Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du alle kollegaene hans komme med det flyet? Hvis ikke kan jo det være sant det han sier, hvis ikke så kan det nok ha skjedd noe.. Men tviler på han hadde nevnt Anne for deg om det hadde skjedd noe mellom de.

Anonym poster: 7527a4946e0490c1b2795ac46c320d31

Slutt å lag unnskyldninger for mannen. les innlegget og samtalen igjen. Selvfølgelig er han utro, å tro noe annet ville vært meget naivt.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig lei meg, prøver å ringe og sende meldinger, men han tar ikke telefonen, bilen er borte også :( :( Jeg vil bare snakke med ham, vil bare ha kjæresten, vil at alt skal være bra mellom oss, men det er ikke det nå.................... jeg driter i om han har vært på busstur med anne, det er det at han skjuler det, nekter å snakke om det, blir forbanna og kjefter og ikke lar meg spørre mer om det han sa

Jeg spurte aldri om hva mer som skjedde den helga, det bare plumpet ut av ham og jeg tror forsnakka seg rett og slett, at det bare datt ut av ham før han rakk å tenke.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Hvorfor trygler du??? Hallo, nå har han klart akkurat det han ville med å bli forbanna og gi DEG panikk!! Han har snudd det til at du får dårlig samvittighet enda du ikke har gjort noe!!

Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, men det er nå du må holde hodet kaldt stå rak i ryggen. Det er ikke han som skal være forbanna, det er DU, det er ikke du som skal trygle om kontakt, det er HAN.

Og han skal fortelle sannheten (som er at han har vært utro) og etter det kan du ta standpunkt til om du vil fortsette med han.

HA RESPEKT FOR DEG SELV, ikke kontakt han!!

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor han plutselig kom med ny forklaring helt uten oppfordring fra deg. Hva var poenget med å nevne Anne og sightseeing når du i utgangspunktet trodde han hadde festa hele dagen?

Det glapp ut av ham, han forsnakket seg.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er lukter det helt klart noe muffins i mosen. Det er ikke til å skjære bakom en stein.

Eller "her lukter det noe fisk i mosen" som en i Paradise Hotel så fint sa det :hoho:

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SOrry rubies, men alt er bare jævlig nå, han har gitt meg panikk, og han har snudd situasjonen til at jeg er den med problemet, jeg bare fatter ikke at TYPEN MIN GJØR SLIKE TING!!

Jg klaerer ikke å holde meg rolig, jeg bare gråter og er panisk, dette er helt jævlig :(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg men forholdet mitt holder på å gå til helvete her, kan du være så snill å spare språkvittighetene dine til andre tråder hvor temaet ikke er fullt så sårt for meg??

UNNSKYLD MEG, MEN FUCK OFF!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Ja, du har rett. Det var respektløst av meg. Beklager :) Som plaster på såret skal jeg komme med et ordentlig synspunkt:

Jeg syns det høres litt merkelig ut at han kommer med en historie først, og deretter endrer historien igjen. Det er alltid et tegn på at noe er litt shady. Når du får sjansen, når han kommer hjem, syns jeg faktisk du skal spørre han rett ut om han var utro den kvelden. Fordi du syns det høres litt sånn ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Overføring av skyld. For å få fokuset bort ifra at han dreit seg ut å avslørte at han var utro, så må han beskylde deg for forhør.

DUMP han

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOrry rubies, men alt er bare jævlig nå, han har gitt meg panikk, og han har snudd situasjonen til at jeg er den med problemet, jeg bare fatter ikke at TYPEN MIN GJØR SLIKE TING!!

Jg klaerer ikke å holde meg rolig, jeg bare gråter og er panisk, dette er helt jævlig :(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Hvis det er sannheten at han faktisk har vært utro med "Anne", må du huske at det er han som er drittsekken. Og dette høres selvfølgelig ikke helt bra ut nå, men; Da er det bedre at du fikk vite det nå slik at du slipper å bruke mye mer tid og energi på en person som det.

Så kan det jo faktisk hende at det ikke har skjedd noe sånt, men at han drakk såpass mye at han faktisk ikke husker hva han har gjort, eller hva som skjedde. Det kan være andre årsaker enn at noe har skjedd med "Anne" også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overføring av skyld. For å få fokuset bort ifra at han dreit seg ut å avslørte at han var utro, så må han beskylde deg for forhør.

DUMP han

Nettopp. Du klarte å si det jeg ikke helt fikk til å formulere. Dette er et helt klassisk tilfelle.

Ts, du må bestemme deg for om du vil kontakte en venninne/familie som du kan dra til, eller som kan komme til deg. Evt. snakke sammen på telefonen. Når du har gjort det så MÅ du slå av telefonen. Gi batteriet til naboen eller noe slik at du ikke kan slå den på. Ikke la han få manipulere deg til å gi deg så lett. Du må holde hodet kaldt, selv om det er vanskelig.

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Han er en umoden egoist, slike gjør sånt selv om mange "liksom ikke fatter at han kan gjøre dette mot MEG???"

han driter jo i deg, han får i pose og sekk og du ligger langflat etter han fortsatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lei meg, prøver å ringe og sende meldinger, men han tar ikke telefonen, bilen er borte også :( :( Jeg vil bare snakke med ham, vil bare ha kjæresten, vil at alt skal være bra mellom oss, men det er ikke det nå.................... jeg driter i om han har vært på busstur med anne, det er det at han skjuler det, nekter å snakke om det, blir forbanna og kjefter og ikke lar meg spørre mer om det han sa

Jeg spurte aldri om hva mer som skjedde den helga, det bare plumpet ut av ham og jeg tror forsnakka seg rett og slett, at det bare datt ut av ham før han rakk å tenke.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Du virker utrolig naiv, står ikke opp for deg selv, unnskylder ham, er svak og vil at det skal bli som før.... Sannsynligvis har han vært utro, og ikke bare denne gangen. Du skulle vært forbannet fordi han lyver, dikter opp ting, blir sur på deg fordi han selv lyver. Du er svak, kvinne.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig lei meg, prøver å ringe og sende meldinger, men han tar ikke telefonen, bilen er borte også :( :( Jeg vil bare snakke med ham, vil bare ha kjæresten, vil at alt skal være bra mellom oss, men det er ikke det nå.................... jeg driter i om han har vært på busstur med anne, det er det at han skjuler det, nekter å snakke om det, blir forbanna og kjefter og ikke lar meg spørre mer om det han sa

Jeg spurte aldri om hva mer som skjedde den helga, det bare plumpet ut av ham og jeg tror forsnakka seg rett og slett, at det bare datt ut av ham før han rakk å tenke.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Huff, ikke ring han. Det er han som skal ringe deg. Ikke vær en dørmatte!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker utrolig naiv, står ikke opp for deg selv, unnskylder ham, er svak og vil at det skal bli som før.... Sannsynligvis har han vært utro, og ikke bare denne gangen. Du skulle vært forbannet fordi han lyver, dikter opp ting, blir sur på deg fordi han selv lyver. Du er svak, kvinne.

Anonym poster: 33b267d3dd5f609c41c5a995f8960c05

Ja, men vet du hva, du har jo helt rett. Skal ikke nekte på at det er slik, jeg ER svak, jeg er redd og engstelig for at jeg nå må klare meg alene, men jeg har tenkt. Jeg har ligget på sofaen og grått, nå har jeg satt meg opp og åpnet laptopen... Jeg er mer redd for å leve med en dritt enn jeg er for å være alene. Jeg vil heller være alene enn å bo med en jeg ikke vet hvem er. Hvor mye har han løyet? Hvor mye har han lurt meg, hvor ofte har han vært utro? Om han har det. Og hvis han ikke har det, hvordan våger han å gjøre meg så opprørt, kjefte på meg, storme ut og la meg sitte og gråte her alene, være redd og lei meg for at JEG har gjort noe galt når det faen meg er han som har gjort noe galt.

Jeg har sendt sms og sagt at jeg låser døra i kveld og at han ikke får sove her i natt, han kan reise til foreldrene sine.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vet du hva, du har jo helt rett. Skal ikke nekte på at det er slik, jeg ER svak, jeg er redd og engstelig for at jeg nå må klare meg alene, men jeg har tenkt. Jeg har ligget på sofaen og grått, nå har jeg satt meg opp og åpnet laptopen... Jeg er mer redd for å leve med en dritt enn jeg er for å være alene. Jeg vil heller være alene enn å bo med en jeg ikke vet hvem er. Hvor mye har han løyet? Hvor mye har han lurt meg, hvor ofte har han vært utro? Om han har det. Og hvis han ikke har det, hvordan våger han å gjøre meg så opprørt, kjefte på meg, storme ut og la meg sitte og gråte her alene, være redd og lei meg for at JEG har gjort noe galt når det faen meg er han som har gjort noe galt.

Jeg har sendt sms og sagt at jeg låser døra i kveld og at han ikke får sove her i natt, han kan reise til foreldrene sine.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Håper dette ordner seg for deg.

:klem:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men vet du hva, du har jo helt rett. Skal ikke nekte på at det er slik, jeg ER svak, jeg er redd og engstelig for at jeg nå må klare meg alene, men jeg har tenkt. Jeg har ligget på sofaen og grått, nå har jeg satt meg opp og åpnet laptopen... Jeg er mer redd for å leve med en dritt enn jeg er for å være alene. Jeg vil heller være alene enn å bo med en jeg ikke vet hvem er. Hvor mye har han løyet? Hvor mye har han lurt meg, hvor ofte har han vært utro? Om han har det. Og hvis han ikke har det, hvordan våger han å gjøre meg så opprørt, kjefte på meg, storme ut og la meg sitte og gråte her alene, være redd og lei meg for at JEG har gjort noe galt når det faen meg er han som har gjort noe galt.

Jeg har sendt sms og sagt at jeg låser døra i kveld og at han ikke får sove her i natt, han kan reise til foreldrene sine.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Tror du gjør klokt i det.

:klem:

Endret av delirious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som nok er lurt nå er å holde avstand noen dager, slik at begge for tenkt seg om litt. Akkurat nå kan det bli mye krangling og anklagelser og lite konstruktivt. Hvis han elsker deg, vil han være villig til å komme tilbake og kjempe for deg. Slipp han fri nå, la han gå noen runder med seg selv.

Og om han har vært utro eller gjort noe annet dumt eller bare forsovet seg og fått nytt fly og tatt en busstur mens han ventet på flyet... ja, det må du snakke med han om slik at du får HELT klarhet i hva som har skjedd. Men vent et par dager. Og så tar du det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke svart meg, men jeg mener det jeg sa, han kan dra til foreldrene sine eller helvete, det driter jeg i. Jeg låser døra, så får han stå der og ule i natt om han vil, men jeg vil være alene nå, jeg trenger å være alene og tenke, kjenne på dette som har skjedd :(

Dt gjør ikke mindre vondt, men jeg orker ikke trynet hans nå..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke svarer deg, er ikke det enda ett tegn på at han har noe å skjule? Hvorfor skulle han heller latt være å svare enn å prøvd å snakke med deg og forklare?

Anonym poster: 586966b11bc33b8d8ebe4e691cbd8a78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...