Gå til innhold

Light in the box ?


Gjest Dumle-Dumbo

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie

Kom over en side, synes den virker litt for billig til å kunne være bra, så tenkte å se om noen her har noen erfaringer fra den?

Så det var mange fine kjoler der...siden er tydligvis delvis norsk, eller de sender fra utlandet? Men alt er oppgitt i Norske priser og det er gratis frakt, men toll osv må man kanskje betale? Noen som vet, og tror dere klæra egentlig er stygge der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Link? Fant ikke siden. Sjekket ut motehus.no i sta, 50 % på alle kjoler. De har mye rart, men fant 2-3 kjoler som var rålekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Bare gå på www.lightinthebox.com også kan du få det på norsk om du trykker på der det står "more" øverst til hyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Link? Fant ikke siden. Sjekket ut motehus.no i sta, 50 % på alle kjoler. De har mye rart, men fant 2-3 kjoler som var rålekre.

Fant noen fine kjoler der også jeg. Finner fine kjoler over alt for tiden. Skulle ønske jeg kunne vinne en mill i lotto, så skulle jeg brukt hvert fall 100 000 på kjoler og klær. Hadde lett kunne gått inn på et senter eller noen nettbutikker å kjøpt for 100 000 på noen timer. Hadde bare vært gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

De sender fra USA, og du må betale toll på alt over 200 kr:

http://www.lightinth...1196/a3042.html

Du kan regne ut hva det vil koste deg på tollvesenets side, jeg er sikker på at det blir en del ekstra hundrelapper. Har aldri kjøpt meg noe der så kjenner ikke kvaliteten..

Okei :) Også er det vel sånn moms? Som skal ha 25 % av sluttsummen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant noen fine kjoler der også jeg. Finner fine kjoler over alt for tiden. Skulle ønske jeg kunne vinne en mill i lotto, så skulle jeg brukt hvert fall 100 000 på kjoler og klær. Hadde lett kunne gått inn på et senter eller noen nettbutikker å kjøpt for 100 000 på noen timer. Hadde bare vært gøy :D

Jeg har hatt totalt kjoledilla de siste 10 årene. Har ca 60 kjoler....synd man ikke kan feste hele uka :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen fine kjoler der også jeg. Finner fine kjoler over alt for tiden. Skulle ønske jeg kunne vinne en mill i lotto, så skulle jeg brukt hvert fall 100 000 på kjoler og klær. Hadde lett kunne gått inn på et senter eller noen nettbutikker å kjøpt for 100 000 på noen timer. Hadde bare vært gøy :D

Du er ikke alene om det, jeg har desverre for mye av alt. Og jeg bare fortsetter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to kjoler og én genser fra Light in the Box for ca. ett år siden. Ble ikke fra meg av begeistring, men så var det for billig til å ikke prøve. De kjolene jeg kjøpte var etterligninger av designerkjoler som kjendiser hadde brukt på den røde løperen (joda, jeg er en wannabee ;-)). Men det jeg fikk i posten bekreftet frykten min om at det var for godt til å være sant. Kjolene var av det enkleste materialet, det enkleste snittet og de enkleste sømteknikkene. Det tok forøvrig over nesten to måneder fra bestilling til levering.

Nå skal jeg ikke gå ut og fraråde folk mot Light in the Box. Det er jo mulig aftenkjolene er av en helt annen kvalitet? Som evig optimist lurte jeg faktisk på å bestille meg en til et bryllup jeg skulle i i sommer. Ble med tanken i denne omgang. Noen som har erfaring med aftenkjolene fra Light in the box?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg akkurat en kjole til å bruke på gardeball, fra Light in the Box. Ganske fornøyd egentlig, betalte 2000 kr inkl. frakt og forsikring og det tok 2 og en halv uke fra bestilling og til det kom en mann og leverte den på døra mi.

Kjolen var ikke liike fin som jeg hadde sett for meg, ikke helt like fint stoff, men sømmen, utførelsen og størrelsen var veldig bra. Alt i alt ganske fornøyd med den, gleder meg til å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg kjøpte kjole fra de til bryllup, forlover, for noen år siden. Elsker den!! Sååå fin, god kvalitet og skreddersydd etter mine mål ☺️ 

Anonymkode: 182f1...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvis man søker på anmeldelser av nettsiden på trustpilot kommer det opp maaaaange med dårlige erfaringer. De fleste skriver at det er svindel fordi de aldri mottok plaggene sine.

Anonymkode: 845c8...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...