Gå til innhold

Redbird mot verden


Redbird

Anbefalte innlegg

Etter 3 ICSI-forsøk og 1 frys sa det stopp og våre forsøk via Riksen er over. Og ingen baby.

Dermed må ting omrokkeres og vurderes, ting å tenke på og ting å endre på.

Da er det på sin plass å starte en generell dagbok hvor LIVET ellers kan få utvikle seg fritt! Jeg kunne uansett aldri finne på å legge KG bort for godt, nei, her fins det ALTFOR mange FANTASTISKE jenter og damer som jeg vet vil støtte meg og motivere meg for videre forsøk, det være seg prøverør eller naturmetoden. ;)

Jeg trenger et sted hvor jeg kan lufte frustrasjoner og gleder, fremtidshåp og -planer. Fortelle om hverdagen, få en struktur. Det trenger jeg nå. Struktur. Og motivatører! :nigo:

For nye lesere av denne fuglen:

Jeg er ei dame...jente...kvinne...på 28 år. Snart 29. *grøss*. Gift med Manden som er 36. Gift i litt over 4 år, sammen i snart 12!

Vi bor i leieleilighet med pusen vår og drømmer om eget hus/leilighet i løpet av 2013.

Vi skal også reise i 2013! USA (dude-ranch) eller Italia (Venezia og/eller Firenze)!

Livet skal fylles med gode ting nå og fine ting å se frem til...

Jobber i bokhandel og elsker det! Skriver og leser og synger og drømmer. Masse.

Så! Det er meg. Spør meg om dere vil vite noe. :) Ikke alt deles da...hehe...

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har glemt hvordan man får undertittel. :klo: Hvordan får man undertittel igjen...? :tongue:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg vil følge deg videre på din ferd. :klemmer:

Og jeg er her uansett om du trenger en klem eller bare en å snakke med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, første kvinne ut!! Eller inn ;) (edit: hvis ingen hadde slått meg da... treigfisen meg)

Jeg er med uansett. På ferden videre...

Beundret over det ståpåmotet du har, at du ser livet foran deg, at det enda er mange muligheter for deg og Manden din. Livet ligger der!

I kveld hørte jeg på "Gje meg handa di ven når det kveldar.." og tenkte på deg.

Jeg tenner offisielt stjerner i den mørkaste natt... nå her i den nye dagboka di.

stooor klem fra pasjonsfrukten

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg vil følge deg videre på din ferd. :klemmer:

Og jeg er her uansett om du trenger en klem eller bare en å snakke med. :)

:klem: Følger med på deg! :kose:

yes, første kvinne ut!! Eller inn ;) (edit: hvis ingen hadde slått meg da... treigfisen meg)

Jeg er med uansett. På ferden videre...

Beundret over det ståpåmotet du har, at du ser livet foran deg, at det enda er mange muligheter for deg og Manden din. Livet ligger der!

I kveld hørte jeg på "Gje meg handa di ven når det kveldar.." og tenkte på deg.

Jeg tenner offisielt stjerner i den mørkaste natt... nå her i den nye dagboka di.

stooor klem fra pasjonsfrukten

Altså, jeg har ikke ORD! :rodmer: Skjønner ikke hvordan jeg har fortjent slike gode KG-venner! Hvorfor kan ikke vi alle være naboer på ordentlig?? :fnise:

Pasjonsblomsten! :hjerte: Du er så søt! Godt å høre at du tenkte på meg og veldig varmende at stjerner blir tent for meg. :klemmer: Jeg tror slikt kan flytte fjell!

Pupsi og Nótt: Er glad dere ennå ikke har gitt meg opp og gått lei. :fnise:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære fuglen, du ga ikke opp meg når jeg gikk gjennom det jeg gjorde - hvorfor skal jeg gi opp deg??!!! :klemmer:

Ps: om du orker stikk gjerne innom boka mi en dag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære fuglen, du ga ikke opp meg når jeg gikk gjennom det jeg gjorde - hvorfor skal jeg gi opp deg??!!! :klemmer:

Ps: om du orker stikk gjerne innom boka mi en dag. :lur:

Åååååå!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: Nydelige du!!

Jeg skal inn i boka di ja. :Nikke: Trenger bare å manne meg opp litt før jeg kan drukne meg selv i ditt vakre liv! For det er vakkert det, med en vakker "slutt". :rodmer:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med videre - selvfølgelig!!! Man gir da ikke opp KG-damene på grunn av negative forsøk! ;) Jeg er veldig imponert over at dere har sånne lure planer! Det er sikkert en god ide! Særlig synes jeg det høres spennende ut med boligkjøp. Når det gjelder USA/Italia må jeg bare si at jeg vingler like mye som deg! Var i New York for et par år siden, i jula (giftet oss der), og synes det var helt fantastisk! På den andre siden var jeg og mannen på vår første "kjærlighetsferie" (for et cheesy uttrykk!) i Venezia, Pisa, Milano og Roma, go falt fullstendig for landet. Blir spennende å se hva dere lander på! :)

Uansett, gratulerer med ny dagbok - nå lagt inn i "mine innlegg", så jeg følger med deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med videre - selvfølgelig!!! Man gir da ikke opp KG-damene på grunn av negative forsøk! ;) Jeg er veldig imponert over at dere har sånne lure planer! Det er sikkert en god ide! Særlig synes jeg det høres spennende ut med boligkjøp. Når det gjelder USA/Italia må jeg bare si at jeg vingler like mye som deg! Var i New York for et par år siden, i jula (giftet oss der), og synes det var helt fantastisk! På den andre siden var jeg og mannen på vår første "kjærlighetsferie" (for et cheesy uttrykk!) i Venezia, Pisa, Milano og Roma, go falt fullstendig for landet. Blir spennende å se hva dere lander på! :)

Uansett, gratulerer med ny dagbok - nå lagt inn i "mine innlegg", så jeg følger med deg videre!

Ååååå, heldiggris!! Har aldri vært i USA selv, men Manden var der for mange år siden, da han fremdeles drev med dansing. Da stort sett i Florida.

Men blir nok ikke New York på oss om vi drar dit, da blir det "dude-ranch", ridning og cowboy-stil hele veien, et sted i nord-USA! :fnise:

Og jeg har bare vært i Venezia! Du har jo vært rundt da da! :daane: Vi vil reise tilbake til Venezia og så til Firenze, det er drømmen!

Kanskje det blir tur til både USA og Italia... :ler:

Og veeeeldig glad for at du blir med meg videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er her jeg også fuglen :klem: Ferien blir nok bra uansett om det blir Italia eller USA :jepp: Reise :hjerte:

Du er alltid der du Pusi :hjerte: Og gjett om jeg er glad for det!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: Nydelige du!!

Jeg skal inn i boka di ja. :Nikke: Trenger bare å manne meg opp litt før jeg kan drukne meg selv i ditt vakre liv! For det er vakkert det, med en vakker "slutt". :rodmer:

Takk føler vel ikke selv at livet mitt er så veldig vakkert akkurat nå, mest stress, men skjønner hva du mener. Vi var veldig heldige for snart tre og fire år siden. Heldigvis må jeg vel si, kunne jo ha endt opp med å ikke være her i dag.

Velkommen inn er du uansett når du har kvinnet deg nok opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:

Jeg har lest en plass at nye dagbøker ikke får undertittel etter sist endring av KG.

Nydelig kjærlighets ticker :hjerte:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dukket plutselig opp på mine innlegg, og har ikke gjort annet enn å tenke på deg i dag. :klemmer: Begynte å nesten å gråte over middagen, men måtte ta meg sammen for jeg så at kjære lurte fælt på hva det var.

Høres ut som veldig fine planer framover. Det gjør nok godt å ha noe stort og spennende å se fram til. :Nikke:

Jeg vil gjerne følge deg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Jeg har lest en plass at nye dagbøker ikke får undertittel etter sist endring av KG.

Nydelig kjærlighets ticker :hjerte:

Åja, da så! :)

Takk! Syntes det var på sin plass med en kjærlighets ticker, med tanke på alle prøvelsene vi har vært igjennom og FREMDELES står vi her sammen. :hjerte:

Du dukket plutselig opp på mine innlegg, og har ikke gjort annet enn å tenke på deg i dag. :klemmer: Begynte å nesten å gråte over middagen, men måtte ta meg sammen for jeg så at kjære lurte fælt på hva det var.

Høres ut som veldig fine planer framover. Det gjør nok godt å ha noe stort og spennende å se fram til. :Nikke:

Jeg vil gjerne følge deg framover.

Åh, gode du! :hjerte: Det høres feil ut, men det er nesten litt godt å høre at sorgen min blir delt. :klemmer: Det varmer å vite at dere tenker sånn på meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skal jeg selvfølgelige følge med videre.

Misunner deg bokhandeljobben din. Det er drømmen min, å jobbe i bokhandel ved siden av lærerjobb. Noe sier meg at det lar seg ikke kombinere så enkelt, men... Enn så lenge koser jeg meg med litteraturstudiet, rommet mitt ser ut som en bokhandel hvert fall... Hihi.

Jeg gleder meg til å lese deres vei mot huskjøp og ferie. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pippipen!

Følger deg selvfølgelig videre, om jeg får lov!

Din velformulerende og morsomme måte å skrive på, har jeg falt pladask for, og det vitner om at du er både reflektert og selvsikker! Du lurer iallfall meg ;) Neida, det var en spøk :danse:

Håper tiden går fort, og at smilene kommer oftere for hver dag som går! SÅ BRA at dere legger planer, som gjør dagene kortere og de gode minnene flere :klemmer:

Utrolig spennende med huskjøp! Frihet :)

Blir spennende å følge med på, Redbird!!

Ha en så god natt som du kan :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuuulen!! :plystre: Jeg er med videre, på denne spennende reisen deres :klem:

Jeg gleder meg til å høre om planlegging, av reisen dere bestemmer dere for å reise på, å ellers :)

Håper du har fått sovet noe inatt, å at det går litt bedre med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også! :vinke:

Åh, bokhandel. :rodmer: Det er virkelig mitt fristed. Kan gå og titte i timesvis. :fnise:

Du er like gammel som meg du forresten. Eller, jeg fyller 29 neste år da. :jepp: Og vi har forresten også en forkjærlighet både for USA og Italia. :ler: Skreiv det i den andre boken din også, men vi var i USA i 2010 og skal tilbake i 2014 om alt går etter planen. Vi var i Italia på bryllupsreise i 2009, først Sicilia, så en hel uke i Roma. Men Roma altså, DER skal vi tilbake. :hjerter: Jeg har også veldig lyst til å ta en kjærlighetstur til Firenze, kanskje til sommeren igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...