Gå til innhold

Hva er det fineste plagget du har sett i det siste?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Og en ting. Må dere quote alle bildene når dere skal svare på innlegg? Slett heller bildene, så slipper man å se det samme om igjen på lange sider.

Det er greit å quote et eller to bilder, men ikke dersom det er snakk om mange flere. Please! Tråden blir bedre da vet dere :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg skjønner overhodet ikke hva som er fint med den, jeg liker verken mønsteret eller snittet. Men så er ikke jeg noen fashionista heller. ;)

Jeg synes også den var grufull, og mistenker at stoffmaterialet ikke er gunstig dersom man har fett på kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner overhodet ikke hva som er fint med den, jeg liker verken mønsteret eller snittet. Men så er ikke jeg noen fashionista heller. ;)

Hehe, det går absolutt helt fint! Da har jeg større sjanse for å kapre noe den 10. februar :D

Jeg må ha (har lyst på), nye sko. Hvilken skal jeg velge?

tory+burch+selma+riding+boot+almond.jpg

Loake+Chatterly+skor+-+Heppo.se+bruna+damskor+online+-+Google+Chrome+2011-11-11+194951.bmp.jpg

tiger-of-sweden-ivy-01-1032984.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det går absolutt helt fint! Da har jeg større sjanse for å kapre noe den 10. februar :D

Hvorfor tror du det blir kamp om den kjolen?

Anonym poster: 2068139764823c329182050e19d0cc2a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkaser som denne:

boss+jakke.jpg

Også digger jeg scarf hoodies:

scarf-8-742742.jpg

Jatakk! Scarf hoodies skal jeg jammen være på utkikk etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Hehe, det går absolutt helt fint! Da har jeg større sjanse for å kapre noe den 10. februar :D

Jeg må ha (har lyst på), nye sko. Hvilken skal jeg velge?

tory+burch+selma+riding+boot+almond.jpg

Disse :)

Den der herresko moten synes jeg er fæl. Kan vedde for at gutta synes det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jatakk! Scarf hoodies skal jeg jammen være på utkikk etter :)

Jeg har en i fra Island. Den ligner veldig på den på bildet, men er litt mer skjerf på den og hetta er mer romslig. Absolutt fantastisk god og varm, pluss at de er superawesome! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det blir kamp om den kjolen?

Anonym poster: 2068139764823c329182050e19d0cc2a

Ikke om kjolen, men om kolleksjonen. Grunn: kate ble sett med den. Den var bare til salgs i få butikker og ble utsolgt på noen timer etter hun hadde blitt sett i den, tross den stive prislappen på nærmere 1700 pund... Det sier seg selv at når kjolene kommer til salgs for maks 200 dollar, kommer de til å bli borte på et blunk :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kjolen var kjempe fin! Perfekt nå mot julesesongen. Fikk lyst på selv.... Og jeg hadde valgt et av de andre parene av sko, ikke støvlettene :P De nederste likte jeg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ELSKER kåper:

Ukjent merker, men noen av de kan fås på Aliexpress.com, blant annet de første.

Free-shipping-new-fashion-women-wool-coat-winter-clothes-outerwear-ladies-trench-coat-outdoor-overcoat-ladies.jpg

Har sett en del slike kåper på ebay, tror de lages i Asia. Har du erfaring med dem?

Akkurat denne kåpa kjøpte jeg for noen år siden. Den var for kort i armene, for trang over puppene og resten av kåpa var som et digert, uformelig telt. Problemet er at den er omtrent like vid over brystet som i livet, så hvis du ikke er helt flat må du opp i en såpass stor størrelse at resten blir altfor stort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring med disse selv nei, men ikke umulig at jeg får det. Har vurdert lenge å prøve å bestille for å sjekke kvaliteten. Personlig har jeg foreløpig bare kjøpt dyre kåper med god kvalitet.

Nettopp det jeg også har gjort. Du må huske publisere det her i forumet om du gjør det, det hadde mange satt stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet to lignende kåper fra Ebay(Kina), og de så HELT annerledes ut i virkeligheten. Stoffet var billig og helt glatt(syntetisk et eller annet), ikke ull-aktig i det hele tatt. Ble skikkelig skuffet, da de så suuuperfine ut på nett.

Anonym poster: 82d6d6cbfc3271cb8dff724a01cc9af2

Det var det jeg var redd for, derfor har jeg aldri bestilt dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det går absolutt helt fint! Da har jeg større sjanse for å kapre noe den 10. februar :D

Jeg må ha (har lyst på), nye sko. Hvilken skal jeg velge?

tory+burch+selma+riding+boot+almond.jpg

Loake+Chatterly+skor+-+Heppo.se+bruna+damskor+online+-+Google+Chrome+2011-11-11+194951.bmp.jpg

tiger-of-sweden-ivy-01-1032984.jpg

Tilbringer du mye tid i stallen? Jeg hater nye ridestøvler.. Det tar så lang tid før de er gode å bruke.

Anonym poster: d068f351a3d4e5ed1a51588d596dbb08

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hehe, det går absolutt helt fint! Da har jeg større sjanse for å kapre noe den 10. februar :D

Jeg må ha (har lyst på), nye sko. Hvilken skal jeg velge?

tory+burch+selma+riding+boot+almond.jpg

tiger-of-sweden-ivy-01-1032984.jpg

Får man lov å velge begge disse ? :klo:

I så tilfellet 'ja takk, begge' :)

Tiger sine støvletter (som jeg tror de lave er) er snasgode å gå i, de er klassiske og de er ekte.

Og det er litt herlig å innimellom slippe å tenke på kombinasjonen 8 cm smal hæl og brosten, da er det velsignet herlig å 'jekke seg litt ned', gå for de øverste støvlene, og nyte en høstdag i byen :)

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får man lov å velge begge disse ? :klo:

I så tilfellet 'ja takk, begge' :)

Tiger sine støvletter (som jeg tror de lave er) er snasgode å gå i, de er klassiske og de er ekte.

Og det er litt herlig å innimellom slippe å tenke på kombinasjonen 8 cm smal hæl og brosten, da er det velsignet herlig å 'jekke seg litt ned', gå for de øverste støvlene, og nyte en høstdag i byen :)

Nei, lommeboken sier nei, hjertet og min innebygde shoppingmuskel sier ja! :(

Unnskyld ordbruken, men; fy faen! Jeg har av ulike grunner 500 kr til gode på en nettside, og de hadde ikke ToS-modellen eller den fra Tory Burch inne, bare den i midten. Jeg føler at jeg "må bruke opp disse" på en måte, og da på noe jeg "trenger". Jeg har jo et par som ligner veldig på de høye, de trenger bare en tur til skomakeren for å få byttet såle.

Men på en annen side; julen er ikke mange ukene unna nå, kanskje jeg skal unne meg en førjulsgave, siden jeg har vært så snill i år :lur:

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

- da tar du det paret av de lave som du liker best :)

Jeg likte best paret uten stretch i sidene, men smaken er ulik (og takk for det, så ser vi ikke alle helt like ut :fnise:)

Jeg synes det er flott med litt røffe, lave ankelstøvletter. En liten damestøvlett vil uansett ikke bli tatt for å være en herrestøvlett (og hva menn mener om min sko- og støvlettsmak og -bruk interesserer meg ikke et sted ;) )

Og 'ja' det er lov å gi seg selv en liten førjulsgave dersom økonomien tilsier at det egentlig er ok :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med de i midten fra Loake, så håper jeg de fra Tiger of Sweden ligger pent pakket inn under treet om litt over en måneds tid :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...