Gå til innhold

Gutter, hvordan føles det for dere å være inni en dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan føles det for dere å være inni en dame? Er det varmt og vått og trangt og godt?

Jeg er selv dame, og aner ikke hvordan dette føles. Prøver å forestille meg det, men med to fingre blir det vel ikke det samme ... :P

Kunne dere klart dere uten en vagina?

Anonym poster: 3a97a7736529263acdce5cc10468eb72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er varmt og vått... Vanskelig å forklare. Det er rett og slett skikkelig digg. Og så er det noe spesielt med den første penetreringen, når man kjenner varmen og våtheten bre seg om gledespinnen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok umulig å forestille seg uten å ha en penis :)

Anonym poster: 345dc61d1b6e2c26f5c190f9a3bd9b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha penis! :sur:

Anonym poster: 3a97a7736529263acdce5cc10468eb72

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvordan er det for deg å ha en penis inni seg?

Jeg går ut fra at det er det samme svaret for begge kjønn: jævlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det for deg å ha en penis inni seg?

Jeg går ut fra at det er det samme svaret for begge kjønn: jævlig godt.

Jeg vet hvordan begge deler er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvordan føles det for dere å være inni en dame? Er det varmt og vått og trangt og godt?

Jeg er selv dame, og aner ikke hvordan dette føles. Prøver å forestille meg det, men med to fingre blir det vel ikke det samme ... :P

Kunne dere klart dere uten en vagina?

Anonym poster: 3a97a7736529263acdce5cc10468eb72

Det er veldig forskjellig fra dame til dame, trange, grunne, dype, vide osv. så er det også forskjell på friksjon i vagina, noen er på en måte "slett" og glatt mens andre er ruflete og gir mer intens følelse i kuken. Første gang er bestandig spennende, hva venter av ekstasiske opplevelser der inne? Den gode varmen og glatte silkemyke trange følelsen som bare varer og varer til hele kuken er inne er ubeskrivelig. Og så fantastisk det er å oppleve at vagina er dyp nok! Det er en liten nedtur å bunne for tidlig. Betyr at her må kjøres forsiktig og ikke miste fokus. Kan være ganske frustrerende om man gjør vondt for dama. Uansett så er vagina en fantastisk opplevelse man aldri blir lei av. Så jeg klarer meg ikke uten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er varmt og vått... Vanskelig å forklare. Det er rett og slett skikkelig digg. Og så er det noe spesielt med den første penetreringen, når man kjenner varmen og våtheten bre seg om gledespinnen.

Gledespinnen :fnise:

Endret av Eske
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig fra dame til dame, trange, grunne, dype, vide osv. så er det også forskjell på friksjon i vagina, noen er på en måte "slett" og glatt mens andre er ruflete og gir mer intens følelse i kuken. Første gang er bestandig spennende, hva venter av ekstasiske opplevelser der inne? Den gode varmen og glatte silkemyke trange følelsen som bare varer og varer til hele kuken er inne er ubeskrivelig. Og så fantastisk det er å oppleve at vagina er dyp nok! Det er en liten nedtur å bunne for tidlig. Betyr at her må kjøres forsiktig og ikke miste fokus. Kan være ganske frustrerende om man gjør vondt for dama. Uansett så er vagina en fantastisk opplevelse man aldri blir lei av. Så jeg klarer meg ikke uten.

:forvirret: Tenker du da på at du kommer borti livmortappen - og merker du ikke at tilstrekkelig oppvarming hos kvinnen hjelper på saken?

Jeg tror nemlig jeg har en sånn "nedtursvagina" som man vel da må kalle det, altså at jeg kan kjenne at det kommer borti livmortappen.....men altså, det er jo stor forskjell på stillinger og bedres betraktelig om man prioriterer et passelig forspill.

Kan ikke si jeg har hatt mye forsiktig sex - men det avhenger vel at størrelsen på mannen også da.

Anonym poster: e7bad74b86c80dea6b9ee7323289b6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ja :)

Mtp hvordan kvinner opplever sex kontra menn (mengden nerver, hjerneaktiviteten er bl.a. mye heftigere), så vil jeg ikke si at du har opplevd begge deler.

Det er nok litt for mye fysiske forskjeller som vår vitenskap ikke kan endre per dags dato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Samboeren min sier han liker følelsen av å fylle meg, og å kjenne meg omslutte han ;)

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Tenker du da på at du kommer borti livmortappen - og merker du ikke at tilstrekkelig oppvarming hos kvinnen hjelper på saken?

Jeg tror nemlig jeg har en sånn "nedtursvagina" som man vel da må kalle det, altså at jeg kan kjenne at det kommer borti livmortappen.....men altså, det er jo stor forskjell på stillinger og bedres betraktelig om man prioriterer et passelig forspill.

Kan ikke si jeg har hatt mye forsiktig sex - men det avhenger vel at størrelsen på mannen også da.

Anonym poster: e7bad74b86c80dea6b9ee7323289b6e5

Ikke ta det slik da, ikke noe galt i å treffe livmortappen! Mitt poeng er at når utstyret passer til hverandre kan sex være himmelstormende fantastisk. Og når mannen er for lang er han altså for lang, uansett forspill, og da går det ikke å glemme alt og overgi seg til nytelse. For meg er det viktig å gi nytelse og når det ikke er harmoni i størrelse går det på bekostning av min nytelse. Ett 18 år langt forhold havarerte pga. dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dumpa dama di gjennom 18 år fordi hun ikke hadde dyp nok fitte?

Anonym poster: d63434d6775e63e76294d4c1d78e5b78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har også lurt på dette. Og særlig på hvordan det føles når gutter får orgasme. Det svartner nesten for meg når det går for meg, og jeg mister helt kontrollen men jeg vet ikke om gutter kan få like sterke orgasmer.

Anonym poster: e274fd6a8af0b48741d0e9495b1b15c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvordan kvinner opplever sex kontra menn (mengden nerver, hjerneaktiviteten er bl.a. mye heftigere), så vil jeg ikke si at du har opplevd begge deler.

Det er nok litt for mye fysiske forskjeller som vår vitenskap ikke kan endre per dags dato.

Hvor likt det føles kan selvfølgelig aldri vites, men jeg har har opplevd begge deler i den grad det er mulig å oppleve begge deler. Det oppleves nok ikke helt likt for all kvinner uansett, så spørsmålet blir imidlertid om min opplevelse vil falle inn under den naturlige fordelingen blandt kvinner.

Uansett, hva jeg opplever i dag er dypt annerledes en hva jeg opplevde tidligere. Orgasme med kvinnligekjønnshormoner i kroppen er forresten også ganske annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på dette. Og særlig på hvordan det føles når gutter får orgasme. Det svartner nesten for meg når det går for meg, og jeg mister helt kontrollen men jeg vet ikke om gutter kan få like sterke orgasmer.

Nei det kan de ikke. Deres orgasmer er korte og mye mindre følsomme. :gjeiper:

De kan ikke få flere orgasmer rett etter hverandre heller.

Sucks to be a nissemann. :fnise:

Anonym poster: 354680817fb280019a8e191d817cb639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nei det kan de ikke. Deres orgasmer er korte og mye mindre følsomme. :gjeiper: - Bullshit

De kan ikke få flere orgasmer rett etter hverandre heller. - Bullshit

Sucks to be a nissemann. :fnise: - Bullshit

Anonym poster: 354680817fb280019a8e191d817cb639

Bitch, you dumb.

Endret av Katten.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...