Gå til innhold

Twelve skal gifte seg


Gjest Twelve12

Anbefalte innlegg

Måtte inn å kikke litt her jeg ;)

Gratulerer så mye med to!! på vei :) Dobbel glede! Hva tid har du termin?

Digga kombinasjonen med svart-hvitt brudekjole og brudepikekjole. Blir sikkert sykt fint :)

Og så ble jeg litt nysgjerrig på hvordan man gjør det, juridisk og papirmessig når man blir viet av noen i militæret? (Husker ikke hva navn de ulike folka der har. Hihi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Måtte inn å kikke litt her jeg ;)

Gratulerer så mye med to!! på vei :) Dobbel glede! Hva tid har du termin?

Digga kombinasjonen med svart-hvitt brudekjole og brudepikekjole. Blir sikkert sykt fint :)

Og så ble jeg litt nysgjerrig på hvordan man gjør det, juridisk og papirmessig når man blir viet av noen i militæret? (Husker ikke hva navn de ulike folka der har. Hihi!)

Så koselig :)

Har termin 10. Januar, men jeg regner med de kommer rundt juletider.

Vi har undersøkt litt rundt det, og min onkel får ikke gjort det offisielle delen med papirer osv. Så vi har funnet ut at vi tar å besøker sorenskriveren en tid før, og så lager vi bare en egen sermoni på bryllupsdagen.

Så vi er jo teknisk sett gift på bryllupdagen, men det er man jo på sett og vis hvis man gifter seg i kirken da. For man signerer jo ikke papirene i kirken.

Så vi har bestemt at vi besøker sorenskriveren den 12. juni, så får vi 12 tallet som vi er så glad i på "begge" bryllupsdatoene.

Men vi kommer til å anse 12. Juli som den offisielle bryllupsdagen ang. feiring i fremtiden osv. da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...