Gå til innhold

Teite ting dyret ditt gjør


Minya

Anbefalte innlegg

Hesten fyller munnen med vann og søler utover hele boksen.. Hver.... dag. Jeg holder på å bli gal, hehe

Når hesten min fikk pære pleide han alltid å tygge litt på den, holde hodet sitt over meg og åpne munnen slik at jeg gikk pæresaft/hestesikkel over hele meg. Takk for den liksom :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hesten min fikk pære pleide han alltid å tygge litt på den, holde hodet sitt over meg og åpne munnen slik at jeg gikk pæresaft/hestesikkel over hele meg. Takk for den liksom :)

Haha! Hyggelig av den :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min myrder kosedyrene sine når nabohunden går på veien. Snakk om å få utløp for sitt sinne ;)

Hahahaaaaaahhah, jeg synes jeg ser det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min liker tydligvis å passe ekstra godt på godsaker F.eks. hvis han får en litt stor kjøttbit. Da spiser han ¨på den fra sekundet den faller på gulvet. Når 60% er spist opp, tar han plutselig biten i munnen munnen, løper 2 meter og spiser opp resten.

Ellers er han sjalu på mobilen min. Koser jeg vanlig uten mobil er alt bra. Hvis jeg har mobilen i hånda så kommer han og "stanger" hardt på hånden som mobilen er i til jeg legger den fra meg - selv om den andre hånden koser masse med han :gjeiper:

Men det er trossalt bedre enn katten til kjæresten min som liker å bite meg i nakken og i kinnet :gjeiper:

Endret av melly666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene katten min elsker å drite i hundesengen, jeg forstår det ikke. Har brukt mange tusen på hundesenger. Jeg kan ikke ha hundesengen i stuen, det er litt dumt for hun liker jo å ligge i den og det er jo bedre at hun ligger der enn i sofaen. Men av og til glemmer jeg å lukker døren til soverommet, og et par minutter etterpå så er det en bæsj i hundesengen.

Hunden later som om hun må på do, når jeg reiser meg opp er det rett til godbitskuffen.

Den andre katten maser og hyler noe voldsommt og forteller meg at han vil ut. Når jeg åpner døren står den abre å lukter lpå luften før den snur i døren. Det samme skjer om og om igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hesten fyller munnen med vann og søler utover hele boksen.. Hver.... dag. Jeg holder på å bli gal, hehe

Min velta ALLTID bøtta, så det gikk med en god del ekstra flis her også. Prøvde å sette et bildekk rundt så han ikke skulle få det til, men han brukte mulen, tennene og hoven helt til han fikk det til. Hver natt. Skjønner ikke hva som var så stas med å sove i bløt flis! Hoppa mi lot alltid vannet stå i fred, så det var bare en greie han hadde.

Han var utrolig spesiell, da. Finingen! :rodmer: han trodde visst han var en hund eller noe, og ville helst være så nær menneskene som mulig. Hvis jeg var i innhegninga f.eks. for å ta ut møkk måtte jeg passe godt på hvor jeg svingte greipet. Mens hoppa stod langt unna og slappa av, kom lille nysgjerrigper snikende opp til meg, helst bakfra. Plutselig lå det en mule på skulderen, eller han stod akkurat der jeg svingte greipet. Søtnos!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min velta ALLTID bøtta, så det gikk med en god del ekstra flis her også. Prøvde å sette et bildekk rundt så han ikke skulle få det til, men han brukte mulen, tennene og hoven helt til han fikk det til. Hver natt. Skjønner ikke hva som var så stas med å sove i bløt flis! Hoppa mi lot alltid vannet stå i fred, så det var bare en greie han hadde.

Han var utrolig spesiell, da. Finingen! :rodmer: han trodde visst han var en hund eller noe, og ville helst være så nær menneskene som mulig. Hvis jeg var i innhegninga f.eks. for å ta ut møkk måtte jeg passe godt på hvor jeg svingte greipet. Mens hoppa stod langt unna og slappa av, kom lille nysgjerrigper snikende opp til meg, helst bakfra. Plutselig lå det en mule på skulderen, eller han stod akkurat der jeg svingte greipet. Søtnos!

Aww, så søtt! :rodmer: Min er også veldig kosete og vil helst ha hodet på skulderen min hele tiden :fnise:

Problemet her er at hun har vannkar, har prøvd å gi henne bøtte istedet men den skal hun ikke drikke av!! Merkelige dyret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den jævla katten bitt i stykker USB kabelen til min nye iPhone 5. Som er en uke gammel. Hadde vært greit om Apple beholdte den gamle kabelen for de har jeg et par av...

Ja ja, skal bli spennende å våkne til rett tid uten vekkerklokke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den jævla katten bitt i stykker USB kabelen til min nye iPhone 5. Som er en uke gammel. Hadde vært greit om Apple beholdte den gamle kabelen for de har jeg et par av...

Ja ja, skal bli spennende å våkne til rett tid uten vekkerklokke.

Du burde sørget for at ledningen var utenfor kattens rekkevidde. :roll:

:heks:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid så lett da, man må jo lade, og katter kommer jo til overalt :P Min har spist 3 mobil-lade-usb-ledninger.. det er heldigvis de eneste hun spiser på da.. Eller jo, hun spiste også på museledningen til typen så den ble ødelagt - men det var hans skyld altså, han drev å ertet henne med den så hun trodde det var en leke.

Tips til Kills: Dealextreme.com har billige ledninger:)

Endret av SoftKitty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den jævla katten bitt i stykker USB kabelen til min nye iPhone 5. Som er en uke gammel. Hadde vært greit om Apple beholdte den gamle kabelen for de har jeg et par av...

Ja ja, skal bli spennende å våkne til rett tid uten vekkerklokke.

Jeg føler med deg. Tre stk har blitt ødelagt her. Det var som om han var ute på et mission med iPhone-kablene - han åpnet skuffer og tok dem med seg for å bite dem i stykker. Når jeg byttet til "billig-versjonen" (altså ikke Apple som produsent) da lot han dem være. Nå kan de ligge på gulvet uten problem...

Rare katten :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Hundedamen min nekter å akseptere at nabokatten IKKE vil leke med henne, at han faktisk muligens hater henne.

Hver gang vi treffer han på tur skal hun bort og presentere seg som hans nye bestevenn.

Katten er en svær oransje hårball av en Pusur-kopi, og blåser seg opp til trippel størrelse når hundefrøkna hopper slafsende, logrende og siklende bort til han med et fårete glis om kjeften.

Hun stikker trynet bort til han, han står som en oransje ballong med pukkelrygg og poten hevet.

Hun dytter snuten enda tettere inntil han, logrer og gliser, han drar til henne så pelsdottene flagrer.

Neste gang vi treffer han har vi det gående igjen.

Får leie 50 first dates og He's just not that into you og spille for henne, stakkars. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tispa mi ligger oppå griseøret/godbiter og ruller seg, leeeeeenge. Bare ruller og ruller, mens hun grynter som en gris. Sikkert for å sette lukta si på det! I tillegg biter hun hannhunden min i nesa, så han får nyseanfall. Forferdelig morsomt å se på, ikke like morsomt for han kanskje..

Hannhunden min har hatt en vanskelig start på livet som gatehund, så han er vant til å forsvare maten sin og lignende. Når han får griseøre gjemmer han det alltid, uten unntak i skittentøyet. Hvis noen er så frekke at de går inn på soverommet ender det gjerne med blåmerker og bitemerker!

Meen, jeg elsker de, og de gir meg så ufattelig mye glede :hjerter_rundt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den jævla katten bitt i stykker USB kabelen til min nye iPhone 5. Som er en uke gammel. Hadde vært greit om Apple beholdte den gamle kabelen for de har jeg et par av...

Ja ja, skal bli spennende å våkne til rett tid uten vekkerklokke.

Jeg føler med deg. Tre stk har blitt ødelagt her. Det var som om han var ute på et mission med iPhone-kablene - han åpnet skuffer og tok dem med seg for å bite dem i stykker. Når jeg byttet til "billig-versjonen" (altså ikke Apple som produsent) da lot han dem være. Nå kan de ligge på gulvet uten problem...

Rare katten :klo:

Redningen her ble å pensle på godnegl ( " neglelakk" som brukes for at barn skal slutte med å bite negler). Følte meg fryktelig slem, men det er ikke sunt å spise ledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Redningen her ble å pensle på godnegl ( " neglelakk" som brukes for at barn skal slutte med å bite negler). Følte meg fryktelig slem, men det er ikke sunt å spise ledninger.

Det tror jeg at jeg skal prøve! Takk for tipset!

Du burde sørget for at ledningen var utenfor kattens rekkevidde. :roll:

:heks:

Vel, jeg synes ikke noe om at kattene går rundt og tygger på ledninger som fører strøm, men disse her kommer jo virkelig til overalt. Det finnes nok forbedringspotensiale når det kommer til å rydde vekk ledninger etter seg for meg, men er dessverre ikke like lett å huske på det i farta (lader stort sett telefonen mens jeg sover og trekker den ut når jeg skal ut av huset).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg tredde en periode min mobillader gjennom en ullsokk, etter det fikk laderne være i fred.

Det er ikke meningen å høres ut som negative Nelly nå, men det høres ekstremt brannfarlig ut.

Mobilladere er billige, masseproduserte, og svært brannfarlige. Mange branner starter ved f.eks. lading om natten eller at laderen er tildekket.

Beklager OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen å høres ut som negative Nelly nå, men det høres ekstremt brannfarlig ut.

Mobilladere er billige, masseproduserte, og svært brannfarlige. Mange branner starter ved f.eks. lading om natten eller at laderen er tildekket.

Beklager OT.

Enig! Men det var midt på ledningen, ikke i nærheten av kontaktpunktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...