Gå til innhold

"Regler" for julebordkjolen..


challenger

Anbefalte innlegg

Okei, here it goes:

http://www.asos.com/...spx?iid=2296332

Den er sikkert altfor kort og utringet for mange her. Men egentlig så har jeg aldri brydd meg særlig om hva folk mener om bekledningen min:p Er dessuten ikke snakk om til mitt eget julebord, men jobben til en kompis av meg. Det vil derfor være 80% menn der..

Synes kjolen er kjempesøt, men det blir liksom litt nakent til julebordsbruk. Kunne vært mye verre, altså, men skjørtet (spesielt underskjørtet) er kort (kan jo hende det blir litt lengre på deg enn på modellen?), og det blir veldig bart i skuldrene/ryggen, samtidig som kjolen har utringning. Hadde den vært skåret mer rett over brystene og noen cm lenger skjørt, ville den vært en super julebordskjole.

Jeg synes ikke kjolen i seg selv er utfordrende, men det er liksom bekledning + anledning som er greia her, og da viser den akkurat litt for mye for anledningen. Bryr du deg ikke så er det helt greit, men om du blir i tvil kan mye reddes ved å dekke til skuldrene :)

Endret av Antlers
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg synest det så ut som om dei rynkete puppane var i ferd med å glippe frå den sølvteipen som heldt dei saman, og no tek ein opp veddemål på kor dei same puppane ender opp i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen er kjempesøt, men det blir liksom litt nakent til julebordsbruk. Kunne vært mye verre, altså, men skjørtet (spesielt underskjørtet) er kort (kan jo hende det blir litt lengre på deg enn på modellen?), og det blir veldig bart i skuldrene/ryggen, samtidig som kjolen har utringning. Hadde den vært skåret mer rett over brystene og noen cm lenger skjørt, ville den vært en super julebordskjole.

Jeg synes ikke kjolen i seg selv er utfordrende, men det er liksom bekledning + anledning som er greia her, og da viser den akkurat litt for mye for anledningen. Bryr du deg ikke så er det helt greit, men om du blir i tvil kan mye reddes ved å dekke til skuldrene :)

Den er mye lengre på meg enn modellen. Jeg er jo nesten 20cm lavere enn den modellen.

Har langt hår som dekker ryggen da, så føler ikke den er så naken der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, here it goes:

http://www.asos.com/...spx?iid=2296332

Den er sikkert altfor kort og utringet for mange her. Men egentlig så har jeg aldri brydd meg særlig om hva folk mener om bekledningen min:p Er dessuten ikke snakk om til mitt eget julebord, men jobben til en kompis av meg. Det vil derfor være 80% menn der..

Skal du på sleep over? Siden du skal ha nattkjole, mener jeg?

Anonym poster: df87d37b5f46a5bee17a2e7b7741721e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Skal du på sleep over? Siden du skal ha nattkjole, mener jeg?

Anonym poster: df87d37b5f46a5bee17a2e7b7741721e

...? for en merkelig kommentar å komme med....

bare unødvendig og skikkelig teit...

---

ang kjolen challenger: jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, fordi jeg ikke helt klarer å like den..

men som du sier, så ser den nok litt anderledes ut på deg som er lavere, og med langt hår som dekker nedover ryggen. det tror jeg også gjør mye av helhetsinntrykket :)

Det jeg synes så mange gjør feil i vinterhalvåret, er så kle på seg så lite at man får kuldesjokk bare å se på dem. Jeg synes det ser dummere ut enn om kjolen er for utringet eller om den er for kort ( til en viss grad selvfølgelig). så hvis det ikke ser ut som at du egentlig burde ha vært på julebord i syden, så får du tommel opp fra meg ihvertfall.

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på sleep over? Siden du skal ha nattkjole, mener jeg?

Anonym poster: df87d37b5f46a5bee17a2e7b7741721e

Nåtr helvete skal KG begynne å fjeren alle innlegg som er direkte missbruk av den tullete AB funksjonen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, here it goes:

http://www.asos.com/...spx?iid=2296332

Den er sikkert altfor kort og utringet for mange her. Men egentlig så har jeg aldri brydd meg særlig om hva folk mener om bekledningen min:p Er dessuten ikke snakk om til mitt eget julebord, men jobben til en kompis av meg. Det vil derfor være 80% menn der..

Absolutt ikke det verste jeg har sett mtp lengde, men fargen passer for meg ikke på et julebord. I tillegg ser det ut som at bryststykket er veldig kort slik at man får hengepupper, noe som ofte skjer i stroppeløse kjoler.

Men kjolen i seg selv var fin :)

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåtr helvete skal KG begynne å fjeren alle innlegg som er direkte missbruk av den tullete AB funksjonen?

Når i helvete skal KG begynne å fjerne alle innlegg som blir skrevet av kvinnehatere? Det hadde vært noe det.

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i helvete skal KG begynne å fjerne alle innlegg som blir skrevet av kvinnehatere? Det hadde vært noe det.

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

Den dagen du melder deg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du melder deg ut ;)

Så om jeg melder meg ut så skal du få moderatorene til å rydde bort alle innlegg skrevet av deg og alle de andre kvinnehaterene som henger her inne, og sperre dere ute fra forumet for alltid?

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg melder meg ut så skal du få moderatorene til å rydde bort alle innlegg skrevet av deg og alle de andre kvinnehaterene som henger her inne, og sperre dere ute fra forumet for alltid?

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

Trodde det var bare kvinnehaterne du ville til livs jeg :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var nydelig, men nå kommer du til å få pepper. Kort, utringet i ryggen og ettersittende. Det er ikke lov på KG. Den kan BARE være en av delene hvis ikke kommer kjerringligaen og tar deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var bare kvinnehaterne du ville til livs jeg :klo:

Du ER en kvinnehater. En meget bitter en sådan.

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har snakket med venninegjengen på jobb, og vi har alle kjøpt kjoler med omtrent samme lengde. Uformelt, dans, god mat og drikke, og byen utover kvelden :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Julebordtøy "

Fra Gina Tricot

49279900001_m.jpg

49963900001_m.jpg

Kunne passet sammen med en pen bluse/tunika med lange ermer/uten kløft.

48993900001_m.jpg

Kunne f.eks passet sammen med pencil skirt eller dressbukse/svart skinnbukse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...