker og passer på hele tiden føler jeg. Veldig slitsomt. Men hadde han vært utro mot meg så hadde alle porter vært låst. Da er det for sent!

Men så utrolig vanskelig for deg når du ikke får vite noe, du lurer på alt mulig spørsmål, men ingen er der for å svare! Du har det sikkert helt forferdelig nå! Lurer på hva han tenker, siden han har samvittighet til å gjøre noe sånt. Virker som han er en slu rev, som bare gjemmer seg når det er alvor.

Huff, nei ikke slipp han inn i varmen igjen! Han kan få steke i sitt eget fett syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ser selv hva jeg skrev om det kosteskaftet, måtte le litt jeg også nå!

Herregud, føler meg som et emosjonellt virvar av følelser, i løpet av 10 minutter kan jeg føle at jeg er GLAD for å bli kvitt ham, livredd for å være alene, kjenne at jeg er sterk og klarer meg, le fordi han er borte, gråte fordi jeg er alene, overbevise meg om at dette greier jeg, overbevise meg om at jeg er bedre enn dette, men aller mest er jeg FORBANNA over at noen tror de kan oppføre seg sånn mot meg, og hva, at jeg bare skal godta det!?!??!

ååååååååååååååååååå han skal faen meg få steke i eget fett!!!!!!!!!!!!

Jeg er helt sikker på at han ikke har nøkler, for de ligger igjen i gangen her. Jeg har faktisk sittet med hammer og slått i nøklene nå, og kan garantere deg at de ikke passer i døra vår lenger. HAN FÅR IKKE KOMME INN IGJEN HER!!!

Vi leier, men det er faktisk bare mitt navn på kontrakten fordi at når vi flyttet inn her så var det jeg som stilte med 30 000 til depositum og leie, og noen møbler, mens han var arbeidsledig. Med tiden skulle vi endre det til at vi begge leide, men det skjedde aldri. Vi har betalt lik leie, så det er nå greit, men fra nå av er han IKKE boende her.

Når han ikke står på leiekontrakten så kan han vel ikke bare kreve å komme inn her, kan han det?

Vet dere hva? Jeg kjøpte en skikkelig fin julegave til han, den er dyr og uvanlig, satt og bydde som en idiot på den og fikk den tilsendt fra usa.

SKAL FAEN MEG SELGE DEN GAVEN PÅ FINN.NO FOR 5KRONER!!!!!!!!!!!!!!!1

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at du svinger i følelsene dine nå. Livet ditt ble jo brått og brutalt forandret på "no time".

Men du kommer til å klare deg helt fint, og det vet du selv om du tenker etter. Men selvsagt så kommer du til å savne det dere hadde, de gode stundene.

Siden leiligheten står på deg så har han ingen juridisk rettighet til den eller til å komme inn.

Måtte le når jeg ser deg for meg, sitter der med hammer og slår nøkkenen skjev. Men sånn kan være litt kur oppi galskapen.

Du har fortsatt ikke hørt fra han? Jeg er veldig spent på hva han har å si når du ser han igjen. Siden jeg har vært oppi samme situasjon så engasjerer dette meg. Jeg har levd med en slik en i 2 år, og kan ikke forstå hvordan de tenker eller hvorfor de gjør det slik. Men derfor ble det brudd også.

Jeg orker ikke ha det slik.

Håper du oppdaterer videre, og at du står fast på din beslutning om han skulle dukke opp,,,- fordi det kommer han til å gjøre før eller siden.

Tipper du ikke kommer til å få så masse søvn i natt.....men håper at du fikser morgendagen allikevel.

Jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg kommer til å sove i det hele tatt i natt, skal jeg love dere......

Vet du hva jeg tror, hva som er det verste av alt? Jeg tror at han venter på at jeg skal sende en melding hvor jeg tar på meg skylden for dette, hvor jeg sier "beklager at jeg reagerte sånn og sånn" og så sier han "uff, beklager jeg og, blablabla" så er vi venner igjen. Så hadde jeg spurt "men jeg forstår ikke, hva ER opplegget med at du aldri kom på det flyet?" så blir han sur og sier "men herregud, kan vi ikke la det ligge, må vi snakke om det over og over igjen, må vi det?" så sier jeg "nei da, neida.." mens jeg blir mer og mer usikker på ting....

DET ER SLIK HAN TROR DET KOMMER TIL Å SKJE, for det er slik vi har endt alle andre diskusjoner og uenigheter som har blitt startet av ham, eller på grunn av ham, han fryser meg ut, jeg får dårlig samvittighet for at han ble opprørt, jeg er den som kaster inn handkleet.

Men vet dere hva, fy faaaaaaaaaaen, slik blir det ikke denne gangen! Det er først nå jeg har blitt bevisst på ting, fy faen altså!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kommer til å sove i det hele tatt i natt, skal jeg love dere......

Vet du hva jeg tror, hva som er det verste av alt? Jeg tror at han venter på at jeg skal sende en melding hvor jeg tar på meg skylden for dette, hvor jeg sier "beklager at jeg reagerte sånn og sånn" og så sier han "uff, beklager jeg og, blablabla" så er vi venner igjen. Så hadde jeg spurt "men jeg forstår ikke, hva ER opplegget med at du aldri kom på det flyet?" så blir han sur og sier "men herregud, kan vi ikke la det ligge, må vi snakke om det over og over igjen, må vi det?" så sier jeg "nei da, neida.." mens jeg blir mer og mer usikker på ting....

DET ER SLIK HAN TROR DET KOMMER TIL Å SKJE, for det er slik vi har endt alle andre diskusjoner og uenigheter som har blitt startet av ham, eller på grunn av ham, han fryser meg ut, jeg får dårlig samvittighet for at han ble opprørt, jeg er den som kaster inn handkleet.

Men vet dere hva, fy faaaaaaaaaaen, slik blir det ikke denne gangen! Det er først nå jeg har blitt bevisst på ting, fy faen altså!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Det er akkurat det du beskriver her at han håper/tror du kommer til å gjøre. Bra du ser det selv. Og gaven må du selvsagt selge dyrt og bruke pengene på deg selv :-)

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker jenter med pågangsmot. Stå på!

Syntes forøvrig det er rart at han i det hele tatt klarte å nevne Anne dersom han faktisk har vært utro mot deg. Uten at jeg skal hevde det ene eller det andre. Men måten han behandler deg på nå er helt bak mål og fortjener ingen tilgivning.

Hadde det vært meg og med det forholdet jeg er i nå (som gutt på 21 år med jente på 19), så ville jeg nok hørt hva hun hadde å si dersom hun skulle tatt kontakt (om jeg var i din situasjon.). Hadde nok tilgitt henne, selv om det kanskje hadde blitt vanskelig. (Skal forøvrig også nevnes at jeg er stupforelsket og trolig vil tilgi kjæresten min for absolutt alt nå for tiden.)

Endret av Klatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv å få deg litt søvn. Koble av ringeklokken først. (Røsk ut ledningen om du ikke finner en annen måte.) Han dukker sannsynligvis ikke opp i natt, men om han gjør så ikke fall for fristelsen til å kjefte på ham eller spørre ham om noe som helst. Bare lat som du sover skikkelig tungt og ignorer ham til han forsvinner igjen. Dundrer han på soveromsruta så flytt deg til sofaen og hold deg for ørene, evt spill musikk i headphones. Han har ikke svart deg på tlf, så han er virkelig ikke verdt mer av oppmerksomheten din. Alt du vier ham av tid og oppmerksomhet nå og fremover er bortkastet og medfører bare ubehageligheter for deg.

"Don't call me baby" av Madison Avenue passer kanskje fint nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alt dømt ham, men er der noe bevis for at han har vært utro i det hele tatt annet enn din misstanke?

Hva om du tar feil, hva om han ikke har gjort noe gale og bare er lei av å bli beskyldt for ting og derfor gikk?

Tenk godt over hva du gjør og ikke gjør noe forhastet du ikke kan trekke tilbake.

Har han vært utro så fortjener han bare dritt, men om han ikke har vært det så er vel ikke dette rette måten å ta tak i ting på?

At han enda ikke har tatt kontakt med deg igjen tyder jo på at dere har det best i fra hverandre. Synes det er veldig merkelig at han ikke har tatt kontakt for å forklare seg eller vise at han bryr seg. Hvordan er deres forhold til vanlig? Mye sjalusi fra en av partene?

Ikke meningen å være kvass her, men når alle kaster seg på "han er utro" løsningen uten noe bevis så må av og til noen stille litt spørsmål også.

Uansett, håper alt det beste for deg/dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dømt ham for utroskapen, jeg lar muligheten for at han KAN ha vært utro ligge åpen, det vet jeg ikke, men det er ikke usannsynlig når man ser ting an.

Det jeg dømmer ham for er måten han behandlet meg på, han stakk fra meg, lot meg sitte der lei meg, jeg ringte og la igjen beskjeder på svareren. jeg sa ting som "hvorfor gikk du, hvem er anne, jeg forstår ingenting, kjærste, ring meg jeg savner deg, jeg elsker deg!". Jeg sendte så mange meldinger at nye var skrevet før gamle var sendt omtrent, jeg var DESPERAT og livredd, skjønte ingenting.

Likevel kontaktet ham meg ikke, ikke isted, og ikke nå. Han kan drite og dra, det der finner jeg meg ikke i, og har han vært utro, setter det satan på toppen av kaka nå.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forresten aldri vært sjalusi i forholdet. Vi har diskutert ting som hvor vi skal på ferie, hva slags filmer vi skal se i helga, hvor vi skal spise osv, men ALDRI har hverken han eller jeg vist sjalusi eller mistenkt at den andre har noe å skjule, ikke før nå... Så det kom som en smell det ogs...

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...