Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Darthoven

Stakkars, stakkars deg. For et mareritt. Utrolig sterkt av deg å i det hele tatt kunne tenke og skrive, med tanke på at du opplever det værste noen kan oppleve. Ikke vær redd for å bruke familie og gode venner til samtaler og samvær framover. Livet går på et merkelig vis videre etterhvert.

Stor klem, og masse lykke til!

Endret av Darthoven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig, utrolig vondt å lese. Føler virkelig med deg! Håper du har noen å snakke med når du trenger det, hjelp og støtte til å komme deg gjennom dagene. Aner ikke hva jeg skal si, egentlig, for ingenting hjelper. Men jeg vil i alle fall sende deg varme tanker og håp om at du kommer deg gjennom den utrolig tunge tiden du har foran deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, kondolerer så utrolig masse. :( Utrolig trist.

Ord blir så fattige, så fattige i en slik sammenheng, men jeg føler veldig med deg. Det er så urettferdig når det går utover et så ungt liv fordi en annen tok et så dumt valg som å kjøre ruset! Som Darthoven og rainbow81 sier, bruk familie og venner for å ha en skulder å gråte på, noen å snakke med, noen å samle litt tanker hos. Vil du være alene litt, så gir du deg selv tid til det. Gråt, skrik, skriv dine tanker her om det hjelper.

Igjen, jeg føler veldig med deg, og sender deg mange varme tanker, og en stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen. TS her. Blir litt mye skriving fra meg nå, men må få det ut =(

Jeg prøver å utnytte venner og familie, jeg orker bare ikke prate. Jeg skriver isteden. Ellers har jeg det helt jævlig. På facebook står vi fortsatt i forhold, og jeg kommer ikke til å fjerne det før tiden er inne. Husker så godt den dagen vi møttes orgentlig. Jeg hadde syklet forbi huset hans i flere år, og han plystret alltid på meg når han sto utenfor huset (han gjemte seg hver gang så jeg ikke så han). Jeg var like flau hver gang jeg syklet forbi, hihi. (åh, nå smilte jeg). Noen år senere møttes vi på fest, og etter en del øl kom han endelig bort til meg. "Det er flere år siden jeg har sett deg nå, men jeg glemmer deg aldri" sa han. Jeg kalte han bare "plystre-gutten" den kvelden. Han skrøt av at han skulle på sin første visning dagen etter, men at han sikkert kom til å sove det bort. Da jeg våknet opp hjemme dagen etter, tok jeg tak i telefonen og ringte han. Det første jeg sa var "Nå må du våkne, du skal på visning". Jeg hørte uffe-lyder og morgenknurring før han sa "så søt du er, vil du være med?". Det var starten på vår reise sammen.

Åh, han virker så nær, men likevel så fjærn. Alt virker sånn nå. Jeg må pakke tingene mine og hans ut av leiligheten, selge den, selge bilen hans. Plutselig blir alt borte, som om ingenting av det eksisterte!! Vi har hele dataen fulle av bilder, og jeg ser på de hele tiden. Det er ubeskrivelig hardt, men jeg savner han så. Jeg savner han så inderlig mye. Jeg plasserer dyna sånn rart, så det kjennes ut som han ligger inntill meg hele tiden.

Men nå orker jeg ikke skrive mer. Jeg vil sove, igjen. Drømme om han, dytte realiteten unna for en stund. Fantasere. Late som han ligger der. Hviske "natta, gutten min" ut i den tomme lufta, og late som om han svarer "natta jenta mi. Elsker deg" tilbake. :cry:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det her er det verste jeg har lest. Utrolig vondt. Jeg har ikke ord...

Ta vare på deg selv, TS og husk at du har de gode minnene selvom det kanskje ikke er en stor trøst nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer så mye. Tårene mine renner her også nå! Kan ikke tenke meg hvor vondt du har det. Hvis skrive hjelper så skriv alt du orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snoken-

Jeg trodde dette var en annen tråd om "kjæresten min har vært utro/har slått opp". Dette er noe av det verste jeg har lest, ble faktisk rørt av historien. Jeg kondolerer.

Endret av Snoken-
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere!! Jeg setter veldig pris på dere alle. For klemmene, tårene og varme ord. Vet ikke hva mer jeg kan si akkurat nå. Vil bare dere skal vite det.

-TS

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...