Gå til innhold

Andre som gleder seg til juleforumet åpner?


Badeand

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til høst og juleforberedelser. Det er deilig å krype under et pledd med en kopp kakao eller gløgg og høre på julemusikk og lukte på yankee candle-lys. Deilig er det også å ha noe å pusle med utover høsten og en lysfest med venner og familie å se fram til. I år skal jeg strikke julekuler og prøve meg på vognpose til nevøen min. Høsten føles ikke så lang når jeg tenker at det er jul om "ikke så lenge".

Sukk! Er så enig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå er det kommet ....<br /><br /> Anonym poster: f24b044fe7c4c44e538c124958144f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Løfter opp denne fra i fjor :) Noen som gleder seg?

Gleeeder meg til å begynne å diskutere julen igjen :)

Regner med det er 1.september juleforumet åpnet i år også? :nisseblunk:

... Og alle de som ikke vil snakke om julen enda, kan bare la være å komme til juleforumet før de føler seg klare for det ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten bare gjenta innlegget mitt fra i fjor ;)Jeg gleder meg til høst og juleforberedelser. Det er deilig å krype under et pledd med en kopp kakao eller gløgg og høre på julemusikk og lukte på yankee candle-lys. Deilig er det også å ha noe å pusle med utover høsten og en lysfest med venner og familie å se fram til. Pleier det ikke å være salg på Panduro nå på høsten med tilbud på juleting fra i fjor? Jeg synes å huske at jeg kjøpte en hel haug med juledill derfra på salg i september i fjor.

Jo, jeg mener det pleier å være salg! Takk for påminnelsen, det skal jeg huske å se etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Finnes det et eget juleforum!?!! :hoppendeglad::strix:

Hvor???? :nisselue::tree:

Anonymous poster hash: 4ea0a...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne kommet opp igjen plutselig? Jaja, jeg sitter fremdeles og funderer på den jævla juleduken. :hoho:

 

Men nyter sommeren og sola litt til. :skya:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker vinter og jul og kan nesten ikke vente!! Herlig😊😊

Anonymous poster hash: fbcfe...baa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Mener at tidligere år har juleforumet åpnet 1. september?

Har allerede begynt å tenke litt på julegaver, jeg. Og det er ikke for tidlig! Det tar jo litt tid å strikke ting, f eks. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også at juleforumet kan åpne nå! Er så greit med trådene om tilbud/salg og julegavetips. Er student og har stram økonomi, så jeg kjøper julegaver gjennom hele året hvis jeg kommer over gode tilbud på noe jeg tenker kan passe som julegave til den og den. Første julegave kjøpte jeg faktisk tredje juledag i fjor. Det var noe jeg allerede hadde tenkt at jeg kunne kjøpe til ei venninne, satt ned fra 200 til 100. Første julegave i boks! Nå er jeg ferdig med alle venninnegaver :)

Anonymous poster hash: 0d763...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg et Halloweenforum nå! Elsker å pynte inngangspartiet og kjøper et lass godteri til å dele ut. Her i området er det bare hyggelige barn. Så glad for at det ikke er frekke, store unger som går rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...