Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Kommer inn der i kveld, men får ikke spilt film. Fikk beskjed om å avinstallere Microsoft SIlverlight og så innstallere den igjen, men det siste der går ikke. Kan noen sjekke om det er flere som har problemer?

Anonym poster: 1758a8c5d1ee75c557558e36bb486cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri kommet meg så langt som å teste appen skikkelig, siden jeg ikke har skikkelig nettdekning på soverommet. Det er foreløpig kun der jeg har følt behov for å se tv på telefonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri kommet meg så langt som å teste appen skikkelig, siden jeg ikke har skikkelig nettdekning på soverommet. Det er foreløpig kun der jeg har følt behov for å se tv på telefonen :sjenert:

Da må du kjøpe deg bedre router! Bruker det stadig hvis jeg ikke får sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe problem med den gamle telefonen min og dekning der inne. Dessuten har vi ikke planer om å bli boende her vi gjør lenger enn noen måneder fram i tid ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe problem med den gamle telefonen min og dekning der inne. Dessuten har vi ikke planer om å bli boende her vi gjør lenger enn noen måneder fram i tid ;)

Det finnes vel apper som guffer opp signalstyrken på telefonen. Du kan jo prøve det frem til dere flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel apper som guffer opp signalstyrken på telefonen. Du kan jo prøve det frem til dere flytter.

Åh? det var jeg ikke klar over. skal se hva jeg finner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å lure netflix med å tro du ser det fra statene? Funker jo fett! Men, finner de ut av det på en eller annen måte? Tørr jeg bruke den eller skal jeg gå tilbake til den norske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det var jo litt av et forskjell gitt. Alle episoder av Gossip girl,how I met your mother,greys,charmed, osv osv.

Tenkte på det, men gidder ikke så lenge jeg må betale ekstra for å få amerikansk ip-adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på det, men gidder ikke så lenge jeg må betale ekstra for å få amerikansk ip-adresse.

Man trenger da ikke betale noe? Selv bruker jeg firefox sin add-on og har fullt amerikansk utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det, men gidder ikke så lenge jeg må betale ekstra for å få amerikansk ip-adresse.

Trenger ikke det

Man trenger da ikke betale noe? Selv bruker jeg firefox sin add-on og har fullt amerikansk utvalg.

^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke betale noe? Selv bruker jeg firefox sin add-on og har fullt amerikansk utvalg.

Åssen gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åssen gjør jeg det?

Gå inn på verktøy -> utvidelser, søk etter media hint, og innstaller. Voila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har amerikansk netflix. betaler ikke noe ekstra for det. se link jeg la inn så side 7 (?) i tråden her, eller google "din side+netflix" så finner dere en rask oppskrift :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på verktøy -> utvidelser, søk etter media hint, og innstaller. Voila.

Ja, det virket! Visste ikke det jeg. Var jo mye mer å velge i der. Regner ikke med at det går med appen på telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...