Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Det meste på Superkul. Spesielt når de minimale kjolene blir tredd nedover en småkvapsete kropp. Og det er tydligvis bare småkvapser, som handler sine klær derfra.

http://www.superkul.no/kl-r-jente-gutt-281/kl-r-jente-dame-176/kjoler-112/utvalgte-cocktailkjoler-431/blondekjole-m-apning-i-ryggen-hvit-sort-kjole-9104698.html

Og disse pysjbuksene så mange går med. Gosj. Ikke fint!! Jeg får flash back på bolebukser fra 80-90 tallet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

244w3z4.jpg

Denne her, så horeteeeee.

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, disse shortsene.

Jeg er så lei av å måtte se rompeballene til alle "fashionistaene" bare jeg skal ut og kjøpe en kaffe. Gaaah.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der hadde vært skamkule om den klossen nederst ble kuttet av.

Slik:

xfnd5w.jpg

Oh yeah.

Nja jeg syns fortsatt snittet og fargene gjør at jeg katogoriserer skoene som mindre fine hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Tenkte å kjøpe meg denne da....

Hahahahahaha!

Da kan du heller spare deg de noen-hundre kronene og gå i bare BH'en ;) Siden alt synes uansett :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du heller spare deg de noen-hundre kronene og gå i bare BH'en ;) Siden alt synes uansett :fnise:

Det er faktisk veldig viktig for meg med tildekt hals og armer! :opplyser:

:fnise:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker med superkul er at de ikke prøver å legge skjul på at de redigerer bildene sine:) Enhver tosk han se det :biggrin:

Dette er forresten morsomste tråden på lenge!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulekkert når damer i min alder (50++) kommer i fotside dongeriskjørt i litt stivt stoff, med baklommer med nagler og glitter, og T-shirt med glitter pluss uformelige sandaler.

Eller tights med kort trøye over, stringtruse under, pumps og rumpetaske på magen...

Endret av Havbris
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Det er faktisk veldig viktig for meg med tildekt hals og armer! :opplyser:

Aha, ja jeg skjønner!! Det er jo litt tabu å vise hals og armer så.. :surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ikke liker som jeg ser mye i disse dagene er sånne tynne,lyse ,gjennomsiktige bluser fra bik bok hvor man kan se bhen under...Liker heller ikke de med blomstreformer som man kan se bhen under...Liker heller ikke de slappe som man kan se bhen under..

Å se bh = liker ikke

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa mi - joggebukse som er slapp i strikken "hvit/grå" og misfarget - men den er ren og komfortabel..viser meg ikke ute i den da, utenom om jeg tar ut søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med disse fra finsk??

sky_heel_by_finsk_costs_1000_njfsx.jpg

Unnskyld meg. Jeg går aldri i høyhelte sko pga en dårlig ankel. Men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man går i sånne sko uten å se helt merkelig ut? Altså gåstilen, ikke hvordan de ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg. Jeg går aldri i høyhelte sko pga en dårlig ankel. Men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man går i sånne sko uten å se helt merkelig ut? Altså gåstilen, ikke hvordan de ser ut.

Nei det vet ikke jeg heller, og har ikke planer å prøve meg heller hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et heller anstrengt forhold til tights når folk ikke leser bruksanvisningen først: Tights er ikke bukser!

Men også gjennomsiktige topper, superkorte shortser, dyreprint og haremsbukser er klær jeg vil ha betalt for å ta på meg. Og så smykker som ser vel chunky ut, det skal ikke se ut som om du sliter med armbåndet ditt, og heller ikke som om er statist i en nyinnspilling av Cleopatra Gone Wild.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

..jeg likte den rosa;)

Men, så ser jeg litt hippie ut sånn generelt i stilen.

Haha jeg er enig med deg.

De rosa haremsbuksene kunne jeg også helt fint gått i :happy:

Jeg sliter med platå-hæler jeg, og alle sko med tjukk såle hele veien rundt :blink:

lagt til: og skinny-jeans kombinert med magetopper og/eller joggesko

parkas

ørevarmere

hansker uten fingre

hårbånd med "kaninører"

og korte ullgensere. "gjerne" i akryl

Endret av Uanonymbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...