Gå til innhold

Kvinner som har hatt ons, kan ikke forvente at menn er villig til å vente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Søgni

Søgni, la oss konstruere oss ett tilfelle og la oss si at du er veldig glad i sex og du liker kanskje at en mann slikker deg (sier det bare for tilfellets skyld).

- Hvordan hadde du da følt det da i forhold til denne mannen du er veldig betatt av når han forteller deg at du og han kan vente med og ha sex, han kanskje en gang i fremtiden kan slikke deg, (du får vente og se), - mens han samtidig kunne finne på og slikke en vilt fremmed jente på impuls?

Hvordan hadde ditt inntrykk av mannen blitt? Hadde forelskelsen din økt, - eller hadde du blitt noe skeptisk slik trådstarter ble?

Hvis jeg nå skulle reagert, så håper jeg at jeg hadde klart å tilskrive meg selv problemet, og ikke mannen. Det er ikke hans problem hvis jeg ikke tåler at jeg ikke får akkurat den samme sexen som han har hatt med noen andre før. For det ville vært totalt urimelig av meg å forvente noe seksuelt fordi han en gang hadde en eller annen form for sex med en annen kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrefred...

I enkelte tilfeller, når vi møter en mann/kvinne som vi virkelig liker og ønsker et forhold til.

Da prøver en gjerne å ikke falle i gamle feller, som for eks å ha sex på 2. daten....

Snuppi, du må sammenligne det som at du har lyst på sex, men han du har lyst på avviser deg fordi han ikke har lyst. Lysten har han ikke fordi han har pult så mange damer tidligere.

Og til dere andre jenter, - forestill dere at dere ønsker sex, men dere får avslag med begrunnelsen om at han har pult andre ukjente jenter tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Så en som gir deg avslag til sex men forteller at han pulte ei hore forrige uke, - han øker altså i aktsomhet og beundring?

Jeg tror ikke det er meningen jeg, - meningen at vi menn skal forstå oss på kvinners brunst, og hva som gir kvinner lystfølelsen?

Nei, du skjønner ikke kvinner, det er sikkert og vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Snuppi, du må sammenligne det som at du har lyst på sex, men han du har lyst på avviser deg fordi han ikke har lyst. Lysten har han ikke fordi han har pult så mange damer tidligere.

Og til dere andre jenter, - forestill dere at dere ønsker sex, men dere får avslag med begrunnelsen om at han har pult andre ukjente jenter tidligere.

Hvorfor skal du lage alle innlegg til en debatt mellom kjønnene....

Kvinner er alltid horer, lurer mannen osv.

Slik jeg ser det, bruker du alt du kan for å sverte kvinner. Det er så patetisk.. Gu, så kjedelig det må ¨være å ha så mye hat inni seg.

Du må lære deg å lese. Sjekk hovedinnlegget en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at han har tidligere i sitt liv hat ONS. Men har ikke ONS med andre nå som hun dater deg?

Alle kommer med baggasje, og hva er galt med at hun har god sexlyst?

At hun faktisk venter med å ha sex med deg er positivt, det beviser at hun er interessert i mer enn å bare ha sex med deg.

Av det jeg erfarer så er det få som blir sammen etter ONS. Det skjer, men ytterst få.

Om du forventer at alle skal være jomfruer når du treffer de, så er det du som er urealistisk. Reality check please!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du som kvinne virkelig hadde hatt den aller minste respekt for menn ville du tatt innover deg det menn faktisk forteller om sine egne følelser, selv om du i utgangspunktet har vært så lite interessert i hvordan menn opplever verden at du var uvitende om det før denne tråden burde du i det minste lest og fått et par aha-opplevelser når du leste hva vi skrev i denne.

Jeg har for øvrig beskrevet hvilken betydning tilgang på sex har for menn i mange tråder her på KG, så hadde du fulgt med på det jeg skriver burde det ikke være fremmed for deg. Derfor er denne tankegangen helt bak mål og begrunnelsen uholdbar. Du viser ikke respekt for menn ved ikke å forholde deg til menns virkelighet, men insistere på at din kvinnevirkelighet skal være utgangspunkt også for mannen.

Om og når jeg har sex med en mann handler like fullt om respekt for meg selv som det handler om respekt for han.

Ellers er jeg ganske ny her inne og har ikke lest noen av dine innlegg desverre. Men TS ville ha jente-meninger, så da delte jeg mine jente-tanker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker det som at han har tidligere i sitt liv hat ONS. Men har ikke ONS med andre nå som hun dater deg?

Alle kommer med baggasje, og hva er galt med at hun har god sexlyst?

At hun faktisk venter med å ha sex med deg er positivt, det beviser at hun er interessert i mer enn å bare ha sex med deg.

Av det jeg erfarer så er det få som blir sammen etter ONS. Det skjer, men ytterst få.

Om du forventer at alle skal være jomfruer når du treffer de, så er det du som er urealistisk. Reality check please!

Selvsagt er det få og ingen som blir sammen etter one night stands, for er det en one night stand ligger det jo i selve definisjonen at det ikke blir noe mer. Men det er nok ikke så få par som har ligget sammen første kvelden, det har vel nesten vært en regel uten unntak i de forhold jeg har vært i. Jeg fordømmer ikke kvinner som har sterk sexdrift, men jeg vil mislike sterkt at hun gir andre menn en raskere vei til herligheten enn meg, særlig sårt ville det vært hvis det var en kvinne jeg virkelig brydde meg om og som jeg så for meg en fremtid med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest småhjerte

Kanskje hun var ute etter noe mer med deg, enn bare sex og derfor ville hun vente for å bli mer kjent med deg før hun hadde sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg lurer på hvilken verden du lever i. I min verden kutter både menn og kvinner ut potensielle partnere hele tiden, og jeg har aldri hørt menn beklage seg over at kvinner som ikke går videre "opptrer respektøst". Da skal du ha en rimelig skrudd oppfatning av hva respekt handler om.

Å sette seg ned å finne en løsning er selvsagt veien dersom man anser at det finnes en løsning, men i dette tilfellet er det altså knapt et forhold ennå, og jeg forstår jo at det er vanskelig å tenke seg en løsning som vil endre på det faktum at TS har måttet vente på sex mens hun har sluppet andre menn til første dag. Det kan ikke endres og dermed tror jeg TS har gjort helt rett i å gå videre når han føler som han gjør.

Hva i all verden har det å si at hun ikke nekter TS sex for evig og alltid? Hvem ville vel gått inn i et forhold der den andre part nektet sex for evig og alltid? Det er jo helt utenfor tema for tråden. Det dette dreier seg om er en kvinne som har gitt andre menn sex på første date men ikke TS, og TS ønsker ikke at andre menn skal ha hatt kjappere vei til sex med kvinnen i hans liv, derfor går han videre.

Men du må jo skjønne at man har ulike relasjoner til ulike mennesker. Er det bare sex dette gjelder, eller mener du at man skal oppføre seg på akkurat samme måte i alle forhold man går inn i?

Og hva hvis disse one night standene som denne jenta hadde egentlig var med gutter hun kunne tenke seg å innlede et forhold til, men at de stakk av med en gang de hadde fått sex? Har hun ikke lov til å lære av sine feil da? Eller må hun gjøre det samme om igjen og om igjen helt til hun møter en som biir?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Selvsagt er det få og ingen som blir sammen etter one night stands, for er det en one night stand ligger det jo i selve definisjonen at det ikke blir noe mer. Men det er nok ikke så få par som har ligget sammen første kvelden, det har vel nesten vært en regel uten unntak i de forhold jeg har vært i. Jeg fordømmer ikke kvinner som har sterk sexdrift, men jeg vil mislike sterkt at hun gir andre menn en raskere vei til herligheten enn meg, særlig sårt ville det vært hvis det var en kvinne jeg virkelig brydde meg om og som jeg så for meg en fremtid med.

I Ts sitt tilfelle er det nettopp fortid.

At han ikke takler at hun har hatt sex med andre, kommer han aldri til å få seg dame.

Hadde det vært slik at hun hadde ons mens hun datet ham, ser jeg poblemstillingen.

Men det er jo ikke dette som er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du lage alle innlegg til en debatt mellom kjønnene....

Kvinner er alltid horer, lurer mannen osv.

Slik jeg ser det, bruker du alt du kan for å sverte kvinner. Det er så patetisk.. Gu, så kjedelig det må ¨være å ha så mye hat inni seg.

Du må lære deg å lese. Sjekk hovedinnlegget en gang til.

Og blir personrettet mot meg blir jo helt feil. Jeg er ikke trådstarter en gang. Forresten liker jeg ikke og ha sex på første date, fordi at da vil jeg automatisk tenke at så lenge hun klarer og pule meg på impuls så vil hun også helt fint klare og pule andre på impuls.

Jeg liker best og ha sex med en jeg kjenner godt og har vært sammen med i lang tid. Nå kan dette virke vanskelige og forstå for tilhengere av en natts stå liv, men for meg så blir det altfor trist tilværelse og gå rundt og dele sexlyst, selvbekreftelser, nytelser og samhørlighet med folk man ikke ønsker skulle være der neste dag.

Nei til sex på impuls er mitt motto. Gleder man planlegger varer mye lengere akkurat som kaker man stjeler smaker mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om og når jeg har sex med en mann handler like fullt om respekt for meg selv som det handler om respekt for han.

Ellers er jeg ganske ny her inne og har ikke lest noen av dine innlegg desverre. Men TS ville ha jente-meninger, så da delte jeg mine jente-tanker!

Ja, men om du bare hadde lest mine innlegg i denne tråden ville du jo forstått at det ikke ville være å ha respekt for ham å vente med sex når du har hatt sex første kveld med andre menn. Det omvendte hadde vært mer i tråd med menns ønsker og drømmer: At hun var vanskelig å få til sengs for andre, men at han var unntaket som slapp til med en gang. Å være unntaket den andre veien, han som må vente etter at alle de andre har fått slippe til med det samme er neppe ideelt for så mange menn. Beklager å måtte si det, men sånn er det nok, og det bør dere kvinner forholde dere til. At dere ikke forstår dette selv er i seg selv skremmende, det vidner om en viss egosentrisme og manglende interesse for å forstå menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Selvsagt er det få og ingen som blir sammen etter one night stands, for er det en one night stand ligger det jo i selve definisjonen at det ikke blir noe mer. Men det er nok ikke så få par som har ligget sammen første kvelden, det har vel nesten vært en regel uten unntak i de forhold jeg har vært i. Jeg fordømmer ikke kvinner som har sterk sexdrift, men jeg vil mislike sterkt at hun gir andre menn en raskere vei til herligheten enn meg, særlig sårt ville det vært hvis det var en kvinne jeg virkelig brydde meg om og som jeg så for meg en fremtid med.

Du skriver som om sex er en slags hellig gral som bare kvinner har tilgang til, og at dere menn skal være heldige om dere får en liten smakebit. Så stor forskjell på "tilgang til sex" som du alltid skriver, er det da virkelig ikke. For hver kvinne som har ONS så er det vel også en mann som har ONS?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Ts sitt tilfelle er det nettopp fortid.

At han ikke takler at hun har hatt sex med andre, kommer han aldri til å få seg dame.

Hadde det vært slik at hun hadde ons mens hun datet ham, ser jeg poblemstillingen.

Men det er jo ikke dette som er tilfelle.

Det handler ikke om at TS ikke takler at denne kvinnen har en fortid, les hva TS skriver så ser du at det handler om en kvinne som har gitt andre menn sex på første date, mens han måtte vente. Det er neppe slik at dette er noe enhver mann bare må finne seg i hvis han vil ha kjæreste, jeg er helt sikker på at TS vil finne en kvinne som ikke behandler ham dårligere enn hun har behandlet tilfeldige menn hun har truffet tidligere, alle mine forhold har begynt med sex første kvelden så det går fint an å finne en kvinne som ikke insisterer på å vente med akkurat deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun var ute etter noe mer med deg, enn bare sex og derfor ville hun vente for å bli mer kjent med deg før hun hadde sex?

når han er ute etter sex så ser vel han etter en som er ute etter sex? Ikke en man kan prate lenge om hvorfor det ikke blir noe sex? For sexlystne gutter blir dette her bortkastede tid og sløseri med bomturer.

Som en voksen mann har jeg helgardert meg med og la være og brunste på jenter på impuls, gidder ikke sitte der bitter og kåt, og ha en uoppgjort tilfredstillelse derfor har jeg jo tatt mine sikkerhetsforanstaltninger som er og si nei før jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Det handler ikke om at TS ikke takler at denne kvinnen har en fortid, les hva TS skriver så ser du at det handler om en kvinne som har gitt andre menn sex på første date, mens han måtte vente. Det er neppe slik at dette er noe enhver mann bare må finne seg i hvis han vil ha kjæreste, jeg er helt sikker på at TS vil finne en kvinne som ikke behandler ham dårligere enn hun har behandlet tilfeldige menn hun har truffet tidligere, alle mine forhold har begynt med sex første kvelden så det går fint an å finne en kvinne som ikke insisterer på å vente med akkurat deg.

Du mener at dette kan kalles å behandle noen dårlig, altså? Jeg ser du etterlyser forståelse og mindre egosentrisme, og jeg lurer da på hvem du mener eier dette problemet: TS eller dama? Mener du at det er hun som har gjort noe galt og kritikkverdig ved å ikke ligge med han med en gang han vil, eller er det hans tanker rundt det hele som skaper problemet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du må jo skjønne at man har ulike relasjoner til ulike mennesker. Er det bare sex dette gjelder, eller mener du at man skal oppføre seg på akkurat samme måte i alle forhold man går inn i?

Og hva hvis disse one night standene som denne jenta hadde egentlig var med gutter hun kunne tenke seg å innlede et forhold til, men at de stakk av med en gang de hadde fått sex? Har hun ikke lov til å lære av sine feil da? Eller må hun gjøre det samme om igjen og om igjen helt til hun møter en som biir?

Jeg tar jo avstand fra at du kaller det å lære av sine feil hvis hun bare mener at feilen lå i å ha sex første kveld. Den største feilen en del jenter gjør er at de ikke er bevisst hvor stor forskjell det er på sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet slik at en del jenter konsekvent holder seg til menn de egentlig ikke har sjans på for mer enn sex, det er selvsagt en feil og noe de bør lære av, men det er noe helt annet enn å ikke ha sex på første date med en mann du virkelig forstår er interessert i deg for den du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å knipe igjen gjør at drittsekkene avslører seg.

Så også her, og jeg håper hun snart innser at hun faktisk slapp unna et krek og dropper ringinga. Tenk å ikke ville gi henne noen forklaring engang, herregud for en stakkar du er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver kvinne som har ONS så er det vel også en mann som har ONS?

Er det ikke sånn at omtrent åtti prosent av jentene ligger med tyve prosent av guttene? Det er en liten elite menn som får pult masse og som ofte blir fittelei, men det store flertallet gutter tror jeg må slite mer for sex enn for og skaffe mat, for og si det slik...

før i tiden tror jeg det var omvendt, omtrent fri tilgang til masse brunstige hoer, - og knapphet og liten tilgang på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det handler ikke om at TS ikke takler at denne kvinnen har en fortid, les hva TS skriver så ser du at det handler om en kvinne som har gitt andre menn sex på første date, mens han måtte vente. Det er neppe slik at dette er noe enhver mann bare må finne seg i hvis han vil ha kjæreste, jeg er helt sikker på at TS vil finne en kvinne som ikke behandler ham dårligere enn hun har behandlet tilfeldige menn hun har truffet tidligere, alle mine forhold har begynt med sex første kvelden så det går fint an å finne en kvinne som ikke insisterer på å vente med akkurat deg.

Selv om hun har hatt ons med Marius, Petter og Ola, betyr ikke det at hu er pliktig til å ha sex med TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...