Gå til innhold

Kvinner velger menn etter satus


Gjest brutal mann

Anbefalte innlegg

Poenget mitt er å få kvinner til å slutte å komme med politisk korrkt pisspreik og heller innrømme at et ER slik-. Hey, det er jo ikk akkurat slik at menn stilles i bedre lys. Vi styres av utseende, og hey, det faktisk ER slik!

Jeg er vel ikke mann, jeg da, siden jeg ikke er enig med deg. Hvorfor definerer du det som "pisspreik" når det de facto bare handler om at man er uenig med deg? Det er kommet mange gode argumenter fra de som ikke deler din oppfatning.

Eier du sandheden?

Fordi du alltid har vert en fittemagnet og alltid har vist et klart potensiale for å karre til deg penger. Kvinner ikke dumme, de ser hvem som har størst potensiale, og når du så utvikler deg i rett rettning så slipper de ikke taket.

Dette kjender jeg meg overhode ikke igjen i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den mannen jeg har vært mest forelsket i noensinne var sykepleier, bodde i leid leilighet, og hadde verken formue, bil, eiendom. Status? Neppe.

Anonym poster: a37605cc4144a8fe40f818d3bfcbd306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bær over med ham nå karer, husk det er natt til søndag.... og da pleier ekte karer å være på byen en tur.

- hvordan det gikk tør jeg ikke spørre om når jeg ser på enkelte debattanters humør her inne nå :fnise:

Edit: TyrkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig! Savnet er en innrømmelse fra kvinner at det faktisk ER slik. I stede for politisk korrekt feministisk vissvass om fri vilje og andre obskuriteter.

Riktig! Savnet er en innrømmelse fra kvinner at det faktisk ER slik. I stede for politisk korrekt feministisk vissvass om fri vilje og andre obskuriteter.

Mener du at de som ikke er enige med deg, ikke snakker sant? Jeg trodde det om deg. Og trodde du visste bedre enn å tro på en artikkel klikk har. Bare ta en titt på vaset som står på kvinneguidens artikler, det er ikke akkurat troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kvinner gjør kan du lese i artikkelen linket på side 1 :nigo:

Din artikkel vise en test som gir grunnlag for en tese, 'min' viser resulatetene av en global studie, utført av eksperter ved universitetet i Barcelona.

Så... hva kvinner sier og hva kvinner gjør: les og lær :nigo:

Jeg leste og fant denne linken:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2227016/Foxy-hunting-ladies-bareback-naked-calendar-riding-tack-save-modesty.html?ICO=most_read_module

:nigo:

Kan så hende at noen land opplever dette, men jeg vil gjerne se tall fra Norge. For den verdenen jeg ser rundt meg er kraftig preget av kvinner som gifter seg oppover. Når en så legger til personlige erfaringer der en flere ganger har blitt avviset med direkte henvisning til økonomi så skal det mer en Daily mail til for å få meg til å endre oppfattning. Mek videre at jeg aldri har hatt annen gjeld en bolig, bil og studiegjeld. Legg til at jeg aldri har hatt en eneste betalingsanmerkning. Legg også merke til at jeg heller aldri ikke har hatt råd til mat. Fremdeles så har jeg blitt avvist direkte med henvising til min økonomi. FLERE ganger. Mens nå, nå som økonomien lysner og egen bolig plutselig er innen rekkevidde så begynner det å bli en gryende interesse for gamle BM2... Jeg trenger en "fingeren" smiley.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men BM2, jeg synes det er rart at du ikke sier deg fornøyd før du har fått bekreftet det du mener. Dvs. i dette tilfellet at noen kvinner er "politisk ukorrekte" og bekrefter at de går etter status. Det gjør det helt sikkert. Fornøyd nå? Nei, jeg trodde ikke det. Det vil alltid være noen som passer inn i hypotesen, og når du bare vil ha bekreftelse på hypotesen mister du muligheten til å se nyansene. Alle de som har svart her i tråden at de ikke bryr seg om status kan du faktisk regne med at mener det. For hvorfor skulle de ikke si sin ærlige mening i et anonymt forum?

For å ta utgangspunkt i meg selv, så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har tenkt over status i valg av partner. Får han meg mo i knærne og ikke kjeder meg, så er jeg rimelig fornøyd rimelig lenge. Status er konstruert og det som er status i dag er borte i morgen, så hvorfor skal jeg bruke det som en målenhet? Mange kvinner higer etter Louis Vuitton-veske fordi det sier noe om kjøpekraft og dermed status, mens jeg synes de veskene ble harry for ti år siden. Så hvorfor skal jeg da ønske meg en Louis Vuitton-veske?

Forøvrig legger jeg merke til at i forrige runde du var aktiv her så var bitterheten mindre og det brutale klarsnakket bedre.

Anonym poster: 6b1fbd9db326ffe3fabc227577515f8c

Dagens kntaktannonse:

Mann over 40, leieboer og deltidspappa.

Gi den til alle dine venninner og se om noen av dem er i nærheten av å bli mo noen som helst plass i kroppen.

Det du sier og bitterhet og brutalhet kan du skyve opp en viss plass og heller lese litt rundt på forumet og kke bare holde deg til én tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel ikke mann, jeg da, siden jeg ikke er enig med deg. Hvorfor definerer du det som "pisspreik" når det de facto bare handler om at man er uenig med deg? Det er kommet mange gode argumenter fra de som ikke deler din oppfatning.

Eier du sandheden?

Dette kjender jeg meg overhode ikke igjen i.

Ja og ikke benekt sannheter :pisk::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bær over med ham nå karer, husk det er natt til søndag.... og da pleier ekte karer å være på byen en tur.

- hvordan det gikk tør jeg ikke spørre om når jeg ser på enkelte debattanters humør her inne nå :fnise:

Edit: TyrkLeif

Ekte karer får gå så mye på byen de bare orker. Der finner du ikke meg ;) Så beklager, jeg er dørgende kjedelig da jeg ikke drikker alkohol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at de som ikke er enige med deg, ikke snakker sant? Jeg trodde det om deg. Og trodde du visste bedre enn å tro på en artikkel klikk har. Bare ta en titt på vaset som står på kvinneguidens artikler, det er ikke akkurat troverdig.

Jeg er overbevist om at de snakker sant for seg og sitt. Det skulle da bare mangle! Men da er de på individnivå. På individnivå kan du finne masse rare ombinasjoner. Skal vi diskutere menn og kvinner så må vi se på gruppene. Og ser vi på gruppene så er både menn og kvinner latterlig forutsigbare og primale. De jeg lurer på er hvorfor det er så vanskelig for kvinner å se dette. Menn liker unge heite kvinenr, kviner liker rike eldre menn. Vi er mennesker, vi er enkle, både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg leste og fant denne linken:

http://www.dailymail...ost_read_module

:nigo:

Kan så hende at noen land opplever dette, men jeg vil gjerne se tall fra Norge. For den verdenen jeg ser rundt meg er kraftig preget av kvinner som gifter seg oppover. Når en så legger til personlige erfaringer der en flere ganger har blitt avviset med direkte henvisning til økonomi så skal det mer en Daily mail til for å få meg til å endre oppfattning. Mek videre at jeg aldri har hatt annen gjeld en bolig, bil og studiegjeld. Legg til at jeg aldri har hatt en eneste betalingsanmerkning. Legg også merke til at jeg heller aldri ikke har hatt råd til mat. Fremdeles så har jeg blitt avvist direkte med henvising til min økonomi. FLERE ganger. Mens nå, nå som økonomien lysner og egen bolig plutselig er innen rekkevidde så begynner det å bli en gryende interesse for gamle BM2... Jeg trenger en "fingeren" smiley.

"What you look for is what you find" er en velkjent forsiktighetsregel i min bransje.

Så jeg skal være en engel og linke opp artikkelen en gang til for deg slik at du ikke går deg vill igjen; Her

Dette er faktisk en global trend kompis, så det gjelder å holde deg på banen. Tenk om en Dr. Ing. skulle finne interesse av deg før du kommer dit du hadde tenkt deg :blink:

Din enpersons personlige erfaring kommer til kort når det gjelder å definere et generelt faktum mot de mange kvinner vitnemål du kan lese deg til her i tråden din.

Det vil bestå som din ubestidte erfaring, men den beviser ikke at din erfaring er en global eller nasjonal erfaring.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ikke benekt sannheter :pisk::nigo:

Nå er jeg ikke helt sikker på om du er sød eller morsom.

Kan du vise oss det skjøte du har, som vitterliggjør ditt eierskab til den ultimate og absolutte sandhed?

Jeg mener meg forøvrig berettiget til å vide mer om mitt eget liv end deg.

Resten er et diskusjonstema, men jeg synes du har et nokså lukket syn på dette. Ingen benekter at de fenomen du beskriver eksisterer, men jeg nekter å tro at dette kan generaliseres. Kvinner er fortsatt individer, og tenker ikke kollektivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står klippet i Dagbladet i litt motsetning til andre artiker (riktignok fra 'det store utland').

Enhver tese trenger en mottese og Daily Mail hadde i forrige uke en jeg synes er interessant.

Her en dag var det noen som viste meg den, og jeg kom til å tenke på den igjen nå.

I ganske mange av de forholdene tror jeg du vil finne kvinner som er eldre enn mennene. De vil med andre ord søke "lammekjøtt". Menn på samme alder som de kvinnene, vil heller ha kvinner som er yngre enn dem.

Anonym poster: 56749a32cb0cc4261d97fe9cd5dccf34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er en ren påstand, en spekulasjon.

Den spekulasjonen er like intetsigende som en viss kontaktannonse: en helt hvit boks hvis innhold ikke er beskrevet med ett eneste ord.

Vennligst underbygg din spekulasjon.

- for du mener vel ikke at menn går etter penger og status, gjør du vel... ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt sikker på om du er sød eller morsom.

Kan du vise oss det skjøte du har, som vitterliggjør ditt eierskab til den ultimate og absolutte sandhed?

Jeg mener meg forøvrig berettiget til å vide mer om mitt eget liv end deg.

Resten er et diskusjonstema, men jeg synes du har et nokså lukket syn på dette. Ingen benekter at de fenomen du beskriver eksisterer, men jeg nekter å tro at dette kan generaliseres. Kvinner er fortsatt individer, og tenker ikke kollektivt.

:regler::nigo:

Jeg har et lukket syn, det er helt riktig. Men grunnen til det er at uhorvelig mange kvinnre blånekter for at disse fenomener ikke finnes. Da blir jeg frustrert og vrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en ren påstand, en spekulasjon.

Den spekulasjonen er like intetsigende som en viss kontaktannonse: en helt hvit boks hvis innhold ikke er beskrevet med ett eneste ord.

Vennligst underbygg din spekulasjon.

- for du mener vel ikke at menn går etter penger og status, gjør du vel... ?

Som gruppe så nei. Men du finner allikevel lekende lett individer som gjør det. Ofte omtalt som gigoloer i gamledager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..må bare fortelle at jeg leste fort og feil i overskriften. Trodde det stod: Kvinner velger menn ETTER flatlus. Sorry, off topic. Men allikevel om det hadde vært sånn, så ville jo undersøkelsen ihvertfall ikke stemt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regler::nigo:

Jeg har et lukket syn, det er helt riktig. Men grunnen til det er at uhorvelig mange kvinnre blånekter for at disse fenomener ikke finnes. Da blir jeg frustrert og vrang.

Nå er det vel ingen av dine modstandersker som har sagt at dette ikke forekommer - uenighed går på om dette er noe som kan tillegges kvinner som en immanent egenskab i kraft av deres kjønn og dertil hørende kognitive valg og preferanser.

Forøvrig vil jeg fortsatt gjerne se ditt tinglyste eierskab til sandheden. Du har vel et dokument som bevidner dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti helvete så lei jeg er av menn som skal fortelle meg hvordan jeg tenker og handler, og at jeg gjør det av "biologiske årsaker". Det er jo noe man ikke kan forandre og benekte, vet dere, så her er det bare å høre på BM2 og biologien. Det vi skriver er uansett Bullshit, og ingen av oss kvinner har vel noensinne opplevd noe jævlig uansett, så våre erfaringer er verdiløse og alt vi skriver er PK.

Anonym poster: 994b6b65eb776b44964e26e2baed33ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...