Gå til innhold

Bollemus!


Gjest husmalla

Anbefalte innlegg

Gjest husmalla

Altså, er det noen flere enn meg som har bollemus?

For det første: Så utrolig stygt

For det andre: Føler meg ikke konfortabel i noe!

Jeg har ikke bare en bitteliten kul som noen er så heldige å ha, men jeg har mere fett liksom som bare ligger der. Noen som skjønner?

Er jo ikke akkurat noe treningsmetode for å få bort dette fettet heller. Skulle gjerne dratt på treningsstudioet å sett timen "bollemus puls/styrke" på programmet.

Noen flere enn meg som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts jeg tror det er mange som har bollemus, og etter det jeg kan se i de trådene som har omhandlet bollemus her på forumet så tar det ikke lange tiden før det stikker et eller flere mannebein innom med kommentarer som "mmm, bollemus, skikkelig digg :wow: " så jeg tror du kan ta det helt med ro. Googlet en gang bollemus og fant ikkepedia sin relative normale definisjon:

"Bollemus, kvinnelig kjønnsorgan tilhørende deigmusfamilien. Blant andre mus i deigmusfamilien finner man og kakemus, loffmus, grovmus, tysk bondemus, kringlemus, pizzamus og den så populære hos det annet kjønn men dessverre sjeldne smultringmusen.

Bollemusen er den vanligste varianten av deigmusfamilien, og inkluderer undervarianter som skolebollemus og fastelavensbollemus. Bollemusen regnes for å være relativt problemfri, men er mer utsatt for rosiner enn andre mus og man anbefaler derfor kvinner med bollemus og sjekke sin mannlige partner for druer før samleie." http://ikkepedia.org/wiki/Bollemus

Jeg har enda ikke googlet spissmus men jeg nekter å tro at den er like poppis i og med at smultringmusen er på topp..

Med andre ord, det finnes mange forskjellige musearter men du har fått den du har, kos deg med den :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Altså, er det noen flere enn meg som har bollemus?

For det første: Så utrolig stygt

For det andre: Føler meg ikke konfortabel i noe!

Nei, dette er du helt alene om i hele verden :ironi: ! At det er stygt er din oppfatning. Jeg tror du ville bli meget overrasket over hvor mange gutter/menn som synes dette er digg.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bollemus og er bare stolt av den. Den vises i trang kjole, men da er det bare å sette rumpa litt ut så blir den borte. Menn liker bollemus :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart vi menn elsker bollemus <3

Anonym poster: 1865344f265f9a95de8fbabe08a8e6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

jeg har det akkurat som deg! kan ikke gå i bikini eller badedrakt eller jeans en gang! jeg har hørt mange liker det men jeg synes det bare er så UTROLIG stygt

Anonymkode: fccd8...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...