Gå til innhold

Sigrid-saken


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Politiet skal ha gjort et mulig likfunn i Oppegård kommune, i et skogsområde ved Kolbotn.

Dette ble meldt i en pressemelding klokken 00:30 den 4. september.

Edit: Trådens tittel er endre fra: "Mulig likfunn i skogområde like sør for Oslo. Iah, mod

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må dere huske på at det ikke er lov med spekulasjoner her (med tanke på svar til HI)

Hva mener du med det? Er ingen som spekulerer her, men ts kunne godt tatt med denne linken; http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10060511

Ts forholder seg bare til hva h*n har lest på nettet.

Anonym poster: e2d78eff3e681c9e1cf95c760af67da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lurer på om de kan ha funnet et lik, men er ikke helt sikre på at det er et lik de har funnet? synes det høres veldig rart ut.. lurer de på om den de er funnet er i live, eller har de funnet noen beinrester som kanskje kan være fra et dyr? :forvirra:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lurer på om de kan ha funnet et lik, men er ikke helt sikre på at det er et lik de har funnet? synes det høres veldig rart ut.. lurer de på om den de er funnet er i live, eller har de funnet noen beinrester som kanskje kan være fra et dyr? :forvirra:

Det stusset jeg også på. De kan ha funnet et lik, men de er ikke sikre på om de har funnet et lik?

Et lik er jo en død kropp. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkerheten beror nok på at det er muligheter for at det kan være rester av et dødt dyr de har funnet.

Anonym poster: 24ab00f398d3c020b563e9aeb4c29c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk at det skulle fremkomme slik informasjon akkurat nå - nettavisene og mediene generelt oppdaterer vel sjeldent på nettene?

Anonym poster: 24ab00f398d3c020b563e9aeb4c29c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet kan nå bekrefte at det de har funnet er et dødt menneske. Alder og kjønn er dog ennå uvisst...

Anonym poster: 24ab00f398d3c020b563e9aeb4c29c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel flere som er samlet i Oslo-området....bla en nær slektning av meg som har vært forsvunnet ei stund.

Anonym poster: 844ec2c67e1f674d2487a94fecd06070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel flere som er samlet i Oslo-området....bla en nær slektning av meg som har vært forsvunnet ei stund.

Anonym poster: 844ec2c67e1f674d2487a94fecd06070

Savnet skulle det stå..

Anonym poster: 844ec2c67e1f674d2487a94fecd06070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politioverbetjent Rune Isaksen i Follo politidistrikt sier liket blir obdusert i morgentimene.

– Vi utelukker ikke at det kan være savnede Sigrid Schjetne, sier Isaksen.

http://www.nrk.no/ny...norge/1.8309166

Selvsagt kan man ikke utelukke dette, og er også godt mulig det er. Men de kunne ikke utelukke det sist heller.

Så å anta det er Sigrid, og opprette en tråd om dette, ser jeg ikke helt hensikten med. I løpet av dagen får vi uansett svaret skulle en tro.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger bilder av båren av likte på nettavisene. Det ser ut som en stor, voksen person, synes jeg.

Likevel, farlig å spekulere.

Anonym poster: a9e2c08e0fe0bbc6dfae1817c90a3135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger bilder av båren av likte på nettavisene. Det ser ut som en stor, voksen person, synes jeg.

Likevel, farlig å spekulere.

Lik blir veldig oppblåste så det er lett for en lekmann å tro at liket av et barn er et voksent menneskes lik.

Anonym poster: 0a43c997c20346d26a51d7540103575f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lik blir veldig oppblåste så det er lett for en lekmann å tro at liket av et barn er et voksent menneskes lik.

Anonym poster: 0a43c997c20346d26a51d7540103575f

Hvor mange er det som har forsvunnet de siste årene? Det der kan godt være "Grete på 53 fra ski" for den saks skyld (fiktivt navn, alder og sted btw).

Folk må slutte å spekulere.

Anonym poster: 160fb535b07466502d04ba53fefd46d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig er to menn pågrepet i umiddelbar nærhet fra der liket ble funnet etter konkrete tips i Sigrid-saken i går kveld.

Det er forskjell på å spekulere og å gjenfortelle det som står i media!<br /><br /> Anonym poster: 665e11ac3798a0c71863d758be724587

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger bilder av båren av likte på nettavisene. Det ser ut som en stor, voksen person, synes jeg.

Likevel, farlig å spekulere.

Anonym poster: a9e2c08e0fe0bbc6dfae1817c90a3135

Liket er sikkert pakket inn i flere lag for å bevare det best mulig under transporten. Husk at liket trolig har ligget ute lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av midlertidige resultater fra obduksjonsrapporten overføres nå saken til oslopolitiet melder nrk.no. Det skal også en hel del til før politiet sier at de ikke kan utelukke at det er henne, de er fullstendig klar over at folk naturlig nok spekulerer. Det var også et konkret tips nettopp i forbindelse med Sigrid-saken som førte til søket. Da mener jeg at det er naivt å sitte her inne å hevde at det kan være "et dyr" eller å vifte med pekefingeren til den som måtte skrive noe som peker i retning av det som kan synes opplagt. Dette er et diskusjonsforum. Tåler dere ikke at sensitive saker blir diskutert her så hold dere unna. Desverre kan mye tyde på et relevant funn i denne saken, selv om en også skal holde alle forklaringer åpne. Uansett, for en trist verden vi lever i med så mange drap og andre stygge saker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...