Gå til innhold

Andre som gleder seg til juleforumet åpner?


Badeand

Anbefalte innlegg

Gjest daisydaisy

Det er bare fire måneder og tre dager igjen til julaften! Du rekker såvidt å snu deg rundt så er julen her! Og jeg gleeeder meg :hoppendeglad:

Du vet forresten at det går an å la være å klikke seg inn på juletråder, sant? :tunge1:

 

Dette må være noe av det herligste jeg har sett/lest her inne på KG på lenge  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor blir det av? 

 

Jeg innrømmer glatt at jeg er en gærning når det gjelder julen. Jeg vil ha juleforum!! :kalle:  :tree:  :gave:  :nissegutt:  :nissevink:  :nissekonekyss:  :nisseblunk:  :nisse:  :nissekyss:



Anonymous poster hash: 16071...cb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Leste på ris og ros at det ikke skal åpnes før 1. oktober :((((

Anonymous poster hash: 9e9db...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg det første sikre tegnet på at julen nærmer seg. Årets første sinte innlegg på facebook med bilder av julegreier fra butikken. :laugh:



Anonymous poster hash: 10f9e...db3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg det første sikre tegnet på at julen nærmer seg. Årets første sinte innlegg på facebook med bilder av julegreier fra butikken. :laugh:

Anonymous poster hash: 10f9e...db3

Har det kommet noe julegreier alt?! Kos! :D

Anonymous poster hash: 9e9db...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag så jeg det første sikre tegnet på at julen nærmer seg. Årets første sinte innlegg på facebook med bilder av julegreier fra butikken. :laugh:

Anonymous poster hash: 10f9e...db3

 

Jeg og bare uten bildene, eller vent det var en annen venn av meg på facebook, men hun har faktisk litt mer poeng, for hun har postet bilder av juleting siden i sommer. Litt mer legitimt! :fnise: Tenker på at de må da miste julestemningen mer av all den sutringen. Negativ overføring/påvirkning eller noe sånt. Men tenk å lesse alle de sure tankene på temaet jul. Gjør det julekvelden noe bedre liksom?

 

Jeg har lært meg å overse det, så går det sånn nogenlunde. Bruker energien på å planlegge julegaver. :danse:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg jul! Det gledes! Men et spørsmål til dere andre juleglade mennesker, skjer dere at dere "bruker opp" stemningen før jula faktisk er her?  :( Det har nemlig skjedd meg tidligere år.. Jeg begynner gjerne å glede meg så fort været snur mot høstvær (typisk september), og plutselig er jeg i gang med å høre på julemusikk og surfe på nettet etter alt med tema jul  :nisselue:  Når desember endelig kommer er jeg nesten litt lei!  :sjokkert:  Så jeg prøver å drøye lengst mulig, men går vel på en smell i år også  :fnise:

 

Har i tillegg en ettåring denne jula, så er litt ekstra stas! Forrige jul ble også litt amputert av en nyfødt i hus  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg jul! Det gledes! Men et spørsmål til dere andre juleglade mennesker, skjer dere at dere "bruker opp" stemningen før jula faktisk er her?  :( Det har nemlig skjedd meg tidligere år.. Jeg begynner gjerne å glede meg så fort været snur mot høstvær (typisk september), og plutselig er jeg i gang med å høre på julemusikk og surfe på nettet etter alt med tema jul  :nisselue:  Når desember endelig kommer er jeg nesten litt lei!  :sjokkert:  Så jeg prøver å drøye lengst mulig, men går vel på en smell i år også  :fnise:

 

 

 

Nei, jeg blir ikke lei :) Men når julaften er forbi føler jeg at julen er litt over. Har mye mer julestemning i adventstiden og sen høst når man bare kan glede seg. Første juledag setter depresjonen inn :)

 

 

Anonymous poster hash: 10f9e...db3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JULEFORUM! Fantastisk, nå gleder jeg meg!

 

Ser noen kommentarer her og føler for å skrive noen ord selv.. For de som blir gale - så fint at KG har et juleforum da, så de andre forumene ikke overlesses av juletråder! Bruke opp julestemningen? Det blir hva man gjør det til! Jeg har for sikkert en måned siden begynt å skrive julegavelister. Jeg gleder meg - men jeg pynter ikke huset eller hører ikke på julesanger før desember er her, handler ikke julegaver før siste helga i november.. Men det går an å bruke tre måneder i året på å glede seg, planlegge og nyte førjulstiden - selv om det er tidlig. Resten av året går jo ikke til jul. ÅH JUUUL!!! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første året jeg virkelig gleder meg til jul. Flyttet hjemmefra i juli/august, og julen blir første gang jeg kommer hjem siden jeg flyttet hjemmefra. Blir skikkelig bra! 



Anonymous poster hash: ade4a...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke lei :) Men når julaften er forbi føler jeg at julen er litt over. Har mye mer julestemning i adventstiden og sen høst når man bare kan glede seg. Første juledag setter depresjonen inn :)

Anonymous poster hash: 10f9e...db3

AKKURAT slik føler jeg det også! Får en tomhetsfølelse 1. juledag.. Skal sies at det var verre da jeg var barn, men kjenner det fortsatt litt etter at jeg ble voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, overskriften sier vel sitt... Andre som gleder seg til kvinneguiden juleforum? Det er ikke ordentlig høst før man kan begynne å glede seg og planlegge sammen med andre juleglade kg-brukere :nisseblunk:

 

Hahaha, dere kvinner er som små barn!, dere er i bunn og grunn bare småjenter! :laugh:

Anonymous poster hash: 8b02b...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke lei :) Men når julaften er forbi føler jeg at julen er litt over. Har mye mer julestemning i adventstiden og sen høst når man bare kan glede seg. Første juledag setter depresjonen inn :)

Anonymous poster hash: 10f9e...db3

😂 første juledag setter depresjonen inn SMILEFJES faktisk. Lo godt nå ☺ men har det sånn selv. Våkner første juledag og tenker hva nå liksom... Da er det bare å spise seg fet på julegodis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg jul! Det gledes! Men et spørsmål til dere andre juleglade mennesker, skjer dere at dere "bruker opp" stemningen før jula faktisk er her?  :( Det har nemlig skjedd meg tidligere år.. Jeg begynner gjerne å glede meg så fort været snur mot høstvær (typisk september), og plutselig er jeg i gang med å høre på julemusikk og surfe på nettet etter alt med tema jul  :nisselue:  Når desember endelig kommer er jeg nesten litt lei!  :sjokkert:  Så jeg prøver å drøye lengst mulig, men går vel på en smell i år også  :fnise:

 

Har i tillegg en ettåring denne jula, så er litt ekstra stas! Forrige jul ble også litt amputert av en nyfødt i hus  :babysmokk:

Nei, tar det i små drypp gradvis. Akkurat nå er det høststemning, også går det gradvis over i julestemning i slutten av november. Også kan en planlegge små julegave/pynteprosjekter innimellom.

 

Gleder meg sånn med jevne mellomrom uten å overdrive. :laugh:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...