Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Nótt skrev:

Hei Redbird. Leeeeeenge siden sist. Du er ikke alene når det gjelder jobb-greiene for å si det sånn.... jeg vil også ha en jobb som er god, spennende, passe utfordrende og uten mobbing.....

Nótt :klem: Denne jobb-jakta er ikke noe morro nei..!Hadde vært fornøyd om det bare var null mobbing, drama eller trusler jeg. Tjohei..! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Hei Redbird! Så gøy å se deg her inne! :strix: 

Hei Belle!!! :alice::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Redbird skrev:

Nótt :klem: Denne jobb-jakta er ikke noe morro nei..!Hadde vært fornøyd om det bare var null mobbing, drama eller trusler jeg. Tjohei..! :sur:

Ja det hadde vært noe, men ser etter å ha pratet med flere at det dessverre er litt trendenser hos arbeidsgivere..... Håper det bedrer seg for oss alle snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fuglen :hug:

 

så koselig å se deg her.

kjipt med joobben, så dritt at det skal være slik enkelte plasser :trist:

Gledere meg til å følge deg litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 21.01, Nótt skrev:

Ja det hadde vært noe, men ser etter å ha pratet med flere at det dessverre er litt trendenser hos arbeidsgivere..... Håper det bedrer seg for oss alle snart.

Ja det får vi virkelig håpe! Tragisk at det skal være sånn... :angry:

På 5.1.2018 den 23.16, pusilus skrev:

Hei fuglen :hug:

 

så koselig å se deg her.

kjipt med joobben, så dritt at det skal være slik enkelte plasser :trist:

Gledere meg til å følge deg litt igjen.

Hei Pusi! :klem:

Koselig å være tilbake! Håper jeg klarer å holde dette vedlike en stund, ihvertfall. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (lørdag) var jeg og Manden (joda, han er her fremdeles :gape:) ute og gikk en lang tur, i snø og solskinn! Ble godt over en times tur det. Var deilig å få litt frisk luft gitt!!

Og idag sitter jeg her og lurer på hva som egentlig foregår. Er på dag 28 i syklusen og mine sykluser har vart kun 25, 26 dager siden mai (og lenger, appen min har bare ikke registrert flere). ??? WHATTHEHELL? Hadde menssmerter en periode på dagen torsdag, men ikke hint av noe. Ennå. Skjønner ikke bæret. Har ømme tenner, stram kjeve og trykk i høyre bihule. Og trøtt. Å stå opp er noe skikkelig herk for tiden.... :skratte:

Jaja!! Uansett! Må slutte å sette griller i hodet på meg selv! 

Idag gjør vi ingenting. Det er ski på TV, så Manden er okkupert og jeg orker ikke gjøre stort. Vasker tøy. Vil ligge på sofaen. Thats it. :ac:

God, lat søndag til dere! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

KUNNE DET KOMMET MER SNØ ELLER??
Haha....(det kan nok det...) :sno:

For å oppsummere siste innlegg: neida, TR var bare ekstremt sent ute. Den sørget for å rive ned alt dagen ETTER siste innlegg. Morro. 

Utover det skjer det ikke så mye i min hverdag. Jeg måkte MYE snø på tirsdag. Fikk en skikkelig treningsøkt! 
Har søkt 14 jobber på halvannen uke og på mandag har jeg et intervju! :jepp:
Prøver også å lagt inn litt planlegging for Canada-turen vår i september. Vi sikter oss inn på det ihvertfall! Må bare håpe at pengene strekker til og at jeg får en jobb i mellomtiden! Har en masse venninner i Canada og USA og vi vil så gjerne få til et treff! Pluss, jeg og Manden feirer 10 års bryllupsdag 20. september. :nigo:

På lørdag skal vi se "The greatest showman" på kino! Har noen sett den?? Gleder meg skikkelig!! Har hørt utrolig mye bra om dem! Pluss musikken er på spotify og HERRE så mye fantastisk musikk!!! :skya:

Og noen som driver med bullett journaling? Det har jeg bestemt meg for å gjøre i år og så langt går det bra. Noen smarte tips å komme med eller?? :ac:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med intervju og jobbsøking. Spennende med Canada-tur, håper dere får det til.

Hvs er bullettjournaling????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med intervju! :hoppe: Så gøy at du har fått et allerede. :5: 

Hvor skal dere hen i Canada? Vi var i USA i 2010, og vet ihvertfall at vi skal tilbake. Falt helt pladask for det landet der, jeg som var så skeptisk på forhånd. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bulletjournaling, ja hva er det? 

 

Koselig med lang gåtur med manden :hjerte: 

 

vi har vært på ferie, kommet hjem og har lagt syk alle som en. Kanskje vi begynner å komme oss, men vet neimen ikke. 

 

Håper du hadde et bra intervju kjære du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redbird! Lenge siden!! (År, faktisk..) Vet ikke om du husker meg en gang :fnise: 

Her var det jo liv! Starter opp igjen med prøving jeg også. Skal oppdatere meg i boka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 8.40, Nótt skrev:

Lykke til med intervju og jobbsøking. Spennende med Canada-tur, håper dere får det til.

Hvs er bullettjournaling????

Takk! Intervjuet jeg hadde den mandagen i januar ble suksess, fikk jobben onsdagen etter! :D Starter 1. april siden dette er en helt ny kjede som åpner i Norge! :nigo:

Og bullett journaling er rett og slett det å lage sin egen kalenderbok, i sånne notatbøker med prikker, istedenfor streker! Man kan rett og slett være kreativ og lage sidene som man vil, alt fra årlig oversikt til ukekalendere, gjøremål, habit trackers osv. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 9.01, ^^Belle^^ skrev:

Masse lykke til med intervju! :hoppe: Så gøy at du har fått et allerede. :5: 

Hvor skal dere hen i Canada? Vi var i USA i 2010, og vet ihvertfall at vi skal tilbake. Falt helt pladask for det landet der, jeg som var så skeptisk på forhånd. :fnise: 

Toronto er planen! :nigo:

På 17.2.2018 den 8.11, pusilus skrev:

Bulletjournaling, ja hva er det? 

 

Koselig med lang gåtur med manden :hjerte: 

 

vi har vært på ferie, kommet hjem og har lagt syk alle som en. Kanskje vi begynner å komme oss, men vet neimen ikke. 

 

Håper du hadde et bra intervju kjære du :) 

Angående bujo: se over! haha! Det er en morsom og kreativ måte å få kalenderdagboka AKKURAT slik man vil ha den! 

På 20.2.2018 den 9.31, Nuttapia skrev:

Hei Redbird! Lenge siden!! (År, faktisk..) Vet ikke om du husker meg en gang :fnise: 

Her var det jo liv! Starter opp igjen med prøving jeg også. Skal oppdatere meg i boka di :)

Joooda jeg husker deg! LENGE siden ja...! :fnise:
Skal du begynne å prøve igjen?? Så gøy? Skal du skrive om det her inne eller? Må gå og sjekke om jeg følger dagboka di fremdeles...:skratte:

 

***

Okay, så det tok LITT tid før jeg skrev her igjen ja! Men det har skjedd endel. Først fikk jeg jobb. WOOHOO! Første intervjuet etter jeg sluttet i desember, så DET er ikke verst! Begynner 1. april! :nigo:

Så, mandag for halvannen uke siden, 12. februar, kom den mørkeste dagen i mitt liv. Vi måtte avlive katten vår, Sparks. Han har vært ungen min i 16 ÅR og jeg visste seriøst ikke hvordan jeg skulle klare å leve uten han. 
Jeg skjønner at det kanskje er rart for noen, som kanskje ikke har dyr, men han var babyen jeg aldri fikk...og han har vært en del av livet mitt i 16 år! Det er bra lenge! 5 uker var han da vi fikk han, stakkar...:grine:Jeg og Manden har vært sammen i litt over 17 år. Dette er første gangen vi lever sammen uten dyr og uten Sparks...
Denne siste uka har vært blytung. Helt jævlig. Jeg var nesten hysterisk de første dagene, for alt var så grusomt annerledes her hjemme. I tillegg måtte Manden jobbe og han jobbet kveld (til 2300) hele forrige uke. Å være her ALENE har vært på grensen til uutholdelig. 
Det går heldigvis bedre nå, ting går fremover og jeg lærer alt på nytt her. Jeg må hele tiden minne meg på at han var gammel, syk og ble ganske raskt verre den siste tiden. Katter får lett demens etter fylte 15 og vi så klare tegn på det dessverre...

Det blir også et nytt liv når jeg begynner å jobbe...! Da vil nok sorgen bli lettere å håndtere, da er jeg jo borte hjemmefra mye mer. Samt jeg trenger ikke bekymre meg daglig over hvordan han har det og hvor mye stress han blir utsatt for når vi ikke er hjemme. :grine:

Man får noen skikkelige curve balls i livet! Det kommer jo flere, det vet vi jo alle. 

Er så glad for at jeg har dere og kan få ut litt frustrasjon og frykter her! :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig vondt med katten, skjønner deg bare så altfor godt. :klemmer:

Hvilke firma er det du har fått jobb i?? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...