Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Hikken

Jeg lurer på om jeg er eksepsjonelt naiv når jeg virkelig skulle ønske at alle slutter med spydigheter rettet mot enkeltbrukere.

:klo:

Jeg merker jeg er på randen til å slette meg jeg også. Dette forumet pleide å være så innmari koselig og jeg kunne bruke mye tid her. Nå er det så jeg knapt orker å titte innom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Animula

Jeg merker jeg er på randen til å slette meg jeg også. Dette forumet pleide å være så innmari koselig og jeg kunne bruke mye tid her. Nå er det så jeg knapt orker å titte innom

Ja det har forandret seg siden jeg ble med og. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet. I hovedsak er det personangrep, og svar til disse innleggene som er fjernet, men jeg har også valgt å fjerne innlegg som ikke nødvendigvis brøt med noen regler, men som drar opp "gammel dritt".

Dette er den 15. gang denne tråden har blitt ryddet på 6 måneder. Noen små regelbrudd, og noen store, men denne siste ryddingen var alvorlig.

Etter å ha diskutert dette innad i moderatorteamet så har vi bestemt oss for at tråden skal stenges.

Minner til slutt om at hvis vi skal ta tak i ting som skjer, så er det viktig at dere rapporterer inn ting som skjer. Dette gjelder både PM og i tråder.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...