Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
13 timer siden, Neket skrev:

Fy, de var grusomme, kunne aldri gått med noe sånt :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

*hvisker* det er ikke lov å bilder inne på h&m butikker :s

Anonymkode: 5b4f9...f80

Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superblomst skrev:

Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe  :) 

Aldri hørt om den reglen jeg heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit å få deg en større bukse??

stodden-fall-july7-03-373x560.jpg.b3a7ea7e579559c700bc10b9735ef846.jpg

Anonymkode: afb11...3da

Det der ser ut som meg som gravid. Inn døra hjemme, kaste av genseren og åpne buksa mens magen bare "endelig"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Superblomst skrev:

Når kom den regelen? Jeg pleier alltid ta bilde av klærene jeg vurderer kjøpe  :) 

Regelen har vært så lenge jeg jobbet i H&M hvertfall, 6 år, men kan hende bare små butikker får tid til å håndheve den, vanskelig å oppdage av og til, f.eks presse og studenter som skriver oppgave om H&M må søke H&M's hovedkontor om tillatelse før de får lov, mens de kundene vi ser ta bilder ber vi bre om å slette bildet. er enig i at det er en dum regel men den finnes.

Anonymkode: 5b4f9...f80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat norsk lov da, så er jo bare å gå derfra om man skulle få tilsnakk pga man tar et bilde (tar selv ofte bilder av klær feks så jeg kan huske dem tilfelle jeg ombestemmer meg og vil tilbake og kjøpe). Tviler på at H&M har noe mandat til å be folk slette ting på sine private telefoner.

Anonymkode: 42fe1...23d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. 

Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. 

De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. 

Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. 

Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. 

Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA?

Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. 

Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. 

Anonymkode: b7fd6...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.1.2018 den 20.09, Neket skrev:

Det var ikke akkurat utseende på skoene som gjorde at jeg reagerte litt. Jeg tror hjernen min er blitt for «seksualisert» - jeg leste nemlig «bang good». «Bang» er jo et slang uttrykk på engelsk for sex... så «bang» i vei. 

Anonymkode: 7f469...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. 

Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. 

De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. 

Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. 

Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. 

Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA?

Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. 

Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. 

Anonymkode: b7fd6...591


Vet ikke om du prøver å trolle eller bare er heeeelt ekstrem.  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 25.1.2018 at 6:11 PM, AnonymBruker said:

Kanskje greit å få deg en større bukse??

stodden-fall-july7-03-373x560.jpg.b3a7ea7e579559c700bc10b9735ef846.jpg

Anonymkode: afb11...3da

Noe litt søtt over det og

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. 

Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. 

De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. 

Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. 

Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. 

Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA?

Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. 

Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. 

Anonymkode: b7fd6...591

Haha, var da voldsomt 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer forferdelig på alle dere musegrå kjerringer. 

Hvis dere vil bedømme, gjør dere om til er objekt først for andres bedømming. 

De fleste pleier å få betalt for å bli bedømt, hvis man ser en håndballkamp og tillater seg å kritisere, de får betalt for det i det minste. 

Dere sitter bare og kritiserer noe som dere ser på andre mennesker i hverdagen. 

Typisk små mennesker. Dere er så grusomt små og dere ser det ikke selv. 

Hva hvis jeg skal kritisere andre for valg som er så ekstremt klisje at de burde henge seg selv ha uoriginalitet? HVA MED DET ANSVARET DA?

Spør deg selv om du hadde likt om noen kastet bæsj på deg hele tiden. Neivel, så slutt da? Ikke ha noen meninger. Meningene dine gjør verden til en verre plass og noen burde si det til deg. 

Majoriteten er virkelig den ekleste gruppen. Dere er bare en sausegrøt av impulser og ingenting av dere selv. 

Anonymkode: b7fd6...591

Da bør du rett og slett komme deg utav denne tråden

Anonymkode: d74c3...5d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...