Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Vi har testet Netflix i dag; sett på utvalget og også sett en film. Viker bra, noe lignende Voddler vi også benytter oss av innimellom. Jeg er egentlig fornøyd med dagens løsning for å se film, men er selvsagt nysgjerrig på alt som er nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste er vel at den norske versjonen vil ha norske/skandinaviske filmer i sortimentet.

Japp, men det er og vil filmer og tvserier være gamle før de kommer dit pga rettigheter.

Anonym poster: 5de28ba05a1b0fd67e89cd589390f81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... De har bare bokmål jo :frown:

Anonym poster: 2c88315d0b2103dde8ca116cc904dcea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste er vel at den norske versjonen vil ha norske/skandinaviske filmer i sortimentet.

Er norske og skandinaviske filmer her også =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Avslutter medlemskapet hvis de ikke får inn de nyeste sesongene av seriene jeg ser på. De sidene jeg streamer fra nå laster jo opp episoder dagen etter de blir sendt på tv. med bra kvalitet også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideen er super, men det funker ikke helt når det gjelder tv-serier. De kommer jo fortere på tv her i Norge (amerikanske serier) enn på Netflix virker det som. How I Met Your Mother har begynt på sesong 8 i USA (jeg aner ikke hvilken sesong de har her i Norge) mens de bare har 5 sesonger på NF (omtrent det samme med Bones). Og de to seriene er forresten de eneste NF har som jeg følger med på. Hva med Grey's, Fruer, Big Bang Theory? Two and a half men?

Og filmene virket gamle og utdaterte. Jeg skal bruke den gratismåneden de tilbyr, men etter det forsvinner jeg nok.

Endret av HeadsVsTails
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes for så vidt at det er greit at de har gamle filmer, for noen filmer er jo verdt å se selv om de er gamle. Men om ikke det nyeste blir tilgjengelig relativt fort, vil nok tjenesten dø ut ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Hva er greia med at det er gratis, men likevel må man legge inn kortopplysninger? Nekter å gjøre det ass.. Står at det er gratis ut året med spotify premium som jeg har, men syns det er tvilsomt at de skal ha kortopplysninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPS! Hvis du har Windows 8 så finnes det et ypperlig Netflix-program i Store-en. Legg det inn, klikk på "logg inn"-knappen der og logg inn. Kjempekjekt!

For den som ikke har meldt seg på Netflix ennå, itavisen har en artikkel om hvordan du får gratis Netflix ut året. http://www.itavisen.no/904298/slik-faar-du-netflix-gratis-ut-aaret

Anonym poster: 2c88315d0b2103dde8ca116cc904dcea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

TIPS! Hvis du har Windows 8 så finnes det et ypperlig Netflix-program i Store-en. Legg det inn, klikk på "logg inn"-knappen der og logg inn. Kjempekjekt!

For den som ikke har meldt seg på Netflix ennå, itavisen har en artikkel om hvordan du får gratis Netflix ut året. http://www.itavisen....gratis-ut-aaret

Anonym poster: 2c88315d0b2103dde8ca116cc904dcea

Men hvis det er gratis, hvorfor skal vi legge inn kortnr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at det er gratis, men likevel må man legge inn kortopplysninger? Nekter å gjøre det ass.. Står at det er gratis ut året med spotify premium som jeg har, men syns det er tvilsomt at de skal ha kortopplysninger.

Skjønnar ikkje kvifor folk syns dette er skummelt. No hugsar eg ikkje akkurat kva det var som stod når man registrerar seg, men eg leste iallefall noko sånn som at det er fordi man tegnar seg til abonnementet, og man må melde seg ut igjen sjølv. Om man ikkje gjer det vil dei byrje å trekke frå kortet i januar. Eg hugsar det var same med Spotify når eg laga meg brukar der første gongen, dei også ville ha kortopplysningar sjølv om første månaden var gratis. Trur det er ganske vanleg prosedyre. Det er berre så du skal sleppe og melde deg på to gonger, du må heller melde deg av den eine gongen dersom du ikkje er fornøgd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er gratis, hvorfor skal vi legge inn kortnr?

Det er fordi det er en betalingstjeneste lik et abonemang, selv om du får det gratis. Slik at du må selv avbryte det hvis du ikke vil betale for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fornøyd så langt, og kan takke netflix for at jeg er ekstra trøtt i dag. :ler:

De har ikke vært oppe så lenge i Norge, så det kan jo være greit å være tålmodig mtp nye sesonger. Spotify var ikke mye å skryte av den første tiden heller...

Jeg vil jo tro at Netflix selv forstår at de må være kjapt ute med nye sesonger skal de greie å konkurrere, men man vet jo aldri.

Og det er helt normalt å måtte legge inn kortopplysningene sine på denne måten. Grunnen til at SPotify-brukere får prøve dette gratis er fordi de ønsker at flest mulig skal bli etter gratisperioden. Da må man gjøre det "vanskeligere" for kunden å trekke seg, ved å sette som betingelse at man selv avbestiller abonnementet etter gratisperioden. Akkurat som når man melder seg inn i diverse bokklubber eller abonnerer på blad med gode tilbud - etter tilbudsperioden må man SELV avslutte medlemsskapet.

Netflix har ikke råd til å svindle oss. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa, er nesten ikke filmer der.

Anonym poster: 0b74e5aade8cd56e39196f2631afa28e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har de mange ikke nye serier der, da norske kanaler har diverse rettigheter på det de allerede sender. Personlig elsker jeg Netflix, men har ikke sjekket ut den norske enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det ut i går og syns det fungerer kjempebra!

Lasta ned appen til mobilen også. Bra bilde uten hakking.

Kunne vært litt bedre utvalg, men det kommer vel etterhvert. For min del så gjør det ikke noe at det er gamle serier siden det er mange jeg ikke har fått sett ennå.

Hvis jeg bruker det mye i prøveperioden så kommer jeg nok til å beholde det.

Et spørsmål angående å få sett det på tv. Jeg har ikke smarttv, men det står at det går med BlueRay-spiller med nettverkstilgang. Noen som bruker det på den måten? Finner ikke ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...