Gå til innhold

Hva er det fineste plagget du har sett i det siste?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ullkåpa mi fra Esprit :rodmer:
(kan wrappes opp i halsen)

Palto_Esprit_083_EO1_G049_foto_large_ES3

Endret av pluttipott
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullkåpa mi fra Esprit :rodmer:

(kan wrappes opp i halsen)

Morsomt, jeg har samme i svart :) Kjøpte den på supersalg hos Ellos i fjor, beste kuppet jeg har gjort på årevis! Utrolig fin på, og tykk og god i stoffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, jeg har samme i svart :) Kjøpte den på supersalg hos Ellos i fjor, beste kuppet jeg har gjort på årevis! Utrolig fin på, og tykk og god i stoffet.

Åh, hva betalte du for den? :)

Jeg kjøpte den på Gardermoen i fjor høst/vinter, betalte 1000,- for den og da var den nedsatt. De skulle sette den opp igjen til 1500,- uka etter, vet ikke om det var ordinærpris eller om den var dyrere :)

Har du hatt den på rens mange ganger?

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous poster hash: 2d608...feb

Vet du at det er KvinneGuiden du er inne på nå? :)

Anonymous poster hash: 28f69...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjempe lekker :)

Jeg er så enig :)

Han lager kjoler med et snitt jeg er veldig svak for.

Snittet er så perfekt og detaljene er så gjennomtenke. Ingenting er overlatt til tilfeldigheter.

.

For øyeblikket har jeg en liten crush på Herve' L. Leroux som designer sine kjoler etter samme filosofi, men med større detaljrikdom.

La meg vise:

dita_cointreau_3.jpg

dita_cointreau_4.jpg

Klarer ikke bestemme meg for hvem av dem jeg synes er finest- jeg kjenner at det ikke blir i år, men at det kan bli en gang.

Sort kjole og røde sko ;)

Edit: Fix'et trykkfeil.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hva betalte du for den? :)

Jeg kjøpte den på Gardermoen i fjor høst/vinter, betalte 1000,- for den og da var den nedsatt. De skulle sette den opp igjen til 1500,- uka etter, vet ikke om det var ordinærpris eller om den var dyrere :)

Har du hatt den på rens mange ganger?

Betalte 700 kr for den :) Har ikke vasket den ennå da den ikke er blitt møkkete. Har aldri sendt klær på rens før, ser for meg at det koster en del?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hervé Léger du mener ?

Han har operert under flere navn og flere hus, men etter at han mistet navnet Lèger til huset Lèger så tok han navnet L. Leroux.

Men, jepp, samme mann :)

Hervé Peugnet

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har operert under flere navn og flere hus, men etter at han mistet navnet Lèger til huset Lèger så tok han navnet L. Leroux.

Men, jepp, samme mann :)

Hervé Peugnet

Var omstokkingen Hevre og Herve som gjorde meg usikker, siste nevnte har han vel aldri brukt?

Utrolig mange flotte kjoler ja :) men synst de er litt stive og tunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Var omstokkingen Hevre og Herve som gjorde meg usikker, siste nevnte har han vel aldri brukt?

Utrolig mange flotte kjoler ja :) men synst de er litt stive og tunge

Litt raske fingertupper kombinert med en liten katt som også skulle være med på trykke på bokstavknapper kan av og til gi noen festelige resultat i forbifarten :ler:

Men, han er en mann av mange hus-navn, og p.t. får jeg forsøke å klare meg med et av hans skjørt (det henger i skapet). Tyngden trenger de, og fristelsen er så absolutt til stede.

Denne er riktig størrelse, riktig farve, egentlig også riktig pris når alt kommer til alt, men alt må prioriteres, - også i dette hus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betalte 700 kr for den :) Har ikke vasket den ennå da den ikke er blitt møkkete. Har aldri sendt klær på rens før, ser for meg at det koster en del?

Ah, det var et kupp ja! :)

Jeg føler jeg må rense den pga litt kroppslukt i armhulene, ikke direkte svettelukt men.. Tror det koster en del ja, minimum 200,- men sikkert opp i 400,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Håper du utvikler den skodillaen litt, disse var ikke fine!

Anonymous poster hash: beb71...87f

Smak og behag, min kjære AB-venn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Det henger ein blondekjole på Uff Underground no som er rålekker. Men tigressa ser shite ut i blonder, og har dessutan alle kleda ho treng, and then some, så den får henge vidare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...